Ford Focus: Ήπια υβριδικό με έως 155 PS, hi-tech & καυτή ST έκδοση
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Focus: Ήπια υβριδικό με έως 155 PS, hi-tech & καυτή ST έκδοση

117.356 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2022)

Το Ford Focus διαθέτει μια ευρεία γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων, κομψή σχεδίαση, υψηλό τεχνολογικό προφίλ με επίκεντρο μια οθόνη 13,2 ιντσών και σπορ οδηγικό χαρακτήρα. Στην κορυφή, κλέβει τις εντυπώσεις η ST έκδοση των 280 ίππων.

Έχει δυνατά όπλα και δεν τα κρύβει

To Ford Focus είναι ένα αυτοκίνητο που έχει γράψει την δική του ιστορία στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων από το 1998 μέχρι και σήμερα, έχοντας ως μεγάλα του όπλα τον fun to drive χαρακτήρα του και τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του. Το νέας γενιάς Focus, ειδικά μετά την ανανέωσή του, έρχεται να προσθέσει στα παραπάνω στοιχεία του μια πλούσια και προηγμένη γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήρων βενζίνης με τεχνολογία EcoBoost Hybrid, μια γκάμα εκδόσεων και αμαξωμάτων με ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση και πιο πλούσιο εξοπλισμό, νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας και φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η κορυφαία έκδοση ST των 280 PS που φέρει την υπογραφή της Ford Performance.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κομψό και σπορτίφ σε σχεδιασμό

Κατά την ανανέωσή του Focus οι άνθρωποι της μάρκας ασχολήθηκαν και με τον τομέα αυτόν. Αρχικά, μετέφεραν το έμβλημα από το καπό στο κέντρο της γρίλιας και αύξησαν το ύψος του ρύγχους, ώστε να κάνει το μοντέλο πιο εντυπωσιακό στον δρόμο. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με φωτιστικά σώματα LED με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης σε όλες τις εκδόσεις ενώ, προαιρετικά διατίθεται κάμερα, που «βλέπει» τα διερχόμενα οχήματα και σβήνει τους λαμπτήρες που πρέπει, ώστε οι οδηγοί που βρίσκονται στο αντίθετο ρεύμα να μην τυφλώνονται από το φως. 

Ήπια υβριδικές εκδόσεις EcoBoost Hybrid

Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 PS και 155 PS, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα λειτουργεί και σαν μοτέρ παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης. Διαθέσιμο είναι επίσης το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift που προσφέρει ομαλές και γρήγορες αλλαγές σχέσεων, με δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών ταχυτήτων για άμεση απόκριση στη διαδικασία της προσπέρασης.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
vw