Τo Panda είναι άνετο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο,
χωρίς να ξεχνά το βασικό του στόχο, που είναι η ευελιξία στην πόλη.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τo Panda είναι άνετο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, χωρίς να ξεχνά το βασικό του στόχο, που είναι η ευελιξία στην πόλη.

Οδική συμπεριφορά: Αστική ευελιξία, ασφαλείς μετακινήσεις

65.653 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2014)

Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, είναι ευέλικτο, στρίβει με ασφάλεια, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας (κοινή επιλογή και στα 3 μοντέλα) δείχνει κάπως νευρικός πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες. 

Από την άλλη, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή αίσθηση και είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City). Το μίνι της Toyota αφήνει ιδιαίτερα καλές εντυπώσεις χάρη στην ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμη συμπεριφορά, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, προτάσσοντας παράλληλα και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης. Το up! έχει εξαιρετική- για τα δεδομένα της κατηγορίας- ποιότητα κύλισης, είναι σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ πουθενά δε δείχνει άτσαλο. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στις στροφές οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, στις ευθείες είναι σταθερό και γενικά εμπνέει σιγουριά, ακόμα και εκτός πόλης. 

Ευελιξία: Panda και Aygo ξεχωρίζουν
Οι περιορισμένες διαστάσεις των αμαξωμάτων βοηθούν και τα 3 μίνι να παρκάρουν με ευκολία. Το Panda όμως έχει το μικρότερο κύκλο στροφής (9,3 μ.) με το Toyota Aygo έχει ελάχιστα μεγαλύτερο (9,4 μ). Το τιμόνι του up! δεν «κόβει» το ίδιο καλά (9,8 μ.) 

Το Aygo συμπεριφέρεται με ασφάλεια και είναι προβλέψιμο σε κάθε διαδρομή.

Το Aygo συμπεριφέρεται με ασφάλεια και είναι προβλέψιμο σε κάθε διαδρομή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL