Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
120.745 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2019)
Opel Astra
- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Toyota Corolla
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης, εξοπλισμός
- Κατανάλωση υπό πίεση, μέτριοι χώροι, απόκριση κινητήρα σε μεσαίες και υψηλές στροφές
Ford Focus
+ Κινητήρας-επιδόσεις, ευρυχωρία και ποιότητα καμπίνας, τεχνολογία, τιμόνι, οδική συμπεριφορά και fun to drive χαρακτήρας
- ESP που δεν απενεργοποιείται, ποιότητα πλαστικών στο κάτω μέρος του ταμπλό, κύκλος στροφής
Ο fun to drive οδηγός θα επιλέξει χωρίς δεύτερη σκέψη το Ford Focus. Ο δυναμισμός του, το ξυραφένιο του τιμόνι και η δυνατότητα για παιχνίδισμα όποτε θες, δεν υπάρχουν στην κατηγορία.
Ο value for money τύπος θα εκτιμήσει κάθε πρόταση από τις 3, με την Corolla να προσφέρει πολύ καλό εξοπλισμό και μεταπωλητική αξία. Από την άλλη το Opel Astra είναι το οικονομικότερο σε αγορά, με τα χαμηλότερα τέλη και οικονομικό σε κατανάλωση.
Ο high-tech τύπος θα εκτιμήσει το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο των Corolla και του Ford Focus στον τομέα της ασφάλειας και την υποβοήθησης του οδηγού τους. Tις εντυπώσεις τελικά, θα κερδίσει η πρώτη μέσω της 8 ιντσών οθόνη αφής που προσφέρεται σε αυτή την έκδοση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Σχεδίαση αμαξώματος-εσωτερικού, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, ευρυχωρία, φρένα- Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Toyota Corolla
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης, εξοπλισμός
- Κατανάλωση υπό πίεση, μέτριοι χώροι, απόκριση κινητήρα σε μεσαίες και υψηλές στροφές
Ford Focus
+ Κινητήρας-επιδόσεις, ευρυχωρία και ποιότητα καμπίνας, τεχνολογία, τιμόνι, οδική συμπεριφορά και fun to drive χαρακτήρας
- ESP που δεν απενεργοποιείται, ποιότητα πλαστικών στο κάτω μέρος του ταμπλό, κύκλος στροφής
Ο fun to drive οδηγός θα επιλέξει χωρίς δεύτερη σκέψη το Ford Focus. Ο δυναμισμός του, το ξυραφένιο του τιμόνι και η δυνατότητα για παιχνίδισμα όποτε θες, δεν υπάρχουν στην κατηγορία.
Ο value for money τύπος θα εκτιμήσει κάθε πρόταση από τις 3, με την Corolla να προσφέρει πολύ καλό εξοπλισμό και μεταπωλητική αξία. Από την άλλη το Opel Astra είναι το οικονομικότερο σε αγορά, με τα χαμηλότερα τέλη και οικονομικό σε κατανάλωση.
Ο high-tech τύπος θα εκτιμήσει το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο των Corolla και του Ford Focus στον τομέα της ασφάλειας και την υποβοήθησης του οδηγού τους. Tις εντυπώσεις τελικά, θα κερδίσει η πρώτη μέσω της 8 ιντσών οθόνη αφής που προσφέρεται σε αυτή την έκδοση.
