Ο κινητήρας είναι ο 0,9 TwinAir Turbo Natural Power, στον οποίο έχει πραγματοποιήθει επανασχεδιασμός της κυλινδροκεφαλής, της πολλαπλής εισαγωγής, της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, αλλά και του καταλύ

Ο κινητήρας είναι ο 0,9 TwinAir Turbo Natural Power, στον οποίο έχει πραγματοποιήθει επανασχεδιασμός της κυλινδροκεφαλής, της πολλαπλής εισαγωγής, της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, αλλά και του καταλύτη.

Κινητήρας: Ο 0,9 TwinAir Turbo με έξτρα ενισχύσεις

25.286 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2014)

Κάτω από το καπό του 500L υπάρχει ο 0.9 TwinAir Turbo Natural Power κινητήρας διπλού καυσίμου, βενζίνης και CNG. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δέχτηκε κάποιες έξτρα ενισχύσεις των τεχνικών της φίρμας. Πραγματοποιήθηκε επανασχεδιασμός της κυλινδροκεφαλής, της πολλαπλής εισαγωγής, της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, αλλά και του καταλύτη. Για την  αποθήκευση του φυσικού αερίου, υπάρχουν δύο δεξαμενές, που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο, με συνολική χωρητικότητα 84 λίτρα, ίση ποσότητα με περίπου 14,2 κιλά φυσικού αερίου, που σε συνδυασμό με την κατανάλωση των 3,9 kg/100 χλμ, προσφέρουν αυτονομία 365 χλμ όταν το αυτοκίνητο κινείται μόνο με φυσικό αέριο. Σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο βενζίνης των 50 λίτρων, η συνολική αυτονομία του 500L που ανακοινώνει η Fiat, επεκτείνεται στα 1.200 χλμ. 
Η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στους 80 ίππους, ισχύς μειωμένη κατά 5 ίππους απΆ τον TwinAir βενζίνης, μιας και έχει δοθεί βάρος στη μέγιστη οικονομία καυσίμου. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση με φυσικό αέριο αγγίζει τα 3,9 kg/100 χλμ. Σε πραγματικές συνθήκες η μέση κατανάλωση άγγιξε τα 5,8 kg/100 χλμ, μιας και με 10 ευρώ καλύψαμε 174 χλμ απόστασης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
KIA