
Το μικρό SUV της Jeep ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις σε 2 χρόνια και μπήκε ανάμεσα στα δημοφιλέστερα.
Η νέα έκδοση 4xe του χαρίζει υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση, έρχεται πιο κοντά στο DNA της μάρκας.
Αποτέλεσε το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Jeep, 50% των πωλήσεων αφορά υβριδικές εκδόσεις και 15% την ηλεκτρική.
Το Avenger βοήθησε να μειωθεί ο μέσος όρος ηλικίας πελατών της Jeep και να προσελκύσει γυναίκες και νέο κοινό.
autotriti team
Το μικρό SUV της Jeep ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις σε 2 χρόνια και μπήκε ανάμεσα στα δημοφιλέστερα
Η εμπορική επιτυχία του Jeep Avenger συνεχίζεται με πολύ καλούς ρυθμούς, καθώς το μοντέλο ξεπέρασε τις 200.000 παραγγελίες σε μόλις δύο χρόνια από την παρουσίασή του. Όντας και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Jeep, σχεδιασμένο ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, καθιερώθηκε ως ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία των μικρών SUV, σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Η γκάμα του Avenger περιλαμβάνει πλέον εκδόσεις βενζίνης, το υβριδικό e-Hybrid, μία αμιγώς ηλεκτρική και, πιο πρόσφατα, την τετρακίνητη 4xe, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύ φάσμα αγοραστών.
Η νέα έκδοση 4xe του χαρίζει υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση, έρχεται πιο κοντά στο DNA της μάρκας
Η έκδοση Jeep Avenger 4xe ενισχύει περαιτέρω τη γκάμα του μοντέλου, συνδυάζοντας υβριδική απόδοση με τις off-road δυνατότητες που χαρακτηρίζουν το DNA της Jeep. Το σύστημα κίνησης προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση και επιδόσεις σε κάθε τερέν, καθιστώντας το κατάλληλο τόσο για αστικές μετακινήσεις όσο και για πιο απαιτητικές εξορμήσεις. Η νέα ειδική έκδοση North Face Edition, αποτέλεσμα συνεργασίας με το γνωστό outdoor brand, ξεχωρίζει με σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από την ορεινή τοπογραφία και ανθεκτικά υλικά που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πιο δραστήριων χρηστών.
Αποτέλεσε το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Jeep, 50% των πωλήσεων αφορά υβριδικές εκδόσεις και 15% την ηλεκτρική
Το Avenger αποτέλεσε το πρώτο βήμα της Jeep προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της στην Ευρώπη, σηματοδοτώντας μια στρατηγική κατεύθυνση για το μέλλον της εταιρείας. Με τη σταδιακή ένταξη εκδόσεων βενζίνης και υβριδικής τεχνολογίας, το μοντέλο προσέλκυσε ευρύτερο κοινό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της Jeep στην κατηγορία. Η αύξηση 50% στις παραγγελίες υβριδικών εκδόσεων και 16% στις ηλεκτρικές, επιβεβαιώνει τη στροφή του κοινού προς πιο βιώσιμες λύσεις κινητικότητας.
Το Avenger βοήθησε να μειωθεί ο μέσος όρος ηλικίας πελατών της Jeep και να προσελκύσει γυναίκες και νέο κοινό
Η Jeep συνδέει πλέον το Avenger όχι μόνο με την τεχνολογική καινοτομία αλλά και με έναν σύγχρονο τρόπο ζωής. Η πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια του 4xe με τη συμμετοχή καταξιωμένων αθλητών υπαίθριων δραστηριοτήτων ενίσχυσε την εικόνα του μοντέλου ως επιλογή που συνδυάζει περιπέτεια και καθημερινή χρήση. Η στρατηγική αυτή οδήγησε σε μείωση της μέσης ηλικίας των αγοραστών, αύξηση της γυναικείας πελατειακής βάσης, αλλά και σημαντική παρουσία οικογενειών. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι 3 στους 4 πελάτες είναι νέοι στη μάρκα, γεγονός που αποδεικνύει την ικανότητα του Avenger να διευρύνει το κοινό της Jeep.