ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Ferrari αποκάλυψε τα πρώτα επίσημα στοιχεία του 1ου ηλεκτρικού της!

1.054 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2025)
Η Ferrari αποκάλυψε τα πρώτα επίσημα στοιχεία του 1ου ηλεκτρικού της!
19 Φωτογραφίες »

Βάρος στα 2.300 κιλά.
Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, πάνω από 1.000 άλογα και 530 χλμ. αυτονομία.
In-house εξελιγμένη μπαταρία 122 kWh ενσωματωμένη στο πλαίσιο.
Με ήχο, τετραδιεύθυνση και τεχνητό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων.

autotriti team

Τα πρώτα επίσημα στοιχεία της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari

Η Ferrari μόλις δημοσίευσε τις προκαταρκτικές πληροφορίες για το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η ιταλική μάρκα μας βάζει σιγά-σιγά στο κλίμα, πριν προχωρήσει στα επίσημα αποκαλυπτήρια της πρώτης ηλεκτρικής Ιταλίδας καλλονής της ιστορίας, η οποία όπως όλα δείχνουν θα είναι συναρπαστική.

Βάρος στα 2.300 κιλά

Η νέα Ferrari Elettrica, όπως την ονομάζει προς το παρόν η μάρκα, θα πρόκειται για ένα grand tourer στο καλούπι της παλιάς GTC4Lusso. Το μεταξόνιό της θα έχει μήκος 2.960 χιλιοστά, ενώ το βάρος της θα ανέρχεται περίπου στα 2.300 κιλά με την κατανομή να ορίζεται 47% μπροστά / 53% πίσω.

Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, πάνω από 1.000 άλογα και 530 χλμ. αυτονομία

Φυσικά, το πιο ενδιαφέρον κομμάτι είναι το ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Η Ferrari λοιπόν γνωστοποιεί πως το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο. Θα εξοπλίζεται από τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες αλλά και μία μπαταρία μικτής χωρητικότητας 122 kWh. Το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται 2,5 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα θα ανέρχεται στα 310 χλμ./ώρα, ενώ η συνολική ισχύς σε λειτουργία boost θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους. Σε ότι αφορά την αυτονομία, οι Ιταλοί της Ferrari υπόσχονται 530 χιλιόμετρα.

Η Ferrari λέει πως οι δύο πίσω κινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 843 ίππους και περιστρέφονται έως και 25.000 σ.α.λ.. Στο μπροστινό μέρος, οι δύο κινητήρες είναι οι ίδιοι που χρησιμοποιούνται στην F80 και αποδίδουν συνδυαστικά 286 άλογα, ενώ ο καθένας φτάνει έως και τις 30.000 σ.α.λ. Έτσι, η ισχύς θα τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από πίσω άξονα όταν λειτουργούν και οι τέσσερις κινητήρες, ενώ το μπροστινό μέρος μπορεί να αποσυνδεθεί πλήρως.

In-house εξελιγμένη μπαταρία 122 kWh ενσωματωμένη στο πλαίσιο

Η μπαταρία μετρά συνολικό αριθμό 210 κυψέλων και διαιρείται σε 15 τμήματα από 14 κυψέλες το καθένα. Σημειώστε πως η μπαταρία μικτής χωρητικότητας 122 kWh είναι ενσωματωμένη απευθείας στο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Η Ferrari τοποθέτησε τις περισσότερες μονάδες πίσω από τον οδηγό και κάτω από τα πίσω καθίσματα για να συμβάλει στην κατανομή βάρους 47% μπροστά και 53% πίσω.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Smart
falken as 220 pro