ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Bentley ακολουθεί την Porsche και διατηρεί τους κινητήρες βενζίνης!

(23/9/2025)
 Η Bentley ακολουθεί την Porsche και διατηρεί τους κινητήρες βενζίνης!
3 Φωτογραφίες »

Η βρετανική μάρκα επιβεβαίωσε την αλλαγή στο πλάνο της «Beyond100».
Μετά την Audi και την Porsche, πήρε σειρά και η Bentley.
Συνεχίζουν με βενζίνη Bentayga, Continental GT και Flying Spur.
«Η αγορά δεν είναι ακόμα έτοιμη για πλήρως ηλεκτρική στρατηγική».

autotriti team

Η βρετανική μάρκα επιβεβαίωσε την αλλαγή στο πλάνο της «Beyond100»

Μία-μία οι μάρκες αλλάζουν την στρατηγική τους και από εκεί που πόνταραν all-in στα ηλεκτρικά, έχουν αρχίσει πλέον να δίνουν παράταση ζωής στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η τακτική αυτή επιλέγεται και από τις μάρκες πολυτέλειας, όπως για παράδειγμα αναφέραμε πρόσφατα για την Porsche. Τη σκυτάλη από τη γερμανική μάρκα πήρε η Bentley, με τον διευθύνων σύμβουλο της μάρκας να επιβεβαιώνει την αλλαγή πλάνου.

Όπως γνωστοποιήθηκε, η βρετανική μάρκα πολυτέλειας ετοιμάζει τους διαδόχους των Bentayga, Continental GT και Flying Spur, τους οποίους και θα προσφέρει στις αγορές με βενζινοκινητήρες και όχι ως αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μετά την Audi και την Porsche, πήρε σειρά και η Bentley

Σύμφωνα με τη στρατηγική της «Beyond100», η Bentley σχεδίαζε να καταργήσει πλήρως τους βενζινοκινητήρες έως το 2035. Αλλά τώρα πρόκειται να προβεί σε σημαντικές αλλαγές, όπως και η αδελφή εταιρεία του ομίλου Volkswagen, Porsche, αλλά και η Audi, που πέρυσι ακύρωσε το σχέδιό της να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική έως το 2033 πέρυσι.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, δήλωσε πως οι τρεις μάρκες (Bentley, Porsche και Audi) μοιράζονται πλατφόρμες, συστήματα μετάδοσης κίνησης και άλλα βασικά εξαρτήματα, με αποτέλεσμα οι αποφάσεις που πάρθηκαν νωρίτερα από τις δύο να επηρεάζουν και τη δική του φίρμα.

Συνεχίζουν με βενζίνη Bentayga, Continental GT και Flying Spur

Ως εκ τούτου, οι αμιγώς βενζινοκινητήρες διάδοχοι των Bentayga, Continental GT και Flying Spur πρόκειται να παραμείνουν μέρος της γκάμας, αντανακλώντας τη ζήτηση από βασικές αγορές όπως η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αμερική. Αρχικά αναμενόταν να προσφέρονται μόνο ως Plug-in υβριδικές ή ηλεκτρικές.

«Η αγορά δεν είναι ακόμα έτοιμη για πλήρως ηλεκτρική στρατηγική»

Τέλος, υποστηρίζοντας την απόφαση, ο Walliser δήλωσε με ειλικρίνεια: «Υπάρχει μια πτώση στη ζήτηση για πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα και η ζήτηση των πελατών δεν είναι ακόμη αρκετά ισχυρή για να υποστηρίξει μια πλήρως ηλεκτρική στρατηγική. Η αγορά πολυτελείας είναι πολύ διαφορετική σήμερα από ό,τι όταν ανακοινώσαμε το Beyond100. Η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να είναι ο στόχος μας, αλλά πρέπει να πάρουμε και τους πελάτες μας μαζί μας».