
Το έχει κάθε αυτοκίνητο στη μεσαία και πίσω κολώνα (στα 4πορτα).
Εκτός από το να κρατά την πόρτα κλειστή έχει μια ακόμα χρήση.
Ιδιαίτερα χρήσιμο όταν πλένεις το αυτοκίνητο ή όταν το φορτώνεις για διακοπές.
Υπάρχει σχετικό αξεσουάρ των 5 ευρώ που σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Το έχει κάθε αυτοκίνητο στη μεσαία και πίσω κολώνα (στα 4πορτα)
Πιθανότατα θα έχεις προσέξει πως στην κεντρική κολώνα του αυτοκινήτου σου υπάρχει ένας γάντζος στον οποίο πιάνει το κλείστρο της πόρτας, ενώ αν το αυτοκίνητό σου έχει 4 πόρτες, τότε θα υπάρχει ένας αντίστοιχος και στην πίσω κολώνα.
Εκτός από το να κρατά την πόρτα κλειστή έχει μια ακόμα χρήση
Ο συγκεκριμένος γάντζος είναι σφιχτά βιδωμένος στο αμάξωμα και μάλιστα σε ένα από τα πιο «δεμένα» σημεία του σασί, κάτι που τον καθιστά σχεδόν άτρωτο, ενώ είναι ιδιαίτερα δύσκολο να στραβώσει ακόμα και αν δεχτεί μεγάλη πίεση. Εκτός όμως από το να σφραγίζει σε αυτόν η κλειδαριά της κάθε πόρτας, έχει μια ακόμα χρήση.
Ιδιαίτερα χρήσιμο όταν πλένεις το αυτοκίνητο ή όταν το φορτώνεις για διακοπές
Μπορεί να σου έχει συμβεί, ειδικά αν έχεις ψηλό αυτοκίνητο, να μην έχεις πρόσβαση στην οροφή του. Ειδικά σε περιπτώσεις που πλένεις το αυτοκίνητό σου «στο χέρι» και θες να τρίψεις την οροφή, είτε όταν θες να φορτώσεις την σχάρα ή τη μπαγκαζιέρα οροφής, το να μην φτάνεις είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Μάθε λοιπόν, ότι στο συγκεκριμένο σημείο μπορείς να πατήσεις πάνω, χωρίς κίνδυνο να στραβώσει. Στη χειρότερη ίσως να γρατζουνίσεις το χρώμα, αν τα παπούτσια σου είναι σκληρά.
Υπάρχει σχετικό αξεσουάρ των 5 ευρώ που σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη
Όμως ενώ μπορεί να μην κινδυνεύεις να κάνεις ζημιά, δε συμβαίνει το ίδιο και με την δική σου σωματική ακεραιότητα, καθώς το «πάτημα» που σου δίνει είναι αρκετά μικρό και υπάρχει ο κίνδυνος να γλυστρήσει το πόδι και να πέσεις. Για αυτό το λόγο, υπάρχει ένα ιδιαίτερα οικονομικό γκατζετάκι, που πιάνει πάνω στο γάντζο και ουσιαστικά δημιουργεί ένα άνετο σκαλοπάτι που χωρά ολόκληρο το πόδι, ή ακόμα και τα δυο σου πόδια και συνήθως κάνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Το κόστος του ξεκινά από τα 5 ευρώ, ενώ ανάλογα τον τύπο και το μέγεθος μπορεί να ξεπερνά και τα 20.