Το τιμόνι του i10 «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το τιμόνι του i10 «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.

Οδική συμπεριφορά: Ανετα και ευέλικτα

99.362 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2015)

Χάρη στις compact διαστάσεις και την ευελιξία τους, τα δύο μίνι της δοκιμής έχουν μια ιδιαίτερη έφεση στην κίνηση της πόλης. Το (νέο) ηλεκτρικό τιμόνι του i10 «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το up! υστερεί. Αντιθέτως χάρη στο μικρό του μήκος παρκάρει για πλάκα. Σε κάθε περίπτωση το Hyundai i10 δεν κρύβει τον προσανατολισμό του προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης. Εκτός πόλης, η πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος συμβάλει και αυτή στη μείωση των θορύβων στο εσωτερικό, ενώ παράλληλα, ιδιαίτερης μνείας χρήζει και η σταθερότητα στην εθνική. Στις στροφές οι κλίσεις είναι αισθητές, αλλά το σύνολο παραμένει σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις. Φυσικά, πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού αποτελεί το στάνταρ ESP. Το τιμόνι και ο επιλογέας έχουν θετική αίσθηση και το μόνο ουσιαστικά σημείο κριτικής αφορά την απόσταση ακινητοποίησης, που φτάνει τα 41,1 μ. 


Όπως το i10 έτσι και το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ πουθενά δε δείχνει άτσαλο ή απρόσεκτο όσον αφορά στη συνδεσμολογία ή στη στιβαρότητα του πλαισίου. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στις στροφές οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, στις ευθείες είναι σταθερό και δείχνει σίγουρο, ενώ το μικρότερο ύψος του βοηθά ώστε να μην ενοχλείται από πλευρικούς ανέμους. H αμεσότητα αντιδράσεων στις εντολές που δέχεται από το τιμόνι και η ευστροφία του κινητήρα το καθιστούν ιδιαίτερα ευχάριστο στην γρήγορη οδήγηση σε δρόμο με στροφές, όπου το μικρό του βάρους, τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, οι προοδευτικές αντιδράσεις και το στάνταρ ESP συμβάλουν στην πολύ καλή του εικόνα. Το ίδιο κάνουν και τα φρένα, που με 37,3 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα δείχνουν τα δόντια τους!

Το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό.

Το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
4green