
Το Autotriti Test Center αξιολογεί πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Kia EV3 Long Range σε επιδόσεις, χώρους, κατανάλωση, αυτονομία και elk test.
Στα δυνατά σημεία είναι η αυτονομία, οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές και οι επιδόσεις λόγω 204 ίππων. Δες αναλυτικά πως τα πάει σε κάθε τομέα.
Έχει τη μεγαλύτερη μπαταρία στην κατηγορία (81,4 kWh)
Το Kia EV3 είναι προς το παρόν το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Kia (σ.σ. το 2026 θα παρουσιαστεί το EV2) και με μήκος στα 4,3 μέτρα τοποθετείται στα… μεγαλούτσικα SUV πόλης. Οι τιμές του ξεκινάνε από τα 32.990 ευρώ για την έκδοση Standard Range, ενώ η επόμενη έκδοση Long Range κοστίζει 36.990 ευρώ.
Και οι δύο εκδόσεις φοράνε τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα (204 PS), και αυτό που αλλάζει είναι η χωρητικότητα της μπαταρίας. Στην Standard έκδοση η μπαταρία έχει 58,3 kWh ονομαστική χωρητικότητα, ενώ στην Long Range στις 78 kWh, νούμερο που είναι το μεγαλύτερο ανάμεσα στα SUV πόλης της κατηγορίας, και άρα το σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μοντέλου.
Αυτή είναι η έκδοση που βάζουμε στο μικροσκόπιο στις επόμενες γραμμές (δες αναλυτική δοκιμή) και την οποία αξιολογούμε σύμφωνα με τις επιδόσεις, την κατανάλωση, την αυτονομία και τους χώρους που μέτρησε το AutoTriti Test Center.
Compact διαστάσεις, μεγάλοι χώροι για επιβάτες-αποσκευές
Αναφορικά με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές το Kia EV3 βρίσκεται στο top των μοντέλων της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 460 λίτρα, νούμερο που συγκρίνεται με μεγαλύτερα SUV μοντέλα (στην πράξη χωράει 4 μεγάλες βαλίτσες), το φάρδος του πίσω καθίσματος είναι 1,4 μέτρα που είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες διαστάσεις στο πίσω κάθισμα του Kia EV3 μπορούν να χωρέσουν άνετα 3 επιβάτες, ή το παιδικό καθισματάκι και τα υπόλοιπα παιδιά.
Οι τιμές του ξεκινάνε από τα 32.990 ευρώ για την έκδοση Standard Range, ενώ η επόμενη έκδοση Long Range κοστίζει 36.990 ευρώ.
Μεγάλη μπαταρία, μεγάλη αυτονομία (640 χλμ.)
Η μεγάλη μπαταρία, η πολύ καλή διαχείριση ενέργειας -ανάκτηση από το φρενάρισμα (σ.σ. προσόν των ηλεκτρικών Hyundai-Kia) και η χαμηλή κατανάλωση ενέργειας (14 kWh/100 χλμ. στην πόλη) συμβάλλουν στην αναζήτηση για το Άγιο Δισκοπότηρο όλων των ηλεκτρικών, δηλαδή τη μεγάλη αυτονομία.
Το Kia EV3 στο Mega Test Electric in The City έβγαλε 640 χλμ. μέσα στην πόλη, που σημαίνει ότι χρειάζεται να το φορτίζεις 2 φορές τον μήνα. Και στον αυτοκινητόδρομο όμως με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα διανύει απόσταση πάνω από 350 χλμ., νούμερο επίσης που το φέρνει στο βάθρο της σχετικής μέτρησης.
Σβέλτες επιδόσεις, τυπικό ηλεκτρικό στο elk test
Με 204 άλογα το Kia EV3 ανήκει στα ισχυρά ηλεκτρικά SUV πόλης (σ.σ. Alfa Romeo Junior Veloce, smart #1, Volvo EX30 είναι ουσιαστικά τα πιο ισχυρά) και αυτό αποτυπώνεται στις μετρήσεις και την σχετική κατάταξή του. Συγκεκριμένα, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δλ., ενώ οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 σε 3,8 και 5,2 δλ. αντίστοιχα.
Στο δρόμο από την άλλη, το Kia EV3 διαθέτει καλή ποιότητα κύλισης και αθόρυβη λειτουργία ανάρτησης, η οποία είναι ανεξάρτητη σε κάθε τροχό και με τη βοήθεια των «έξυπνων» αμορτισέρ λειαίνει αφενός αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες αφετέρου ελέγχει τις κινήσεις του αμαξώματος, παρά το αυξημένο ύψος και το σεβαστό βάρος. Αυτό αποτυπώθηκε και στη δοκιμασία Elk Test καθώς πέρασε με 73,5 χλμ./ώρα και δείχνοντας μια τυπική συμπεριφορά για ηλεκτρικό.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 9º | 2º | 2º | |
2º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 3º | 5º | 6º | |
3º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 11º | 3º | 3º | |
4º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 5º | 7º | 7º | |
5º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 7º | 1º | 11º | |
6º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 4º | 11º | 4º | |
7º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 12º | 8º | 5º | |
8º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 6º | 9º | 7º | |
9º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 14º | 9º | 1º | |
10º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 2º | 12º | 12º | |
11º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 8º | 4º | 10º | |
12º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 10º | 5º | 13º | |
13º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 13º | 13º | 7º | |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1º | 14º | 14º |
Κόστος κατανάλωσης (ευρώ/έτος)
Κόστος κατανάλωσης (ευρώ/έτος)
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι. Οι τιμές των καυσίμων έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές στο Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων. Το κόστος φόρτισης σύμφωνα αφορά φόρτιση στο σπίτι και με τιμή 0,16 ευρώ/kWh.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κόστος Καυσίμου / Έτος | |
---|---|---|
1º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 398 |
2º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 400 |
3º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 449 |
4º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 469 |
5º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 480 |
6º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 489 |
7º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 490 |
8º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 496 |
9º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 500 |
10º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 504 |
11º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 505 |
12º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 515 |
13º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 516 |
14º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 557 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 11 |
2º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 11,2 |
3º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 13,5 |
4º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 13,6 |
5º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 13,8 |
6º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 13,9 |
7º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 14 |
8º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 14,1 |
9º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 14,4 |
10º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 14,5 |
11º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 14,5 |
12º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 14,8 |
13º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 15,5 |
14º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 16 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 15 |
2º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 17,1 |
3º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 |
4º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 18,6 |
5º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 19 |
6º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 19,7 |
7º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 21,1 |
8º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 21,3 |
9º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 21,5 |
10º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 21,8 |
11º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 21,9 |
12º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 22,7 |
13º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 22,8 |
14º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 23,5 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 360 |
2º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 359 |
3º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 318 |
4º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 316 |
5º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 303 |
6º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 290 |
7º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 279 |
8º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 274 |
9º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 254 |
10º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 247 |
11º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 237 |
12º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 230 |
13º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 219 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 154 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh |
2º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh |
3º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh |
4º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh |
5º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh |
6º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh |
7º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh |
8º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh |
9º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh |
10º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps |
11º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh |
12º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh |
13º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 140,5 |
2º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 136,5 |
3º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 135,2 |
4º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 135,2 |
5º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 135,0 |
6º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 133,5 |
7º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 132,5 |
8º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 132,5 |
9º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 132,2 |
10º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 131,5 |
11º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 131,0 |
12º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 131,0 |
13º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 129,7 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 121,0 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 16,0 |
2º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 16,0 |
3º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 16,0 |
4º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 15,5 |
5º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 15,5 |
6º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 15,5 |
7º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 14,0 |
8º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 13,0 |
9º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 13,0 |
10º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 11,2 |
11º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 11,0 |
12º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 10,5 |
13º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 10,5 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 3,1 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 9,5 |
2º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 7,2 |
3º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 7,0 |
4º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 6,5 |
5º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 6,0 |
6º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 6,0 |
7º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 5,2 |
8º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 5,2 |
9º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 4,0 |
10º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 4,0 |
