ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η MΙΝΙ τιμά την αγωνιστική της κληρονομιά με 2 πρωτότυπα Cooper JCW

1.001 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2025)
Η MΙΝΙ τιμά την αγωνιστική της κληρονομιά με 2 πρωτότυπα Cooper JCW
15 Φωτογραφίες »

Τα δύο μοντέλα τιμούν την αγωνιστική κληρονομιά της ΜΙΝΙ.
Το βενζινοκίνητο Machina υιοθετεί αγωνιστικά χαρακτηριστικά μέσα και έξω.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Skeg έρχεται με θέμα το σερφ και με μία σανίδα εσωτερικά στην οροφή του.
Δημόσιο ντεμπούτο στο Μόναχο για τα δύο ΜΙΝΙ.

autotriti team

Τα δύο μοντέλα τιμούν την αγωνιστική κληρονομιά της ΜΙΝΙ

Δύο μοναδικά John Cooper Works δημιούργησε η ΜΙΝΙ, αντλώντας σημαντική βοήθεια από την εταιρεία Deus Ex Machina. Το δύο μοναδικά μοντέλα πήραν τις ονομασίες Machina και Skeg και δημιουργήθηκαν με στόχο να αποτίσουν φόρο τιμής στο αγωνιστικό DNA της ΜΙΝΙ, λαμβάνοντας νέα χαρακτηριστικά στο εξωτερικό αλλά και στην καμπίνα. Το νέο δίδυμο της ΜΙΝΙ βασίζεται στα τελευταία JCW και JCW Electric.

Το βενζινοκίνητο Machina υιοθετεί αγωνιστικά χαρακτηριστικά μέσα και έξω

Το Machina, διαθέτει κόκκινα, λευκά και μαύρα χρώματα. Οι εξωτερικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν φαρδύτερα φτερά, ρετρό φώτα στο καπό, μια προσαρμοσμένη μάσκα, μια αεροτομή στο τέλος της οροφής και έναν μεγαλύτερο διαχύτη. Επιπλέον, οι προβολείς έχουν μπάρες LED αντί για τα κανονικά γραφικά, δημιουργώντας χώρο για επιπλέον εισαγωγές αέρα.

Το... σπαρτιάτικο εσωτερικό διαθέτει αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα με ζώνες ασφαλείας πέντε σημείων, τιμόνι τριών ακτίνων και φυσικά κλωβό ασφαλείας (roll cage). Το τροποποιημένο JCW αποκτά επίσης υδραυλικό χειρόφρενο και μια σειρά από διακόπτες στην κεντρική κονσόλα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Skeg έρχεται με θέμα το σερφ

Το αμιγώς ηλεκτρικό Skeg υιοθετεί μια πολύ διαφορετική προσέγγιση. Τα ασημένια, μαύρα και κίτρινα γραφικά του συνδυάζονται με πάνελ από fiberglass που παραπέμπουν στην κατασκευή σανίδας του surf. Η κλειστή μάσκα φωτίζεται, ενώ χαμηλά φιλοξενεί επτά στρογγυλές εγκοπές κατά μήκος, που όπως φαίνεται βρίσκονται εκεί απλώς για λόγους design! Το αμάξωμά του φέρει επίσης ακόμα πιο φαρδιά φτερά από το Machina και αυτά καμωμένα από fiberglass που μειώνουν το βάρος κατά 15%. Από κει και πέρα, το ΜΙΝΙ Skeg έχει αγωνιστικές ζάντες στο πλάι, έναν κίτρινο διαχύτη και μία μεγάλη αεροτομή στο τέλος της οροφής.

Στο εσωτερικό, το Skeg διαθέτει πιο ημιδιαφανή πάνελ από fiberglass, ένα ζευγάρι αγωνιστικών μπάκετ καθισμάτων με ταπετσαρία από νεοπρένιο, ιμάντες αντί για λαβές θυρών και μια πίσω σανίδα του σερφ στην οροφή από fiberglass. Η τελευταία συγκρατείται στη θέση της από δύο κίτρινους ιμάντες που είναι επίσης ορατοί από το εξωτερικό.

Χωρίς αλλαγές στα συστήματα κίνησης

Τα δύο ιδιαίτερα ΜΙΝΙ εξοπλίζονται με τα στάνταρ σύστημα κίνησης των μοντέλων που βασίζονται. Το Machina αντλεί ισχύ από τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων που προσφέρει 231 ίππους και 380 Nm ροπής, ενώ το πλήρως ηλεκτρικό Skeg έρχεται με 258 άλογα και 350 Nm ροπής.

Συνέχεια του άρθρου >>>