" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το άλλοτε κραταιό Hyundai i10 και το κυρίαρχο VW Up! "συγκρούονται".

Με φρέσκια εμφάνιση και μεγαλύτερες διαστάσεις ήρθε η νέα γενιά του Hyundai i10.

Με μήκος, που μόλις ξεπερνά τα 3,5 μ. το VW up! δείχνει και είναι πιο λιλιπούτειο σε διαστάσεις.

Τόσο το Hyundai i10 όσο και το VW Up! έχουν ως εμπορικό στόχο την κορυφή της κλάσης τους.

Hyundai i10 vs VW up!

Διαβάστηκε από 86305 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2015

Αμφότερα τα δυο μίνι μοντέλα φιλοδοξούν να κερδίσουν την κορυφή της κατηγορίας και το χρυσό κλειδί της πόλης.

 
Στα γρήγορα: Hyundai i10 1,2
• Κοστίζει 9.860 ευρώ • Είναι 1,2 λτ. με 87 ίππους
• Καίει 4,9 λτ./100 χλμ. • Πληρώνει 102,6 ευρώ τέλη

Στα γρήγορα: VW up! 1,0 75 PS 5d
• Κοστίζει 10.574 ευρώ • Είναι 1,0 λτ. με 75 ίππους
• Καίει 4,7 λτ./100 χλμ. • Πληρώνει 97,2 ευρώ τέλη

Λανσαρισμένη το 2008, η πρώτη γενιά του Hyundai i10 κατάφερε να κατακτήσει το χρυσό κλειδί της πόλης όντας μια ολοκληρωμένη επιλογή στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων. Ωστόσο, την κυριαρχία του προκάλεσε η άφιξη του νέου VW up!

Εμφάνιση: Το αεροδυναμικό i10 και το χαριτωμένο up!
Το μίνι της
Hyundai έχει αυξημένες τις βασικές του διαστάσεις. Μόνο το ύψος μειώθηκε και μαζί με αυτό ο αεροδυναμικός συντελεστής, που έπεσε στο Cd:0,31 (0,33 στο up!). Έτσι το i10 είναι το πιο αεροδυναμικό της κατηγορίας. Σχεδιαστικά, η νέα γενιά του i10 ακολουθεί τη φιλοσοφίας της «ρέουσας γλυπτικής», όπως και τα άλλα σύγχρονα μοντέλα της κορεάτικης φίρμας. Μπροστά ξεχωρίζει η πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά και ο τονισμένος προφυλακτήρας, προβάλουν τη νεανικότητα του μοντέλου. 

Με μήκος, που μόλις ξεπερνά τα 3,5 μ. το VW up! δείχνει και είναι πιο λιλιπούτειο σε διαστάσεις. Η εμφάνιση ενσωματώνει τη σοβαρή σχεδίαση των μοντέλων VW, σε ένα μοτίβο παιχνιδιάρικο και νεανικό.
Αυτό το πετυχαίνει με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, που μοιάζει να χαμογελάει, με το κεντρικό πλαστικό του τμήμα να «πλέει» πάνω στην ευρύτερη κυψελωτή μάσκα. 

 
  • ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    πόσο αβαντα στην vw πια έλεος , προσπαθείτε να βγάλετε πρώτο ένα αποτυχημένο ακόμα μικρό της vw. μαζευτείτε λιγο εκτείθεστε

      42
  • xristos

    Μετά από αυτό το άρθρο, το site διαγράφεται από τα "αγαπημένα" μου. Εφόσον στο συμπέρασμα δεν τολμάτε να πείτε ΞΕΚΑΘΑΡΑ (παρά μόνο με μισόλογα) ότι το vw υπολείπεται στο συγκριτικό, εγώ δεν έχω κανένα λόγο να ξανακλικάρω στο autotriti.

      38
  • Χρήστος

    Νομίζω πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ του i10 και του UP. Το UP είναι ένα γυμνό κονσερβοκούτι και απορώ που μιλάτε κιόλας για ποιότητα. Ποια ποιότητα; Στο γυμνό μέταλλο ή στα πλαστικά που είναι σαν αυτά στα playmobile;

      38
  • Νίκος

    Υπάρχουν ένα σωρό μοντέλα και μάρκες(μικρές, μεγάλες) αυτοκινήτων να παρουσίασετε και να συγκρίνετε και εσείς έχετε κολλήσει σε πέντε μοντέλα. ΕΛΕΟΣ....ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ.

      28
  • DIM

    Autotriti μπορείτε σας παρακαλώ να μας εξηγήσετε πως είναι και με τι κριτήρια το up κυρίαρχο όπως μας λέτε στον πρόλογο σας.

      27
  • Νίκος

    Γιατί δεν αναφέρετε στα συγκριτικά και τα κόστη συντήρησης να έχουμε μία άποψη; 7.500-15.000-30.000-60.000

      24
  • BABIS

    ΤΟ Ι10 ΤΟ ΕΧΩ 1.5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ UΡ 1 ΧΡΟΝΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 2 ΜΙΝΙ.ΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕST DRIVE ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ HYUNDAI ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΧΩΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

      6
  • cranky

    #vagelis φίλε περισσότερο επικίνδυνος είναι αυτός που κινείται με 160 (όριο 120 σου θυμίζω) παρά αυτός με το μίνι που θα κινείται στην εθνική με νόμιμες ταχύτητες.

      4
  • vagelis

    Το θεμα δεν ειναι αν ειναι καλα το θεμα ειναι οτι οι Ελληνες τα χρησιμοποιουν και για οικογενειακα κι οχι μες την πολη.Γεγονος που τα καθιστα επικινδυνα για τους ιδιους αλλα και για τους υπολοιπους Για περαστε στην εθνικη με 160 διπλα απο ενα τετοιο.Εχει βγει απτην πορεια του.Και μην μου πειτε οτι τα βλεπετε να κυκλοφορουν μονο ως πολης.Μονο ως πολης δε χρησιμοποιουνται

      4
  • Ακης

    Πάντως το up με το φυσικό αέριο (CNG) είναι super οικνομικό αμάξι! Κάτω από 2,5 ευρώ τα 100χλμ!!!

      1

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Φίλτρα λαδιού: Δώσε «πνοή» στον κινητήρα

Γιατί… πατινάρει το αυτοκίνητο σου!

Απεταξάμην τους κακομαθημένους οδηγούς

Η κίνηση στους δρόμους

«Μυστήριο» Honda Civic Type R στο Ring

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 2.0 lt.

Nέα Special έκδοση για το Toyota Hilux

Νέο concept από Citroen

Το Hyundai Sonata N θα είναι κάπως έτσι

Η νέα Mercedes-AMG A 45 «γδύνεται»

Οι νικητές του 2ου γύρου στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων

Mega Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας: Ποιο είναι το καλύτερο;

Διευκρίνιση της FIA για την πιστοποίηση των Ιστορικών οχημάτων

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »