• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε την κορυφαία «συμβατική» έκδοση με τον 1,5 VTEC turbo των 182 ίππων (σ.σ. λέμε συμβατική γιατί υπάρχει βεβαίως και η Type-R. 

Το νέο Civic ίσως «χάνει» στις φωτογραφίες.

Η εμφάνισή του είναι σπορτίφ και δυναμική και συνάδει με το γενικότερο χαρακτήρα του.

Δοκιμή: Honda Civic 1,5 VTEC Turbo 182 PS

Διαβάστηκε από 25444 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/8/2017

Οικογενειακό με ολίγο από GTI - Από την μια έχει τεράστιους χώρους, από την άλλη 182 άλογα, καλές επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά. Μήπως η εν λόγω έκδοση του Honda Civic αποτελεί μια πρόταση που αξίζει να κοιτάξεις;

 
What is new
- 1,5 turbo βενζίνης με 182 PS
- Καίει 6,9 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 25.650 ευρώ
 
Για την 10η γενιά του Honda Civic έχουμε πει αρκετά τώρα τελευταία. Σε πρώτη φάση με την οδηγική επαφή μαζί του στη Βαρκελώνη (τεύχος 07/2017) και έπειτα στην πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους της έκδοσης 1,0 VTEC των 129 ίππων (τεύχος 23/2017). Αυτήν τη φορά επανερχόμαστε για να δοκιμάσουμε την κορυφαία «συμβατική» έκδοση με τον 1,5 VTEC turbo των 182 ίππων (σ.σ. λέμε συμβατική γιατί υπάρχει βεβαίως και η Type-R. 
 
Στις φωτογραφίες «χάνει»
Ξεκινώντας την ανάλυση με την εξωτερική σχεδίαση, αυτό που έχουμε να παρατηρήσουμε είναι πως το νέο Civic «χάνει» στις φωτογραφίες. Ακόμη και εμείς, πριν το δούμε από κοντά το είπαμε κραυγαλέο και υπερβολικό, ειδικά στο πίσω μέρος, όμως τελικά όταν το αντικρίσαμε από κοντά τα πράγματα ήταν διαφορετικά και η συνολική μας αίσθηση θετική. Θεωρούμε πως το μοντέλο εκπέμπει δυναμισμό, κερδίζει οπωσδήποτε το βλέμμα όταν το κοιτάξεις μπροστά και πλάι, ενώ δεν «φωνάζει» παρά τις διπλές εξατμίσεις στο κέντρο που θυμίζουν κάτι από Type-R. Με λίγα λόγια η εμφάνισή του είναι σπορτίφ και δυναμική και συνάδει με το γενικότερο χαρακτήρα του.
 
Από 25.650 ευρώ
Πριν συνεχίσουμε με τον κινητήρα, ας πούμε πως η τιμή του μοντέλου ανέρχεται στα 25.650 ευρώ. Ok, δεν είναι η χαμηλότερη που υπάρχει στα 182 άλογα, ωστόσο να σημειώσουμε πως ο εξοπλισμός της έκδοσης Sport είναι υπερπλήρης και μπορεί η διαφορά με υπόλοιπα μοντέλα να φαίνεται μεγάλη, είναι όμως αυτή που πρέπει, για αυτά που παίρνεις…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Πειραιωτης

    Σε οποιον αρεσει η αισθητικη του,εγω το βρισκω δυναμικο και ξεχωριστο οπως πρεπει να ειναι το διαφορετικο που δεν ακολουθει 20ετια μονοτονιας στην σχεδιαση,θα το προσεξει και σιγουρα δεν θα χασει. Οπως και απο την γνωστη ποιοτητα και αξιοπιστια honda με την τεχνολογικη υπεροχη του δυνατου μοτερ που το συνοδευει.Εχει και χωρους μεγαλους με επιπεδο εξοπλισμου υψηλο για να ολοκληρωσει την εικονα του. Μονο μειον στην σημερινη εποχη η τιμη που δεν την λες ευκαιρια και φαινεται αρκετα τσιμπημενη. Αλλα το πακετο ειναι αριστο σε καθε επιπεδο για να την δικαιολογησει οποτε το σκεφτεσαι καλυτερα μηπως ειναι η σωστη επιλογη με ολα αυτα που προσφερει!

      44
  • Σχιστοματης

    Α Υ Τ Ο Κ Ι Ν Η Τ Α Ρ Α! Το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην κατηγορια του που δεν μπορεις να του βρεις ψεγαδι! Ειδικα στην εκδοση με το CVT που ταιριαζει γαντι με αυτον τον κινητηρα και εχει αισθηση DSG! Παρτε μια γευση εδω: www.youtube.com/watch?v=41Hy_nukzbo

      30
  • Σχιστοματης

    Παρακαλω το Autotriti να σβησει το σχολιο του τυπου που με προσβαλλει και με κοροιδευει αντιγραφωντας το ψευδωνυμο και τη φωτογραφια μου. Το πιο σωστο βεβαια θα ηταν να τον μπλοκαρετε γιατι το εχει κανει επανειλλημενως αυτο. Αν δεν το κανετε και συνεχισετε να μου σβηνετε τις απαντησεις μου προς εκεινον θα ειναι σαν να καλυπτετε τα τρολ στα σχολια των αρθρων σας. Ευχαριστω.

      23
  • manolios

    Καταρχήν δεν θίγονται 2 βασικά θέματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που το κάνει να διαφέρει από τα προηγούμενα civic.... Ο κινητήρας του πλέον δεν έχει VTEC αλλά είναι απλός κινητήρας turbo από όσο διαβάζω στα ξένα sites... Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα 182 άλογα δεν είναι αρκετά. Αλλά θεωρώ ότι η Honda θα μπορούσε να βγάλει έναν 1500 ή 1600 κινητήρα χωρίς turbo με παραπλανήσια άλογα αν σκεφτεί κανείς ότι πριν απο 17 χρόνια το S2000 με 2000 κυβικά έβγαζε 240 ίππους χωρίς turbo. Βέβαια αν είχε και Vtec και turbo όπως πιθανόν να γίνει στο type R θα μιλάγαμε για πάνω από 200ίππους... Επίσης μια αξιοσημείωτη αναβάθμιση είναι η ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω αντί του ημιάκαμπτου που είχαν τα προηγούμενα civic. Για αυτό και δεν χωροπιδάει στις στροφές όπως αναφέρεται από το Autotriti. Γενικά θεωρώ ότι αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του... Γιατί πλέον έχουν εξαληφθεί όλες οι ασθαίνειες των προηγούμενων συμβατικών civic (όπως ο μεγαλος κυβισμός με τα λίγα σχετικά άλογα και ο ημιάκαμπτος πίσω). Αν και η αξιοπιστία του είναι εφάμιλη των παλιότερων αυτοκινήτων και αν τελικά το επόμενο μου αυτοκίνητο δεν είναι κάποιο SUV για τις οικογενειακές μου υποχρεώσεις συν τις εκτός δρόμου ανησυχίες μου και της ελευθερίας κίνησης που σου δίνει τότε μάλλον θα είναι αυτό το επόμενο αυτοκίνητο μου μιας και προσωπικα δεν του βρίσκω κάποιο ψευγάδι....

      16
    • autotriti

      Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη, οι δύο turbo κινητήρες του νέου Honda Civic με χωρητικότητα 1,0 και 1,5 λτ. είναι VTEC. Επιπλέον, το νέο Honda Civic Type R έχει λανσαριστεί με turbo 2-λιτρο VTEC κινητήρα απόδοσης 320 ίππων. Μάλιστα το έχουμε οδηγήσει στη Γερμανία (Δείτε το σχετικό θέμα εδώ: www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Odhgoyme-to-neo-Honda-Civic-Type-R_150870.asp ). Τέλος, όσον αφορά στην ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει γίνει αναφορά στην πρώτη δοκιμή του Civic στην έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα (Μπορείτε να την διαβάσετε εδώ: www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwth-Dokimh-Neo-Honda-Civic-1,0-lt-me-129-PS_150499.asp ). Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο σας.