Φίλε Marc....για να κάνεις αλλαγή δεν χρειάζεται να φτάσουν οι στροφές στα κόκκινα χαχαχα
Έχω το νέο Focus 1.0 125 απίστευτο αμάξι! Μιας που γράφετε όμως για την κατανάλωση θα πω και εγώ ότι 8 μήνες που το οδηγώ η μέση κατανάλωση είναι στο 6,8 με κανονική οδήγηση! Το πιο εντυπωσιακό όμως σε διαδρομές στην Αττική οδό πχ Αθήνα - Πόρτο ράφτη έχω δει κατανάλωση 3,9 με αλλαγές όταν μου ζητούσε και ταχύτητες ότι έλεγε η σήμανση! Όταν το πατάω φυσικά ανεβαίνει η κατανάλωση αλλά ποτέ πάνω από 8lt/100km! Όσο για το fiesta που το έχει ένας φίλος μου καίει λίγο παραπάνω γιατί πολύ απλά δεν διαθέτει την απομόνωση του ενός κυλίνδρου όπως το Focus αλλά ούτε την πόλη καλύτερη αεροδυναμική (Focus 0.27, fiesta 0,30 με τα τελευταία δεδομένα).
Δεν υπάρχει περίπτωση το Ford να έχει κατανάλωση 6,6, έχω τον ίδιο κινητήρα στο Fiesta 2019 και το καλύτερο που έχω δει είναι 7,8...
@Marc...φίλε, καμία 'επίσημη' κατανάλωση δεν είναι πραγματική. Εάν είσαι 1-1.5 λίτρα /100 παραπάνω είσαι νορμάλ, από εκεί και πέρα είναι θέμα ποδιού και διαδρομών. Τα μικρά (Fiesta κλπ) καίνε πλέον κοντά στα 6 με τους βασικούς κινητήρες και τα μεσαία κοντά στα 7, ΟΜΩΣ εάν είσαι τυχερός και σχετικά συντηρητικός στην οδήγηση. Οι επίσημες καταναλώσεις πιάνονται στην εθνική (όχι όλες...) και μόνο εάν πηγαίνεις έως 100-110, πάνω από τα 120 όλα καίνε πολύ παραπάνω. Επίσης εξαρτάται πολύ από το σασμάν και από τη χαρτογράφηση. Είχα 508 1.6 diesel μου το έφερνε μικτή στα 6 (πάρα πολύ καλά για τέτοιο αμάξωμα), οδηγάω 308 νεότερο με τον ίδιο diesel και νεότερη έκδοση με χειροκίνητο σασμάν, μου το έφερνε παραπάνω! Fiesta diesel 120 ίπποι νέο άστρωτο μικτή στα 6 - θεωρώ πολύ καλά, φοράει και λάστιχα pilot που είναι από τα πλέον 'αντιοικονομικά', θεωρώ οτι στρωμένο και με άλλα λάστιχα θα το φέρνει 5-5.5 το οποίο θεωρώ καλή κατανάλωση - και για να μην κοροιδευόμαστε, με αυτό τον κινητήρα δεν πας με 110 ούτε επιταχύνεις 'αργά' ... Στην περίπτωσή σου το 7.8 είναι λίγο τσιμπημένο, αλλά εάν είναι κυρίως μέσα σε κίνηση και το 'πατάς' και λίγο και είναι και άστρωτο ακόμη, δεν είναι παράλογο, υποθέτω με πιο προσεκτική οδήγηση θα σου πάει μικτή κοντά στα 7, αλλά δεν περιμένω λιγότερο - 125 άλογα έχει, δεν είναι λίγα...
Στο μόνο μικρό που είχα χαμηλή κατανάλωση ήταν στο corsa E 1,0 με τα 115 hp, στις ίδιες διαδρομές είχε από 1 έως 1,5 /100 κάτω και εκείνο με 17αρια.
Θα έπρεπε να περιμένετε λίγο έως ότου έρθει το νέο Astra Facelift και η δοκιμή να γινόταν με το συγκεκριμένο όπου θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον και θα ήταν πιο εύστοχη για το μέλλον. Οι πρώτες παρουσιάσεις αναφέρουν ότι το νέο Astra Facelift έχει βελτιωθεί σε διάφορους τομείς, όπως η ανάρτηση, ηχομόνωση κλπ.
Εγώ πιστεύω πως παίζει ρόλο και ποια έκδοση έχει ο καθένας γιατί έχω φίλο με st line και 17αρια και η κατανάλωση που βλέπει είναι 7,3.