ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Κίνα θέλει να κυριαρχήσει στην Ευρώπη και στην αυτόνομη οδήγηση!

(6/10/2025)
Η Κίνα θέλει να κυριαρχήσει στην Ευρώπη και στην αυτόνομη οδήγηση!
2 Φωτογραφίες »

Ο αποκλεισμός από τις ΗΠΑ, φέρνει την Ευρώπη στο πρώτο πλάνο των Κινέζων.
Οι κινεζικές εταιρείες όχι μόνο εστιάζουν στην Ευρώπη, αλλά ετοιμάζονται για μόνιμη εγκατάσταση.
Η κινεζική Momenta θα ξεκινήσει τις δοκιμές τεχνολογίας Επιπέδου 4 στη Γερμανία.
Ευρωπαϊκές εταιρείες ζητούν παρεμβάσεις για ίσους όρους ανταγωνισμού.
ΟΚ από τη Κίνα σε 9 δικές της μάρκες να δοκιμάσουν συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

autotriti team

Ο αποκλεισμός από τις ΗΠΑ, φέρνει την Ευρώπη στο πρώτο πλάνο των Κινέζων

Η Κίνα πιέζει τις εγχώριες εταιρείες προκειμένου να αναπτύξουν αυτόνομα οχήματα παγκοσμίως, ενώ παράλληλα ρυθμίζει και το δικό της νομικό πλαίσιο για να παρέχει έναν σαφή οδικό χάρτη στην εγχώρια αγορά. Αυτή η επέκταση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και σύμφωνα με το Reuters, οι Κινέζοι, όντας αποκλεισμένοι από την αγορά των ΗΠΑ, έχουν βάλει σε πρώτο πλάνο την Ευρώπη. Οι Κινέζοι δε στοχεύουν μόνο στο να κάνουν δουλειές, αλλά θέλουν να κυριαρχήσουν στη «Γηραιά Ήπειρο», βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τους Ευρωπαίους, αλλά και όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές!

Οι κινεζικές εταιρείες όχι μόνο εστιάζουν στην Ευρώπη, αλλά ετοιμάζονται για μόνιμη εγκατάσταση

Το Reuters μίλησε με δώδεκα στελέχη εταιρειών που περιέγραψαν πώς οι κινεζικές εταιρείες χρησιμοποιούν την Ευρώπη ως στήριγμα για την παγκόσμια επέκταση, αντικατοπτρίζοντας την επέκτασή τους στα ηλεκτρικά οχήματα. «Εστιάζουμε στην Ευρώπη για το παγκόσμιο μέλλον μας», δήλωσε ο Dong Li, επικεφαλής τεχνολογίας της QCraft, η οποία ανακοίνωσε σχέδια για να κατασκευάσει νέα κεντρικά γραφεία στη Γερμανία. «Υπάρχουν εμπόδια στην αγορά των ΗΠΑ», είπε, υπογραμμίζοντας πως το περιβάλλον στην Ευρώπη τους προσφέρει περισσότερες ελευθερίες.

Η QCraft, μια νεοσύστατη εταιρεία με έδρα το Πεκίνο που προμηθεύει συστήματα υποβοήθησης οδηγού, συνεργάζεται με κινεζικές και ευρωπαϊκές μάρκες και αναμένει να πουλήσει την τεχνολογία της στην Ευρώπη εντός δύο ετών. Λεωφορεία σε 26 κινεζικές πόλεις χρησιμοποιούν την αυτόνομη τεχνολογία Επιπέδου 4 της QCraft, που σημαίνει ότι μπορούν να οδηγούν για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Η Deeproute.ai, μια άλλη κινεζική εταιρεία που επικεντρώνεται στην προμήθεια τεχνολογίας Επιπέδου 4 σε αυτοκινητοβιομηχανίες, σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα ευρωπαϊκό data center μόλις εξασφαλίσει συμφωνίες που βρίσκονται υπό συζήτηση με ευρωπαϊκές και κινεζικές μάρκες.

Η κινεζική Momenta θα ξεκινήσει τις δοκιμές τεχνολογίας Επιπέδου 4 στη Γερμανία

Η κορυφαία κινεζική εταιρεία ανάπτυξης αυτόνομης τεχνολογίας Momenta, η οποία προμηθεύει συστήματα σε μάρκες όπως η Toyota και η General Motors, συνεργάστηκε με την Uber για να ξεκινήσει τις δοκιμές τεχνολογίας Επιπέδου 4 στη Γερμανία το επόμενο έτος! Η Momenta ανακοίνωσε τον Σεπτέμβρη ότι θα προμηθεύει με τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού τη Mercedes-Benz στην Κίνα, ξεκινώντας από την ηλεκτρική CLA. Μάλιστα, δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα φέρεται πως δήλωσαν στο Reuters ότι η Mercedes έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει την ίδια τεχνολογία στην Ευρώπη.

Άλλοι κορυφαίοι κινέζοι παίκτες στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των WeRide, Baidu και Pony.ai, επεκτείνονται επίσης στην Ευρώπη, δήλωσε η Yvette Zhang, σύμβουλος αυτοκινήτων στην εταιρεία ερευνών AlixPartners. Όπως και οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, βλέπουν μια ευκαιρία να αποκομίσουν υψηλότερα κέρδη από ό,τι μπορούν να αποκομίσουν στην κορεσμένη αγορά της Κίνας.

Ευρωπαϊκές εταιρείες ζητούν παρεμβάσεις για ίσους όρους ανταγωνισμού

Την ίδια στιγμή που οι Κινέζοι... τρέχουν, οι ευρωπαϊκές εταιρείες ή τουλάχιστον ορισμένες απ' αυτές, αναγνωρίζουν ότι ο κινεζικός ανταγωνισμός θα μπορούσε να δημιουργήσει καθυστερήσεις στην ανάπτυξη αντίστοιχων συστημάτων από τη δική τους πλευρά. «Αν θέλουμε να έχουμε αυτήν την τεχνολογία {4ο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης}, χρειαζόμαστε υψηλότερα επίπεδα κανονισμών και κάποια παρέμβαση για ίσους όρους ανταγωνισμού», δήλωσε ο Τζιμ Χάτσινσον, Διευθύνων Σύμβουλος της βρετανικής νεοσύστατης εταιρείας Fusion Processing, που ετοιμάζεται για να διεξάγει δοκιμές λεωφορείων χωρίς οδηγό με Επιπέδου 4 αυτόνομη οδήγηση τον επόμενο χρόνο.

Όλα αυτά την ώρα που τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού 2ου επιπέδου, τα οποία παραμένουν ακριβά στην Ευρώπη, προσφέρονται φθηνά - ακόμη και δωρεάν - στην Κίνα από μάρκες που επιδιώκουν να διαφοροποιηθούν στον «πόλεμο» των τιμών.

Συνέχεια του άρθρου >>>