• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Toyota RAV4

Το υβριδικό Toyota RAV4 αποδίδει 197 άλογα και η επίσημη μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,9 λτ./100 χλμ.

Ποιοτικό και πιο ευρύχωρο θα είναι το εσωτερικό του ιαπωνικού μικρομεσαίου crossover.

Toyota RAV4 - Δίνει τον παλμό της κατηγορίας

18.672 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/2/2016

INFO
- Την άνοιξη στην αγορά
- Διαθέσιμο και ως υβριδικό
- Μεγάλο σε διαστάσεις και επιβλητική σχεδίαση

Μετά από δύο δεκαετίες καριέρας ήρθε η στιγμή που θα δούμε το Toyota RAV4 και σε υβριδική μορφή δίνοντας έτσι νέα τροπή στα δεδομένα της κατηγορίας. Η υβριδική έκδοση θα κάνει την απόβασή της στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2016, ενώ το έδαφος για τον ερχομό της θα προετοιμάσει η συμβατική έκδοσή του. Το τελευταίο διαθέτει αλλαγές στην εμφάνισή του εξωτερικά, ενώ σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία η ποιότητα κατασκευής στην καμπίνα είναι βελτιωμένη. Πιο συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτεται και στις πρώτες εικόνες, το ανανεωμένο RAV4 διαθέτει ανασχεδιασμένα φώτα εμπρός που ενσωματώνουν τεχνολογία full LED και τα οποία ενώνονται με τη μάσκα χαρίζοντας ένα άκρως επιβλητικό αισθητικά αποτέλεσμα. Επίσης, νέα είναι τα πίσω φώτα και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διαφοροποιώντας το έτσι σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

High-Tech και ποιοτικό εσωτερικό

Όσον αφορά στο εσωτερικό, εκεί συναντάμε νέο πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών και ποιοτικότερα υλικά. Φυσικά η Toyota φρόντισε να προικίσει το αυτοκίνητό της με όλα τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και άνεσης που θα το κάνουν ακόμη πιο σύγχρονο και ανταγωνιστικό, όπως το Toyota Safety Sense που αποτελείται από τέσσερα υπο-συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, το Pre-Collision System, το Lane Departure Alert, το Road Sign Assist και το Auto High Beam.

Με 197 άλογα και κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ.
Όσον αφορά στην υβριδική έκδοση, το RAV4 Hybrid AWD, αυτή θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 2,5 λτ. και 2+1 ηλεκτροκινητήρων, όπως δηλαδή και στην περίπτωση του Lexus NX300h. Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός, κοντά στο κιβώτιο και έχει απόδοση 143 ίππων, στέλνοντας τη δύναμή του στους εμπρός τροχούς. Δίπλα σχεδόν στο βενζινοκινητήρα τοποθετείται και ένας ακόμη, μικρότερος ηλεκτροκινητήρας, που χρησιμοποιείται μόνο ως γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος για να φορτίσει την μπαταρία και να υποβοηθήσει την εκκίνηση, χωρίς να στέλνει δύναμη στους τροχούς. Ο δεύτερος τώρα ηλεκτροκινητήρας που κινεί τους τροχούς είναι τοποθετημένος πίσω, αποδίδει 68 ίππους και στέλνει τη δύναμη αποκλειστικά και μόνο στους πίσω τροχούς. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται η υβριδική τετρακίνηση.
Η συνδυαστική απόδοση του RAV4 Hybrid ανέρχεται τους 197 ίππους και επιτρέπει στο υβριδικό SUV να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. Η κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρεία είναι 4,9 λτ./100 χλμ.και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 115 γρ./χλμ..