• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Για κάποιους το παρκάρισμα είναι εύκολη υπόθεση. Για κάποιους άλλους πάλι φαίνεται πιο περίπλοκο κι από πυρηνική φυσική. Δες 5 πράγματα που πολλοί δεν γνωρίζουν και πρέπει να μάθεις.

Ξέρεις να παρκάρεις ή πας με το.. αφτί;

58.960 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/6/2021

Όσο καλός και αν νομίζεις ότι είσαι στο παρκάρισμα, σίγουρα κάνεις λάθη και δεν έχεις ιδέα. Δες τώρα, 5 απλά βήματα για να γίνεις «πιλότος» στο παρκάρισμα!!!


Η υπόθεση «παρκάρισμα» για εμάς τους Έλληνες έχει εξελιχθεί σε πολύ πιο απλή διαδικασία από ό,τι πραγματικά είναι. Και αυτό γιατί συνήθως τηρούμε μόνο ένα μικρό ποσοστό ή και κανέναν από τους κανόνες ασφαλείας. Ίσως μάλιστα αρκετοί από εμάς να μην τους γνωρίζουμε καν αυτούς τους κανόνες. Όμως αν κάποιος θέλει να αυτοαποκαλείται καλός οδηγός θα πρέπει και να τους γνωρίζει, αλλά και να τους τηρεί. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω τι πρέπει να κάνουμε, προκειμένου να παρκάρουμε σωστά, σεβόμενοι τον εαυτό μας, τους άλλους, αλλά και το ίδιο μας το αυτοκίνητο.


Η συνήθεια να προειδοποιείτε πως θα παρκάρετε με τη χρήση των αλάρμ είναι λάθος. Κανονικά πρέπει να χρησιμοποιήσετε απλά το φλας.

Η συνήθεια να προειδοποιείτε πως θα παρκάρετε με τη χρήση των αλάρμ είναι λάθος. Κανονικά πρέπει να χρησιμοποιήσετε απλά το φλας.

Φλας και όχι αλάρμ
Όταν εντοπίσουμε τη θέση που θέλουμε να σταθμεύσουμε, οφείλουμε να χρησιμοποιήσουμε το φλας, προκειμένου να ειδοποιήσουμε τους γύρω -και ειδικά το αυτοκίνητο πίσω μας- για την πρόθεση που έχουμε. Αλλιώς κινδυνεύετε να κολλήσει το επερχόμενο αυτοκίνητο πίσω σας και να χάσετε τη θέση. Οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποιούν τα λεγόμενα αλάρμ για το σκοπό αυτό, επιλογή που δεν είναι η σωστή σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Τα αλάρμ πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε περίπτωση ανάγκης ή κινδύνου. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, το φλας αρκεί. 


Στα κέντρα πολλών αστικών κέντρων της χώρας λειτουργεί πλέον μόνιμα σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης με μέγιστο χρόνο τις 3 ώρες

Στα κέντρα πολλών αστικών κέντρων της χώρας λειτουργεί πλέον μόνιμα σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης με μέγιστο χρόνο τις 3 ώρες

Κοιτάμε πάντα τη σήμανση και τη διαγράμμιση
Πέρα από τις πινακίδες που απαγορεύουν τη στάση ή τη στάθμευση σε κάποιο σημείο, τον ίδιο ακριβώς ρόλο παίζει και η διαγράμμιση του οδοστρώματος. Η τεθλασμένη κίτρινη γραμμή (ζιγκ-ζαγκ) στην πλευρά του οδοστρώματος, καθώς και η συνεχής κίτρινη γραμμή στο κράσπεδο ή στην άκρη του οδοστρώματος, σημαίνει ότι σε όλο το μήκος της γραμμής απαγορεύεται η στάθμευση. Παράλληλα, στα κέντρα πολλών αστικών κέντρων της χώρας λειτουργεί πλέον μόνιμα σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης με μέγιστο χρόνο τις 3 ώρες, καθώς και χώροι στάθμευσης αποκλειστικά για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής. Για τα αυτοκίνητα οι θέσεις οριοθετούνται με άσπρο χρώμα, για τις μοτοσικλέτες με πράσινο, ενώ οι θέσεις των µονίµων κατοίκων οριοθετούνται µε µπλε γραµμές και τέλος, οι ειδικές θέσεις στάθµευσης µε κίτρινες.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε