• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το 3κύλινδρο μοτέρ του up! διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία.

Χάρη στο ελαφρύ αμάξωμα και τον δυναμικό 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα, το Aygo είναι σπιρτόζικο.

Κινητήρες: Έκαστο στο είδος του

58.541 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/4/2014

Ο 1.200άρης 8βάλβιδος κινητήρας του Panda αποδίδει 68 ίππους και ωφελείται από τη «γεμάτη» ροπή του, από τις χαμηλές κιόλας στροφές. Σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, κινεί με άνεση το μίνι της Fiat. Στις υψηλές στροφές χάνει κάπως σε απόδοση και πολιτισμένη λειτουργία. Σε τεχνολογικό επίπεδο, ο 1.000άρης 3κύλινδρος και με μεταβλητό χρονισμό κινητήρας του Aygo, έχει απόδοση 68 ίππων. Ο κινητήρας είναι πολύ σπιρτόζος και κυριολεκτικά «ράβει» μέχρι τις υψηλές στροφές, όπου όμως γίνεται τραχύς. Χάρη στο ελαφρύ αμάξωμα οι επιδόσεις του Aygo είναι αξιόλογες. Το 3κύλινδρο μοτέρ του up! έχει ιπποδύναμη 60 ίππων,. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία. Η απόκριση στο γκάζι είναι σχετικά καλή, αν και η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (ειδικά στις 2 τελευταίες σχέσεις) κάνει απαραίτητη την κίνηση με μία ταχύτητα κάτω.