        3
  • Αριστείδης

    Ο 1.500άρης κινητήρας είναι οικονομικός και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις...............??!!?? Δηλαδή αν με 7,7 δευτερόλεπτα 0-100 και 24 κιλά ροπή έχει απλά καλές επιδόσεις πόσο θα έπρεπε να έχει για να έχει πολύ καλές ή άριστες επιδόσεις ??? 0-100 στα 4 δευτερόλεπτα και 50 κιλά ροπή ??? Και όσο αφορά την σχεδίαση γιατί για όλα τα υπόλοιπα δεν νομίζω να έχει κανείς αντίρρηση οτι πρόκειται για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΡΑ εγω απο κοντά που το είδα μου άρεσε πολύ . Αλλά όσο αφορά το αισθητικό κομμάτι είναι θέμα υποκειμενικό . Και οσο για το ακριβό ,με 1,5 turbo κινητήρα με 182 άλογα και τέτοιο εξοπλισμό δείτε στον υπόλοιπο ανταγωνισμό (ίδιας κλάσης αυτοκίνητα εννοείται) να δείτε πόσο κοστίζουν........Εδω στο Volvo V40 1,5 που κοίταζα παλαιότερα με αρκετά λιγότερο εξοπλισμό (ποιοτικά και ποσοτικά) απο το Civic κόντευε να βγεί στα 30 χιλιάρικα.......

      14
  • Αριστείδης

    Φίλε bassman αυτό σχολιάστηκε στην δοκιμή του Honta 1.0 turbo. Τα 4 αστέρια δόθηκαν καθαρά και μόνο απο κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του ενός αερόσακου στα πίσω καθίσματα και δεν έχει να κάνει με την δομή του αμαξώματος η οποία παίρνει εξαιρετική βαθμολογία. Πιστεύω οτι το θέμα του αερόσακου θα ληθεί άμεσα.

      9
  • panosl1

    Παιδιά, για όσους δεν αρέσει η εμφάνισή του, υπάρχει και η sedan έκδοση που είναι πιο "προσγειωμένη" σχεδιαστικά και εγώ αυτή θα προτιμούσα. Κατα τ άλλα πιστεύω ότι είναι ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας αλλά μάλλον λόγω αυξημένων διαστάσεων "πάει" προς την μεσαία κατηγορία.

      8
  • Tasos

    Πολύ ωραίο και πολύ οικονομικό μόνο 6, 9 κατανάλωση, πιο λίγο και από το πικαντο που έχω τρέχω να το παραγγείλω .

      6
  • panosl1

    Ενα από τα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας του αν και ξεφεύγει σε διαστάσεις από τη μικρομεσαία κατηγορία. Ισως είναι κι αυτός ένας λόγος που είναι ακριβότερο αλλά ο κύριος λόγος είναι η κορυφαία αξιοπιστία και ο πλούσιος εξοπλισμός του. Στην Ελλάδα του σήμερα όμως βλέπω λίγο δύσκολα τα πράγματα για την εμπορική πορεία του. Είναι όμως νωρίς ακόμη, θα δείξει...

      6
  • Θάνος

    Σίγουρα η προσπάθεια της Honda να ξεχωρίσει από τους αντιπάλους της και από την προηγούμενη γενιά είναι αξιέπαινη, παρόλα αυτά στα μάτια μου δείχνει κραυγαλέο και υπερβολικά επιτηδευμένο. Πέραν του αισθητικού σίγουρα είναι ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο το οποίο δικαιολογεί πιστεύω απόλυτα τα χρήματα του καθώς έχει πολύ καλές επιδόσεις, πλήρη εξοπλισμό και τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία (ειδικά ο χώρος αποσκευών είναι για σοβαρές μεταφορές!!). Μείνετε μακριά από το CVT, παρόλο που μαλλον είναι το καλύτερο CVT, καθώς είναι αργό σε αλλαγές αυξάνει την κατανάλωση είναι θορυβώδες και γενικά καταστρέφει την fun to drive πλευρά του αυτοκινήτου. Από την άλλη έχεις ένα από τα καλύτερα χειροκίνητα και 1500Ε στην τσέπη να κάνεις ένα ταξίδι με την οικογένεια να το χαρείς. Δεν θα το αγόραζα ποτέ, για αισθητικούς λόγους, αλλά θα το πρότεινα με κλειστά μάτια σε όποιον αρέσει καθώς είναι από τα πιο ολοκληρωμένα μέχρι τις 30000.

      5
  • Χρήστος S

    Μήπως έχει κανείς να μου δανείσει 26 χιλιαρικακια; Ελάτε ρε παιδιά....λίγη αλληλεγγύη ρε γαμωτο....θα του τα επιστρέψω μόλις έρθει η ανάπτυξη....

