Η σχεδίαση του Kadjar ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault διαθέτοντας αρκετές καμπύλες, ενώ στο μπροστά μέρος κυριαρχεί το μεγάλο σήμα της μάρκας.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η σχεδίαση του Kadjar ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault διαθέτοντας αρκετές καμπύλες, ενώ στο μπροστά μέρος κυριαρχεί το μεγάλο σήμα της μάρκας.

Renault Kadjar - Αντι-Qashqai

22.626 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2016)

INFO
- Λανσάρισμα το Φεβρουάριο
- Το πρώτο μικρομεσαίο crossover της Renault
- Με κινητήρες από τα 1,2 λτ.

Σε μια κατηγορία όπου μέχρι πρότινος δεν είχε καταφέρει να έχει ισχυρή παρουσία, αυτή των μικρομεσαίων crossover, η Renault προσπαθεί να μπει με ένα μοντέλο που αποτελεί αδελφό του Nissan Qashqai, το οποίο κυριαρχεί στις πωλήσεις. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια CMF-CD πλατφόρμα και τεχνολογία, την ίδια γκάμα κινητήρων και τα περισσότερα μηχανικά μέρη σαν αποτέλεσμα της συνεργασίας των δύο εταιρειών.

Σχεδίαση α λα Renault
Προκειμένου, όμως, να διαφοροποιηθεί από το Qashqai, το Kadjar φέρει διαφορετική σχεδίαση μέσα και έξω. Ξεχωρίζουμε τη μάσκα με το μεγάλο σήμα της Renault, τα φανάρια LED σε σχήμα «C», αλλά και τις καμπύλες του αμαξώματος, ενώ στο εσωτερικό το βλέμμα πέφτει στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που μπορεί να διαμορφωθεί σε χρώματα και στοιχεία ανάλογα με τα γούστα, όπως και στην 7 ιντσών οθόνη στην κεντρική κονσόλα που θυμίζει tablet σε λειτουργία και διαθέτει συνδεσιμότητα με δυνατότητες εξατομίκευσης. 

Κινητήρες από τα 1.200 κυβικά
To Renault Kadjar είναι διαθέσιμο με έναν κινητήρα βενζίνης (1,2 TCe 130) και δύο diesel (1,5 dCi 110 και 1,6 dCi 130). O πρώτος είναι γνωστός από το ιαπωνικό μικρομεσαίο crossover, αλλά εδώ αποδίδει 130 άλογα (αντί 115) με 205 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Τα 15 παραπάνω άλογα σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία καθιστούν την συγκεκριμένη έκδοση λίγο πιο σβέλτη, αλλά με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ.. 
Ο diesel 1,5 dCi με τα 110 άλογα και τα 260 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ ξεχωρίζει από την άλλη με την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές CO2 (3,8 λτ./100 χλμ.-99 γρ.CO2/χλμ), ενώ στα συν έρχεται και το ότι η εν λόγω έκδοση μπορεί να συνδυαστεί με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC της Renault. Τέλος, ο κορυφαίος 1,6 dCi με τα 130 άλογα και τα 320 Nm ροπής καίει 4,3 λτ./100 χλμ. (4,4 λτ./100 χλμ. στο Qashqai) και συνδυάζεται με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση All Mode 4X4i, του Qashqai. 

Με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Οι χώροι επιβατών του Renault Kadjar είναι μεγάλοι, ενώ ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα είναι το προτ-μπαγκάζ, αφού η χωρητικότητά του φτάνει στα 472 λτ. Επιπλέον υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα, η συνολική χωρητικότητα των οποίων φτάνει στα 30 λτ. Τέλος, ένα από τα πρακτικά στοιχεία που διαθέτει το γαλλικό crossover είναι ο κοτσαδόρος ρυμούλκησης, ο οποίος εμφανίζεται και αποθηκεύεται με το τράβηγμα ενός λεβιέ στο πορτ μπαγκάζ. 

Η σχεδίαση του Kadjar ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault διαθέτοντας αρκετές καμπύλες, ενώ στο μπροστά μέρος κυριαρχεί το μεγάλο σήμα της μάρκας.

Η σχεδίαση του Kadjar ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault διαθέτοντας αρκετές καμπύλες, ενώ στο μπροστά μέρος κυριαρχεί το μεγάλο σήμα της μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto