-Μιλάμε με κάτοχο «της διπλανής πόρτας» (έχει το SEAT Leon)
-Kάνει 38.000 χλμ τον χρόνο (187 χιλ. έχει κάνει ως σήμερα)
-Δηλώνει ικανοποίηση από το αυτοκίνητο (κινητήρας φυσικού αερίου)
-Μιλά με καλά λόγια για το Συνεργείο του (εξυπηρέτηση-τιμές)
Στα πλαίσια των ρεπορτάζ μας για τις υπηρεσίες – services των μαρκών, συλλέγουμε και το «τι λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι» (σε μορφή “testimonial”).
Στο θέμα της ημέρας, ένας από τους κατόχους SEAT. Τον ρωτήσαμε να μας πει για το αυτοκίνητο μα και για τις aftersales υπηρεσίες της μάρκας του. Αν είναι ικανοποιημένος από εξυπηρέτηση, τιμές κλπ. Λέει λίγα μα ουσιαστικά.
Δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο μα και από τις υπηρεσίες της μάρκας οι οποίες σύμφωνα με τον Κο Παναγιώτη Σαρίδη, έχουν «ονοματεπώνυμο» (SEAT – Σπύρος Γιαλένιος).
Μα ας δούμε όλα όσα μας είπε.
ΑΤR_Τι μοντέλο της SEAT οδηγείτε (μοντέλο, καύσιμο, κινητήρας, χρονολογία).
SEAT LEON 1.5 130HP TGI 7DSG 2019.
ΑΤR_Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο μοντέλο SEAT; Τι σας τράβηξε σε αυτό;
Το επέλεξα για τον κινητήρα του καθώς είναι ένα από τα ελάχιστα «μαμίσια» φυσικού αεριού. Προφανείς οι λόγοι (εξαιρετική οικονομία στην κατανάλωσή του).
ΑΤR_Πόσο ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο είστε;
Απόλυτα ικανοποιημένος σε όλα τα επίπεδα (απόδοσης, χρήσης, συντήρησης)!
ΑΤR_Πόσα χρόνια το έχετε και πόσα χλμ. κάνετε ανά έτος.
Τώρα έχω διανύσει ήδη 187.000 χλμ. Κάνω περίπου 38.000 χλμ ετησίως.
ΑΤR_ «Καίει» όσα λέει;
Ένας από τους λόγους που με κάνουν να είμαι ικανοποιημένος είναι και αυτός. Το αυτοκίνητο καίει ακριβώς ό,τι ανακοινώνει η SEAT (ήταν άλλωστε και ένας από τους λόγους που το αγόρασα).
ΑΤR_Bλάβες; Παρότι λόγω autoCheck εμείς έχουμε εικόνα θα θέλαμε να μας πείτε την δική σας «εμπειρία» με το SEAT σας.
Πέραν των αναλωσίμων που έχω χρειαστεί να αλλάξω (λόγω χρήσης) και τα οποία τα βρήκα σε λογικές τιμές, το αυτοκίνητο δεν έχει χρειαστεί κάτι. Δεν έχει βγάλει κάποια βλάβη ή κάτι «περίεργο» σαν αυτά που διαβάζουμε για άλλα μοντέλα άλλων μαρκών.
ΑΤR_Και από aftersales είστε ικανοποιημένος; Πόσο ικανοποιημένος είστε από τις υπηρεσίες της μάρκας;
Όλα τα Service μου τα κάνω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (συγκεκριμένα στη “SEAT Γιαλένιος”) προφανώς με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή .
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση τόσο από τον κύριο Σπύρο Γιαλένιο όσο και από το προσωπικό του.
ΑΤR_Πιστεύετε πως το service σε επίσημο συνεργάτη και η τήρηση αξιόπιστου book service θα σας βοηθήσουν όταν έρθει η ώρα να αλλάξετε αυτοκίνητο, σε μια καλύτερη μεταπωλητική αξία;
Θεωρώ έχοντας ένα πλήρες ενημερωμένο book service από επίσημο επισκευαστή πως θα κάνει πιο εύκολη την μετα-πώλησή μου και θα πετύχω μία καλύτερη τιμή σε σχέση με ένα άλλο αυτοκίνητο που δεν θα έχει αντίστοιχο ενημερωμένο και αξιόπιστο book service.
ΑΤR_Πιστότητα; Έχοντας βιωματικά την εμπειρία από το αυτοκίνητο μα και από τους ανθρώπους και τις υπηρεσίες της μάρκας, τι βλέπετε στο μέλλον (όταν έρθει η ώρα για το επόμενο αυτοκίνητό σας; Θα παραμένατε στην ίδια μάρκα (είτε με καινούργιο – είτε με καλό μεταχειρισμένο μικρότερης ηλικίας από το δικό σας);
Όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης, σκοπεύω να ψάξω πάλι για ένα αντίστοιχο σε μεταχειρισμένο. Σκέφτομαι το SEAT LEON 1.5 130HP TGI με λίγα χιλιόμετρα.
Εσείς τι λέτε; Ως κάτοχος «της διπλανής πόρτας» πόσο ικανοποιημένοι είστε από το δικό σας αυτοκίνητο και πόσο από τις υπηρεσίες της μάρκας σας;