11º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 3,8 |
12º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 3,1 |
13º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 2,9 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 2,8 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 523 |
2º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 460 |
3º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 448 |
4º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 434 |
5º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 434 |
6º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 400 |
7º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 400 |
8º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 400 |
9º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 360 |
10º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 355 |
11º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 350 |
12º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 323 |
13º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 310 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 270 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh |
2º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh |
3º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh |
4º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh |
5º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh |
6º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh |
7º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps |
8º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh |
9º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh |
10º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh |
11º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh |
12º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh |
13º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 10 |
2º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 10 |
3º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 9 |
4º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 9 |
5º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 9 |
6º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 9 |
7º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 9 |
8º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 9 |
9º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 8 |
10º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 8 |
11º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 8 |
12º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 8 |
13º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 6 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 34,6 |
2º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 34,9 |
3º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 35,6 |
4º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 35,6 |
5º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 35,9 |
6º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 36 |
7º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 36,1 |
8º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 36,1 |
9º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 37,2 |
10º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 37,5 |
11º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 38,2 |
12º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 39,7 |
13º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 40,3 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 41,1 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα 60 χλμ./ώρα | |
---|---|---|
1º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 2,7 |
2º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 2,9 |
3º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 3,9 |
4º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 4,1 |
5º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 4,1 |
6º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 4,1 |
7º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 4,2 |
8º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 4,3 |
9º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 4,4 |
10º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 4,5 |
11º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 4,7 |
12º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 4,8 |
13º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 4,9 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 9,8 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 80 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα 80 χλμ./ώρα | |
---|---|---|
1º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA VELOCE 280ps 54 KWh | 3,4 |
2º | SMART #1 EV 200 kW RWD 272ps 66 KWh | 3,8 |
3º | KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh | 5,2 |
4º | DS DS 3 E-tense 156ps 54 KWh | 5,4 |
5º | JEEP AVENGER BEV 156ps 54 KWh | 5,4 |
6º | OPEL MOKKA Electric 156ps 54 KWh | 5,7 |
7º | MG ZS EV LR 156ps 72,6 KWh | 5,8 |
8º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh | 5,8 |
9º | ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA 156ps | 6 |
10º | FIAT 600 e 156ps 54 KWh | 6 |
11º | PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 136ps 50 KWh | 6,7 |
12º | FORD PUMA Gen-E 168ps 53 KWh | 6,9 |
13º | BYD ATTO 2 FWD 177ps 47 KWh | 7 |
14º | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,6 |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά και εξοπλισμός
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Kia EV3 Long Range |
---|---|
Κινητήρας* | |
Τύπος | 1 ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, σύγχρονος |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 204/- |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 283/- |
Mετάδοση | |
Κιβώτιο | Αυτόματο 1 σχέσης |
Κίνηση | Μπροστά |
Eπιδόσεις | |
0-50 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,3 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,8 |
30-80 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,6 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,8 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | 170 |
Βάρος (κιλά)* | 1.885 |
Κατανάλωση (kWh/100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή (kWh/100 χλμ.) | 14,9 |
Θεωρητική μέση αυτονομία (χλμ.) | 523 |
Μέση δοκιμής (kWh/100 χλμ.) | 16,9 |
Αυτονομία δοκιμής (χλμ.) | 461 |
Μπαταρία/100 χλμ. ταξιδίου | 26% |
Διανυθέντα χλμ. σε ταξίδι με 10% μπαταρίας | 39 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 0 |
Xωρητικότητα μπαταρίας (kWh) πραγματική/ωφέλιμη | 81,4/78 |
Χρόνος φόρτισης σε Wallbox (11 kW) | 7 ώρες και 25 λεπτά |
Xρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή (128 kW) | 31 λεπτά |
Εξοπλισμός - τιμή | Kia EV3 Long Range |
---|---|
ESP | * |
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος (Active Brake Assist) | * |
Ενεργή Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας | * |
Υποβοήθηση νεκρού σημείου | Ο |
Αερόσακοι | 7 |
Ηλ. παράθυρα Ε/Π | */* |
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ | */* |
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. | */* |
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού | */* |
Κλιματισμός | 2ζωνικός |
Οθόνη/Σύστημα πλοήγησς | αφής 12,3''/* |
Ψηφιακός πίνακας οργάνων | * 12,3 |
Κάμερα οπισθοπορείας | * |
Ζάντες αλουμινίου | *17'' |
Ηλεκτρική πόρτα αποσκευών | * |
Ατμοσφαιρικός φωτισμός καμπίνας | * |
Αισθητήρας βροχής | * |
Προβολείς | Full LED |
Φώτα ημέρας | * LED |
Εγγύηση μηχανικών μερών / μπαταρίας | 7 χρόνια ή 150.000 χλμ. |
Έκδοση | Earth |
Τιμή από (ευρώ) |
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι | Kia EV3 Long Range |
---|---|
Εμπρός ανάρτηση | Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική |
Πίσω ανάρτηση | Πολλαπλών συνδέσμων |
Εμπρός φρένα | Αερ. Δίσκοι 305 χλστ. |
Πίσω φρένα | Δίσκοι 300 χλστ. |
100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 36 |
Υποβοήθηση τιμονιού | Ηλεκτρική |
Στροφές τιμονιού | 2,6 |
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) | 1.630/1.607 |
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) | 147 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 10,4 |
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) | 68,0/69,9 |
Διάσταση ελαστικών δοκιμής | 215/50 R19 |
Ελαστικά δοκιμής | Pirelli Scorpion |
Διαστάσεις (χλστ.)* | Kia EV3 Long Range |
---|---|
Κεφάλι οδηγού | 120 |
Κεφάλι πίσω | 60 |
Πλάτος εμπρός | 1.440 |
Πλάτος πίσω | 1.405 |
Πόδια πίσω | 140 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 460+25 |
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος | 4.310x1.880x1.550 |
Μεταξόνιο | 2.680 |