
Ποιoς δεν ξέρει το Hyundai Atos; Έγινε best seller, γιατί: Ήταν προσιτό σε τιμή, είχε καλούς χώρους και με 5.000 δραχμές έβγαζες 2 εβδομάδες.
Αντίστοιχα το Inster έχει τιμή-«λουκούμι», καίει 2 ευρώ στα 100 χλμ.., είναι «παιχνίδι» στην πόλη και ακόμα και να ξαπλώσεις στην καμπίνα.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Θα γίνει το Inster για τη Hyundai, το νέο της Atos;
Στο τέλος της προηγούμενης χιλιετίας οι ελληνικοί δρόμοι ήταν γεμάτοι από οικογενειακά σεντάν και χάτσμπακ, όπως το Astra, η Corolla και το Accent. Κάπου εκεί λοιπόν, το 1998, εμφανίστηκε ένα λιλιπούτειο μοντέλο που ξαφνικά αρχίσαμε να το βλέπουμε όλο και πιο συχνά στους δρόμους. Ο λόγος για το Hyundai Atos που σε χρόνο ρεκόρ κατάφερε να ανταγωνίζεται σε πωλήσεις οικογενειακά μοντέλα και να βρίσκεται στα best sellers της εποχής του. Για να το πετύχει αυτό πάντρεψε διάφορα στοιχεία, αλλά το σημαντικότερο ήταν από τα φθηνότερα μοντέλα της αγοράς.
Τo Hyundai Inster ,όπως και το Atos τότε, έχει τιμή «λουκούμι
Γιατί θυμηθήκαμε το Atos; Γιατί μας το «θυμίζει» το νέο Inster, το ηλεκτρικό πόλης που πρόσφατα λάνσαρε η Hyundai. To Hyundai Inster (διαβάστε τη δοκιμή του) έφτασε την κατάλληλη στιγμή στην αγορά για να δώσει τη δυνατότητα σε όλους να μπουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Οι εποχές αλλάζουν και οι νόρμες της E.E. θέλουν ένα ηλεκτρικό μέλλον για την αυτοκίνηση. Και μπορεί για τους Γερμανούς τα 40 και 50 χιλιάρικα να μην είναι απαγορευτικό ποσό, ωστόσο για τους Έλληνες πολίτες είναι, μιλώντας για την πλειοψηφία πάντα. Το Inster λοιπόν είναι το φθηνότερο «κανονικό» (και όχι μικροκινητικότητας ή κινέζικο-μιας που οι καταναλωτές τα βλέπουν με επιφύλαξη) ηλεκτρικό της αγοράς.
Τα δύο μοντέλα έχουν μέγεθος μίνι μοντέλου και χώρους μικρού
Δεν είναι όμως μόνο η τιμή το κοινό των δύο μοντέλων, είναι και η γενικότερη φιλοσοφία τους. Να το πούμε πιο λαϊκά, έχουν το ίδιο σουλούπι. Είναι μικρά, στενά και υπερυψωμένα (3.495x1.495x1.615 χλστ. το Atos και 3.825x1.610x1.575 το Inster), ώστε να παρκάρουν και να ελίσσονται εύκολα, ενώ η ψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν απρόσκοπτη εποπτεία του γύρω χώρου. Μάλιστα και τα δύο μοντέλα, αν και compact χωράνε με άνεση 4 ενήλικους, με αρκετό χώρο για τα γόνατα και -κυρίως-το κεφάλι.
Κάτι παραπάνω από μίνι, αστικού χαρακτήρα και ευκολοδήγητα
Έτσι παρά τις compact διαστάσεις τους, δεν είναι κλασσικά μίνι μοντέλα. Το Inster έχει crossover αναφορές, όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα προστατευτικά του αμαξώματος, ενώ το Atos από την πλευρά του είχε έξυπνες πρακτικές λύσεις, όπως τα συρτάρια κάτω από τα καθίσματα. Όχι ότι υστερεί το Inster σε πρακτικότητα, ίσα-ίσα που είναι πολύ πιο πρακτικό (μέχρι και κρεβάτι γίνεται η καμπίνα).
Συνέχεια του άρθρου >>>