Ποιος είπε πως τα μικρομεσαία crossover είναι βαρετά στην όψη και στην οδήγηση; Το Toyota C-HR είναι διαφορετικό και σε σχεδίαση και σε δυναμικά χαρακτηριστικά, ακόμα και στις υβριδικές του εκδόσεις.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ποιος είπε πως τα μικρομεσαία crossover είναι βαρετά στην όψη και στην οδήγηση; Το Toyota C-HR είναι διαφορετικό και σε σχεδίαση και σε δυναμικά χαρακτηριστικά, ακόμα και στις υβριδικές του εκδόσεις. Πως το καταφέρνει;

Toyota C-HR

2.663.989 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Η πρόταση της Toyota στα μικρομεσαία SUV ακούει στο όνομα C-HR, η ανανεωμένη έκδοση του οποίου βρίσκεται στη διάθεση του ελληνικού κοινού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Ξεκινώντας από τη σχεδίαση στο εξωτερικό, η αλήθεια είναι πως η πολύ «προχώ» σχεδίαση του C-HR με τα φουτουριστικά στοιχεία και τον επιθετικό προσανατολισμό καθιστά το ιαπωνικό SUV από τα πιο μοντέρνα μοντέλα της αγοράς γενικότερα, με ένα σχέδιο που μπορεί να αντέξει για αρκετά ακόμα χρόνια. Οι LED προβολείς προσφέρουν μια αγριωπή μορφή στο πρόσωπο του μοντέλου, την ίδια ώρα που οι προβολείς ομίχλης «φωλιάζουν» στις κάθετες γρίλιες, στα άκρα του νέου προφυλακτήρα που διέπεται από απλές γραμμές και μια οριζόντια φάσα στην οποία στηρίζεται η πινακίδα. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής φάσας που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών.



Περνώντας στο εσωτερικό, η γνώριμη εικόνα με το ασύμμετρο και ελαφρά κεκλιμένο προς τον οδηγό ταμπλό, δημιουργεί έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ μπορεί κανείς να αντιληφθεί το μεγάλο τεχνολογικό υπόβαθρο, χάρη στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με αναβαθμισμένες λειτουργίες διασυνδεσιμότητας. Η «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων που δεσπόζει στο κέντρο είναι ένα από τα highligts της καμπίνας. Αναλυτικότερα, το εν λόγω σύστημα επιτρέπει πλήρεις δυνατότητες σύνδεσης με το smartphone, ακόμα και με τις πιο πρόσφατες εκδόσεις Apple Car Play και Android Auto, ενώ υποστηρίζει ακόμα και ασύρματες (over the air) ανανεώσεις για τους χάρτες του πλοηγού. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ικανοί να φιλοξενήσουν τέσσερις ενήλικες, ενώ υπάρχουν και αρκετές θήκες για τα μικροαντικείμενα τους. Στο βωμό της κουπέ αισθητικής θυσιάζεται λίγο από το φως που θα έμπαινε στο πίσω κάθισμα δημιουργώντας ένα κάπως σκοτεινό «δωμάτιο», ή απλά προστατεύει τους επιβάτες από… αδιάκριτα βλέμματα. Κλείνοντας να σημειωθεί πως το διαμέρισμα των αποσκευών, έχει όγκο 377 λίτρων. 



Μιλώντας για μηχανικά σύνολα το C-HR μπορεί να εφοδιαστεί με δύο διαφορετικές επιλογές. Το τελευταίο που προστέθηκε στη γκάμα του είναι το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force που είδαμε και στην Corolla, με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla αποδίδει 180 άλογα). Έτσι, η γκάμα του ιαπωνικού SUV διαθέτει πλέον δύο «πράσινες» επιλογές: το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HDF με 184 ίππους (εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2), σε συνεργασία πάντα με το αυτόματο πλανητικό σοφιστικέ κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT που η Toyota εφοδιάζει τα υβριδικά της μοντέλα. 

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2λιτρο υβριδικό C-HR επωφελείται μια ανασχεδιασμένης ανάρτησης που διατηρεί τα επίπεδα άνεσης του SUV, κάνοντας το παράλληλα πιο fun to drive.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto