
Το 2026 ξεκινά η παραγωγή των B10 crossover και B05 hatchback.
Στη Σαραγόσα το ευρωπαϊκό «ορμητήριο».
Γιατί στην Ευρώπη; Η στρατηγική πίσω από την κίνηση.
Η Leapmotor σκοπεύει να διατηρήσει την επιθετική τιμολογιακή της πολιτική.
Το 2026 ξεκινά η παραγωγή των B10 crossover και B05 hatchback
Η κινεζική μάρκα επιβεβαίωσε την έναρξη παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από το 2026, με τα B10 crossover και B05 hatchback να είναι οι πρώτοι υποψήφιοι.
Η επέλαση της Leapmotor στην Ευρώπη παίρνει σάρκα και οστά. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, σε συνεργασία με τον κολοσσό της Stellantis, επιβεβαίωσε επίσημα τα σχέδιά της για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ισπανία, με την παραγωγή να ξεκινά το 2026.
Στη Σαραγόσα το ευρωπαϊκό «ορμητήριο»
Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο CEO της Stellantis, Antonio Filosa, ο οποίος όρισε την Ισπανία ως τη βάση παραγωγής της Leapmotor στην Ευρώπη. Αν και το εργοστάσιο δεν ονομάστηκε επίσημα, όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στη μονάδα της Σαραγόσα.
Η επιλογή αυτή μοιάζει στρατηγική, καθώς στο συγκεκριμένο εργοστάσιο (όπου ήδη κατασκευάζονται τα Peugeot 208, Opel Corsa και Lancia Ypsilon) σχεδιάζεται η δημιουργία ενός νέου gigafactory μπαταριών σε συνεργασία με την CATL, μια επένδυση-μαμούθ ύψους €4,1 δισεκατομμυρίων.
Γιατί στην Ευρώπη; Η στρατηγική πίσω από την κίνηση
Η απόφαση για παραγωγή επί ευρωπαϊκού εδάφους δεν είναι τυχαία. Οι βασικοί λόγοι είναι:
- Αποφυγή Δασμών: Η Leapmotor θα παρακάμψει τους υψηλούς εισαγωγικούς δασμούς της Ε.Ε. (ύψους 20,7%) που επιβαρύνουν τα οχήματα που εισάγονται από την Κίνα.
- Ευρωπαϊκό DNA: Τα νέα μοντέλα, όπως το crossover B10 και το hatchback B05, θα αναπτυχθούν με την τεχνογνωσία των ευρωπαϊκών κέντρων R&D της Stellantis, ώστε να ταιριάζουν απόλυτα στις απαιτήσεις του τοπικού κοινού.
- Εμπιστοσύνη & Δίκτυο: Η εγγύηση της Stellantis προσφέρει αξιοπιστία και ένα έτοιμο δίκτυο υποστήριξης, λύνοντας προβλήματα που αντιμετώπισαν άλλοι νέοι παίκτες στην αγορά.
Η Leapmotor σκοπεύει να διατηρήσει την επιθετική τιμολογιακή της πολιτική
Η μάρκα σκοπεύει να διατηρήσει την επιθετική τιμολογιακή της πολιτική. Σύμφωνα με τον CEO της Leapmotor International, Tianshu Xin, αυτό είναι εφικτό χάρη στον κάθετο έλεγχο της παραγωγής.
«Η Leapmotor μπορεί να βελτιστοποιήσει το κόστος από τη φάση του σχεδιασμού μέχρι την κατασκευή, καθώς δεν εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς προμηθευτές», εξήγησε ο Xin.