      3
  • manolios

    Καταρχήν ευχαριστώ το autotriti για την απάντηση αλλά θα επιμείνω στο αρχικό μου σχόλιο ότι το νέο civic δεν έχει VTEC. Ο κινητήρας του αναφέρεται σαν 1.5 VTEC turbo 182 PS αλλά στην πραγματικότητα το μόνο μοντέλο που έχει VTEC είναι το Type R από όσο ξέρω. Στις συμβατικές εκδόσεις η Honda παρόλο που ονομάζει VTEC τους κινητήρες της στην πραγματικότητα έχει αντικαταστήσει το κλασικό VTEC με το σύστημα VTC (https://www.honda.co.nz/technology/engine/VTC/) . Τo VTC ουσιαστικά είναι ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο VTEC σύστημα το οποίο είναι μονιμα ενεργοποιημένο σε όλο το φασμα των στροφών του κινητήρα (και όχι όπως το κλασικό VTEC που άνοιγε μετά από κάποιες χιλιάδες στροφές) και σκοπός του πλέον είναι να επιτυγχάνει κυρίως καλύτερη κατανάλωση και επιπλέον δύναμη στον κινητήρα στις χαμηλές και ψηλές στροφές όπου δηλαδή το turbo κομπιάζει ώστε ο κινητήρας να είναι πιο γραμμικός. Καμία σχέση δηλαδή με το κλασσικό VTEC... Στο άρθρο για το civic 1000 turbo το αναφέρετε σωστά ότι έχει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω αλλά σε αυτό το άρθρο σε μία από τις εικόνες που φαίνονται τα χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι έχει ημιάκαμπτο που είναι λάθος... Το νεό civic έχει πολλαπλούς συνδέσμους σε όλες του τις εκδόσεις...

      1
  • bassman

    σε κάθε περίπτωση λειτουργεί μαζί με την τιμή του πλήρως αποτρεπτικά για ένα οικογενειάρχη. η ασφάλεια μετράει. είναι πάντως έκπληξη αυτό το πισωγύρισμα όταν το προηγούμενο civic ήταν 5-αστερο με καλά ποσοστά. εγώ πάντως δεν θα το ρίσκαρα. γιατί να μην πάει κανείς σε ένα ford focus 1.5 150ps με 16.200€ (πολύ λιγότερα) και με ασφάλεια παιδιών μεγαλύτερη. https://www.euroncap.com/en/results/ford/focus/10923

      1
  • bassman

    αρχικά φαίνεται πολύ καλή επιλογή από κάθε άποψη. αλλά δυστυχώς εν έτει 2017 4 αστέρια στην ασφάλεια για οικογενειακό αυτοκίνητο δεν είναι αποδεκτό. 67% στην προστασία παιδιών πολύ άσχημη επίδοση https://www.euroncap.com/en/results/honda/civic/27441

     
  • Παυλος

    Πολυ καλο αυτοκινητο σε ολα πλην της εμφανισης, ειδικα το πισω μερος εχει σχεδιαστει συμφωνα με την προσφατη ταση των ιαπωνων να εντυπωσιαζουν με φουτουριστικα σχηματα χωρις καμια καλαισθησια-αρμονια. Η τιμη του ειναι μετρια για οσα προσφερει.

     
  • σπυρος

    Κακασχημη εξωτερικη σχεδιαση,που live ειναι ακομα ποιο ασχημη.το να προσπαθεις να εντυπωσιασεις δεν σημαινει οτι πρεπει να φτιαξεος κατι τοσο ασχημο.εκει ειναι το ταλεντο.να φτιαξεις και εντυπωσιακο οσο και ομορφο.Κυριοι της χοντα,οι σχεδιαστες σας ειναι οντως σχεδιαστες;

     
  • Σχιστοματης

    Αυτοκινητάρα χωρίς να το έχω οδηγήσει ή δει από κοντά αλλά τι να λέμε τώρα; Πάνω απ' όλα αντικειμενικότητα, χωρίς παρωπίδες!!! Αυτό το κιβώτιο δε, κορυφή! Πως είναι το DSG? Ε, καμία σχέση. Μόνο εγώ θα μπορούσα να συγκρίνω το CVT με το DSG. Μπορεί να μη ξέρω πως δουλεύει κανένα από τα δυο αλλά εντάξει μωρέ, who cares? Να είχαμε να λέγαμε. Κολλημένος με σούπερ κόλλα...