2 φωτογραφίες »

Το Ford Kuga είναι ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά μοντέλα της κατηγορίας, ενώ την ίδια στιγμή αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετο και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Στο δρόμο: Πιο οδηγοκεντρικό το Kuga, χωρίς να χάνει σε άνεση

220.867 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2020)

H Ford κατάφερε και πέρασε και στο νέο Kuga την οδηγική της ταυτότητα δίδοντάς μας ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά μοντέλα και σε αυτή την κατηγορία. Το αξιοσημείωτο δε είναι πως αυτό επιτεύχθηκε την ίδια στιγμή που τόσο η άνεση της ανάρτησης όσο και η ποιότητα κύλισης «φλερτάρουν» με τα ψηλότερα στάνταρ της κατηγορίας (π.χ. ο θόρυβος στην καμπίνα με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα είναι 69,8 db), στοιχείο που χαρακτηρίζει και το μοντέλο της Volvo. Έτσι και τα δύο μοντέλα είναι ιδιαίτερα άνετα στο δρόμο μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής τους αλλά και μέσω της ποιότητας κύλισης που παρουσιάζουν. Αν και το Volvo είναι ένα ικανότατο αυτοκίνητο οδηγικά, ουσιαστικά χάνει τη μάχη απέναντι στο Kuga στο πεδίο της οδηγικής αίσθησης και του τιμονιού που αυτό προσφέρει σε ρυθμούς αρκετά εκτός της ζώνης άνεσης που ορίζει την κατηγορία. Διαθέτει έτσι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που μπορεί να καλύψει και αυτόν που «ψάχνει» κάτι πιο συμμετοχικό και σπορ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
NISSAN