mono-sto-autotriti
Mazda: Αυξάνει την εργοστασιακή εγγύηση στα 6 χρόνια
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mazda: Αυξάνει την εργοστασιακή εγγύηση στα 6 χρόνια

1.308 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2022)

Η Mazda επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση για όλα της τα μοντέλα από τα 3 στα 6 χρόνια ή 150.000 χλμ., ό,τι έρθει πρώτο.

6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση από τη Mazda

Η Mazda, η ιαπωνική μάρκα που το μεγαλύτερο ποσοστό των μοντέλων της είναι «made in Japan», αναβαθμίζει το πρόγραμμα εργοστασιακής εγγύησης πηγαίνοντας από τα 3 χρόνια που ίσχυαν μέχρι πρότινος στα 6 έτη εργοστασιακής εγγύησης για όλα τα νέα αυτοκίνητα Mazda που έχουν ταξινομηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2022.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οδική βοήθεια Mazda Assistance έως 15 χρόνια

Η 6ετής εργοστασιακή εγγύηση της ιαπωνικής μάρκας δεν είναι η μόνη υποστηρικτική υπηρεσία που προσφέρει η Mazda στους πελάτες της. Παράλληλα με την μεγαλύτερη από πριν εργοστασιακή εγγύηση, προσφέρεται και το Mazda Assistance, το πρόγραμμα οδικής βοήθειας που καλύπτει ολόκληρη την Ευρώπη, το οποίο παρατείνεται για ένα επιπλέον έτος με κάθε ετήσια επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda, για αυτοκίνητα ηλικίας έως και 15 ετών. Έτσι, οι πελάτες της Mazda μπορούν να ταξιδέψουν σε όλη την Ευρώπη χωρίς ανησυχίες με το σύστημα οδικής βοήθειας Mazda, το οποίο είναι έτοιμο να βοηθήσει σε περίπτωση που παρουσιαστεί ένα απροσδόκητο πρόβλημα.

Η Mazda με ανακοίνωσή της διατείνεται πως κρατά υψηλά τα επίπεδα ικανοποίησης πελατών και εξίσου υψηλό βαθμό αξιοπιστίας τον οποίον πετυχαίνουν τα αυτοκίνητα Mazda σε παγκόσμιες αξιολογήσεις CSI (Customer Satisfaction Index), ενώ από την άλλη κρατά χαμηλά τον αριθμό των επισκέψεων στα συνεργεία μετά την πώληση.

90% πιστοί στα εξουσιοδοτημένα οι πελάτες Mazda στην Ελλάδα

Πέρα από την πίστη των πελατών της Mazda στη μάρκα, παρά την μακρά απουσία της από την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η εταιρεία υποστηρίζει πως έχουν άρρηκτους δεσμούς με τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους, όταν τους επισκέπτονται για το service του αυτοκινήτου τους. Το ιαπωνικό στρατόπεδο αναφέρει πως 9 στους 10 πελάτες που έχουν αποκτήσει αυτοκίνητο της Mazda τα τελευταία 3 χρόνια επισκέπτονται τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές για την επισκευή ή/και συντήρηση του καινούργιου τους αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
LINGLONG GREEN MAX ALL SEASON
NEXEN 4 SEASONS