ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

SUVάρες που δεν καίνε, Ford Kuga hybrid ή diesel Skoda Kodiaq

 Σχολιάστε 
7.153 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2025)
SUVάρες που δεν καίνε, Ford Kuga hybrid ή diesel Skoda Kodiaq
4 Φωτογραφίες »

To υβριδικό Kuga των 180 PS είναι 8.000 ευρώ φθηνότερο από το diesel Kodiaq των 150 PS.
Έχει καλύτερες επιδόσεις και δίνεις 700€ λιγότερα σε καύσιμα/έτος.
To diesel Kodiaq είναι στο ταξίδι πιο οικονομικό και έχει πορτ-μπαγκάζ για μετακόμιση.

autotriti team

Ford Kuga hybrid με 180 ίππους vs Skoda Kodiaq diesel με 150 άλογα

Συγκρίνουμε δύο μεσαία οικογενειακά SUV με μεγάλους χώρους τα οποία εκπροσωπούν δύο διαφορετικές σχολές οικονομίας καυσίμου. Από τη μία έχουμε το full hybrid Ford Kuga (διαβάστε τη δοκιμή του), το οποίο έχει ως πρωταγωνιστή έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων και αποδίδει 183 άλογα και από την άλλη το -επιμένων- diesel Skoda Kodiaq με ονομαστική ισχύ 150 άλογα από τον 2λιτρο turbodiesel TDI κινητήρα του.

Το Kuga έχει σημαντικά χαμηλότερη τιμή (8.200 ευρώ φθηνότερο)

Μάλιστα παρά τη μεγαλύτερη ισχύ του, το Kuga είναι και αρκετά πιο προσιτό από το Kodiaq, καθώς κοστίζει από 37.837 ευρώ στην πλούσια έκδοση Titanium, ενώ από την άλλη το Kodiaq είναι διαθέσιμο από 46.100 ευρώ στο επίσης πλούσιο επίπεδο Selection.
 
Τα δύο μοντέλα όπως αναφέραμε είναι πλούσια εξοπλισμένα με μεγάλη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης, μεγάλες οθόνες και ηλεκτρικές ανέσεις με το Kuga να έχει επιπλέον περιμετρική κάμερα 360 μοιρών και προβολείς ομίχλης.

Στην πόλη το Kuga καίει τα μισά (4,8 έναντι 8,8 λτ./100 χλμ.)

Ας πάμε και στην ουσία των δυο συνόλων, η οποία είναι η οικονομία που προφέρουν. Είναι πλέον γνωστό ότι μέσα στην πόλη, εκεί όπου η πλειοψηφία κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα, τα υβριδικά δεν έχουν αντίπαλο. Το Kuga επιβεβαιώνει τον κανόνα, καθώς το ηλεκτρικό μοτέρ που συνυπάρχει του βενζινοκινητήρα, είναι σημαντικής ισχύος για ένα full hybrid αυτοκίνητο (125 PS) και έτσι του επιτρέπει να δουλεύει αμιγώς ηλεκτρικά σε πολλές συνθήκες οδήγησης. Ως αποτέλεσμα καίει μόλις 4,4 λτ./100 χλμ., ή πιο απλά 75 ευρώ στα 1.000 χλμ., ενώ και η μέση του πραγματική κατανάλωση περιορίζεται στα 5,9 λτ./100 χλμ.

Από την άλλη, το Kodiaq εντός πόλης χάνει το πλεονέκτημα της έξτρα ροπής (360 Nm έναντι 235 του Kuga) και έχει κατανάλωση 8,8 λτ./100 χλμ.. Έτσι επωφελείται μόνο από την χαμηλότερη τιμή του diesel ως ένα βαθμό, με το κόστος για 1.000 χλμ. να ανέρχεται στα 121 ευρώ.

Μάρκα/Μοντέλο FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS SKODA KODIAQ 2.0 TDI DSG7 150ps
Που υπερτερεί το FORD KUGA    
Ιπποδύναμη (PS) 180 150
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 4,8 8,8
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,9 7,5
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,5 6,4
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 5,3 7,9
Εγγύηση (χρόνια) 8 4
Τιμή 37.837 46.100
Ετήσια κατανάλωση καυσίμου (ευρώ) 1.696 2.391
Που υπερτερεί το SKODA KODIAQ    
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) 5,5 4,1
Μέγιστη ροπή (Nm) 235 360
Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ (λτ.) 536 910

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Ποιοτικά με τεράστιους χώρους και τα δύο, «σπηλιά» το πορτ-μπαγκάζ του Kodiaq (910 λτ.)
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά: Επίκεντρο η άνεση
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
Autotriti.gr