Λόγω της μαλακής ανάρτησης οι κλίσεις στις στροφές είναι τονισμένες, αν το παρακάνεις.
Στο δρόμο
45.239 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/11/2013
Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση και την ευελιξία Ένα από τα βασικά στοιχεία της εξέλιξης του Space Star ήταν η διατήρηση του βάρους χαμηλά. Και με 845 κιλά (120 λιγότερα από το Colt) οι τεχνικοί δεν τα κατάφεραν άσχημα. Και ας μην ξεχνάμε πως το χαμηλό βάρος έχει συνδυαστεί με τονισμένα οδικά χαρακτηριστικά. Συμβαίνει κάτι τέτοιο στο νέο μικρό Mitsubishi, η ανάρτηση του οποίου περιλαμβάνει την κλασική διάταξη των Γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω;
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι γρήγορα διαπιστώσαμε πως η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή προς όφελος της προσφερόμενης άνεσης, την οποία ενισχύει με τη σειρά της η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η κορυφαία αεροδυναμική βοηθά τη διατήρηση των αεροδυναμικών θορύβων σε λογικά επίπεδα μέχρι τα 130 χλμ./ωρα. Μέσα στην πόλη, το Space Star είναι εξαιρετικά ευέλικτο και βολεύει ιδιαίτερα στους επιτόπιους ελιγμούς με έναν πραγματικά μικρό κύκλο στροφής (9,2 μ.). Σε γρήγορους ρυθμούς το Space Star δεν προβληματίζει, αλλά εμφανίζει αισθητές κλίσεις σε δρόμους με στροφές. Πάντως είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του και δεν υποστρέφει πρόωρα.
Ακόμα και αν το παρακάνεις ανοίγει την τροχιά του προοδευτικά και ελεγχόμενα. Σε κάθε περίπτωση το στάνταρ και μη απενεργοποιούμενο ESP διακόπτει άμεσα κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης, ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους. Τα πράγματα πάντως θα ήταν ακόμη καλύτερα, αν το ηλεκτρικό τιμόνι δεν είχε τόσο τεχνητή αίσθηση. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον ευχάριστο και ακριβή επιλογέα, που σε προκαλεί να παίζεις με τις αλλαγές σχέσεων.