mono-sto-autotriti
9 φωτογραφίες »

Τι κάνει ξεχωριστό το πρώτο SUV στην ιστορία της SEAT; Τι αλλαγές έχει η ανανεωμένη του έκδοση και ποια είναι τα πλεονεκτήματα του ισπανικού C-SUV έναντι στον εσωτερικό ανταγωνισμό των αντίστοιχων μοντέλων της VW και της Skoda;

SEAT Ateca

2.609.953 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Όταν παρουσιάστηκε το 2017, το SEAT Ateca έγινε το πρώτο αυθεντικό SUV της ισπανικής φίρμας. Πρόσφατα και με στόχο να τονίσει την ανταγωνιστικότητά του, η SEAT προχώρησε στην καθιερωμένη ανανέωση που κάθε γενιά μοντέλου δέχεται στο μέσο της εμπορικής του καριέρας. Ξεκινώντας από το εξωτερικό, οι αλλαγές που έχει δεχθεί το Ateca είναι ήσσονος σημασίας, ωστόσο αυτές οδήγησαν σε μικρή αύξηση στο μήκος του αυτοκινήτου που φτάνει πλέον τα 4.381 χιλιοστά (+18). Από κει και πέρα το βασικό νέο χαρακτηριστικό του ισπανικού SUV είναι η καινούργια εξοπλιστική έκδοση Xperience που έρχεται να προστεθεί στις Reference, Style και FR. Στη νέα του έκδοση του Ateca λαμβάνει πλήθος αλουμινένιων διακοσμητικών χαρακτηριστικών που συνδυάζονται με μαύρες πινελιές τόσο στα χαμηλά τμήματα των προφυλακτήρων, όσο και στο πλαϊνό μέρος.


 
Η SEAT προσφέρει στους αγοραστές του Ateca 14 διαφορετικά σχέδια τροχών μεγέθους από 16 έως 19 ιντσών. Υπάρχουν επίσης 10 χρώματα για το εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένης της απόχρωσης «Dark Camouflage» που εμφανίζεται πρώτη φορά. Ως στάνταρ, το ανανεωμένο  Ateca διαθέτει προβολείς LED και πίσω φώτα με τα φλας να ανάβουν προοδευτικά. Μένοντας στο πίσω μέρος, το όνομα του μοντέλου τοποθετείται πλέον κάτω από την πινακίδα. Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό να τονιστεί πως κάθε έκδοση θα λαμβάνει κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά στο στυλ, ωστόσο οι αλλαγές είναι μικρές.


 
Μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα, το φρεσκαρισμένο SEAT Ateca  χρησιμοποιεί το τελευταίο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που συμπληρώνεται από το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας της SEAT διαστάσεων 8,25 ή 9,2 ιντσών, το οποίο λειτουργεί με φωνητικές εντολές και ανταποκρίνεται στη φράση «Hola Hola». Προαιρετικά διατίθεται θερμαινόμενο τιμόνι, όπως και ένα θερμαινόμενο παρμπρίζ με τεχνολογία «Climacoat» για να το ξεπαγώσει σε 2-3 λεπτά.


 
Στη βάση της γκάμας των βενζινοκινητήρων, ο 3κύλινδρος 1,0 TSI λειτουργεί σε κύκλο Μίλλερ και προσφέρει 110 ίππους. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά τροχούς. Ακολουθεί ο 4κύλινδρος 1,5 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους, διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους και συνεργάζεται τόσο με χειροκίνητο, όσο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG). Στην κορυφή βρίσκεται ο 2λιτρος TSI (190 PS) συνδυασμένος αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 4κίνηση.


 
Σχετικά με τη diesel γκάμα του Ateca, η SEAT προχώρησε στην κατάργηση του 1,6 TDI και στη θέση του έβαλε τον 2λιτρο TDI με  115 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ή με 150 ίππους και δυνατότητα συνδυασμού με DSG κιβώτιο και 4κίνηση.

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
DEH NEOS TAXYFORTISTIS
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel