Τα δύο κόμπακτ μοντέλα της Renault, το Clio και το Captur, υιοθετούν την τεχνολογία E-Tech. Το Clio ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με 140 ίππους και το Captur με Plug-in έκδοση συνδυαστικής ισχύος 160 ίπ
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα δύο κόμπακτ μοντέλα της Renault, το Clio και το Captur, υιοθετούν την τεχνολογία E-Tech. Το Clio ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με 140 ίππους και το Captur με Plug-in έκδοση συνδυαστικής ισχύος 160 ίππων και τεχνολογία απευθείας από την Formula 1. Και τα δύο υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερους ρύπους.

Renault Clio Hybrid & Captur PHEV

2.663.786 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Η Renault εμπλούτισε την γκάμα των κόμπακτ μοντέλων της με υβριδικές επιλογές, ακολουθώντας τις τάσεις της αυτοκίνησης που θέλουν όλα τα μοντέλα να αποκτούν «πράσινες» εκδόσεις. Αμφότερα υιοθετούν την τεχνολογία E-Tech, ωστόσο το Clio κρύβει κάτω από το αμάξωμά του ένα κλασσικό υβριδικό setup, ενώ το Captur υιοθετεί ένα Plug-in υβριδικό σύστημα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
 

Και τα δύο αυτοκίνητα επωφελούνται από μειωμένες εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα (CO2) αλλά και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Συγκεκριμένα η Renault αναφέρει πως το Captur καταναλώνει 1,5 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) φτάνουν τα 34 γρ./χλμ, τη στιγμή που του Clio ανέρχονται σε κάτω από 100 γρ./χλμ..



Κοιτώντας ξεχωριστά τα αυτοκίνητα, το Captur E-Tech Plug-in Hybrid χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μία επιπλέον γεννήτρια). Ο συνδυασμός αυτός  προσφέρει στο γαλλικό μικρό SUV ισχύ 160 ίππων. Πηγή ενέργειας των ηλεκτρικών μοτέρ είναι μια μπαταρία 9,8 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιομέτρων σε μικτό κύκλο και 65 χιλιόμετρα εντός πόλης, ενώ η τελική ταχύτητα όταν το μοντέλο κινείται αποκλειστικά με ρεύμα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα.


 
Παράλληλα η Renault αναφέρει πως το κιβώτιο ταχυτήτων του Plug-in Captur είναι εμπνευσμένο από τη F1 και σε συνεργασία με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Μάλιστα, το μοντέλο διαθέτει και ένα mode οδήγησης που ονομάζεται sport. Αυτό, όταν η μπαταρία είναι αρκετά φορτισμένη και το πεντάλ γκαζιού έχει πατηθεί πλήρως, οι ηλεκτροκινητήρες και ο βενζινοκινητήρας λειτουργούν από κοινού αναλώνοντας με αυτό τον τρόπο το πλήρες δυναμικό του μηχανικού συνόλου. Υπάρχει επίσης ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται «E-Save» το οποίο περιορίζει τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και αντλεί ενέργεια από τον κινητήρα καύσης για να εξοικονομήσει ενέργεια για αργότερα.


 
Όσον αφορά το Clio E-Tech Hybrid, χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο με το Captur με τις τρεις βασικές διαφορές να είναι η μη ύπαρξη πρίζας αφού μιλάμε για ένα υβριδικό αυτοφορτιζόμενο σύνολο, οι ίπποι και η μικρότερη μπαταρία των 1,2 kWh. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, λέγεται πως επιτρέπει στο Clio το 80% του χρόνου που κινείται εντός πόλης να καταναλώνει αποκλειστικά ρεύμα, δίνοντάς του τη δυνατότητα να αγγίξει ταχύτητες 70-75 χλμ./ώρα. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως και 40% στον αστικό κύκλο, σε σύγκριση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αναφορικά με την ισχύ να τονίσουμε πως το υβριδικό Clio προσφέρει 140 ίππους.



Τέλος σε ότι αφορά το styling των δύο μοντέλων από αυτά των υπόλοιπων εκδόσεων, οι διαφορές είναι ελάχιστες, αλλά αρκετές για να τα διαφοροποιήσουν. Να σημειώσουμε πως η γκάμα υβριδικών οχημάτων της Renault θα επεκταθεί και με το Megane E-Tech Plug-in Hybrid.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Mercedes
test center