AUTOCHECK

Ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς το κράτημα του Mitsubishi Space Star δεν προβληματίζει.

Λόγω της μαλακής ανάρτησης οι κλίσεις στις στροφές είναι τονισμένες, αν το παρακάνεις.

Χαρακτηριστικό είναι το εμπρός μέρος του Space Star.

H τεράστια πίσω αεροτομή βοηθά την αεροδυναμική.

Απλότητα, καλό φινίρισμα, πρακτικότητα και πλούσιος εξοπλισμός χαρακτηρίζουν την καμπίνα του Mitsubishi Space Star.

Κορυφαία οικονομία προσφέρει ο 1,2 λτ. κινητήρας των 80 ίππων.

Οι ζάντες αλουμινίου αποτελούν στοιχείο του στάνταρ εξοπλισμού.

Με κουμπί βάζεις σε λειτουργία τον κινητήρα.

Τραβάει το βλέμμα ο ψηφιακός δείκτης οικονομικής ή μη οδήγησης

Με 235 λτ. ο χώρος αποσκευών είναι μικρός για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά με την πτώση της πλάτης του καθίσματος φτάνει στα 912 λτ.

Ικανοποιητικό πλάτος και ανάλογος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Μόνο οι ψηλόσωμοι ίσως αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τον «αέρα» για τα κεφάλια τους.

Compact διαστάσεις, τροχοί στις άκρες τους αμαξώματος και αεροδυναμική σχεδίαση χαρακτηρίζουν το νέο Mitsubishi Space Star, που θα «παίξει μπάλα» στην δημοφιλή κατηγορία των μικρών.

Πολύ καλά αποτελέσματα έδειξαν οι δοκιμές πρόσκρουσης του νέου Mitsubishi Space Star από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP.

Δοκιμή: Νέο Mitsubishi Space Star 1,2 λτ.

44.877 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/11/2013

Το Space Star είναι το νέο μικρό της Mitsubishi, που αντικαθιστά το Colt, στοχεύοντας στο Value for Money και την παροχή περισσότερης οικονομίας στη χρήση.

 
Νέα εποχή για τη Mitsubishi στη μικρή κατηγορία. Το νέο Space Star αντικαθιστά το Colt, που μετά από 35 χρόνια στο κουρμπέτι (σαν μικρομεσαίο αρχικά και σαν μικρό από το 2004 όταν και μοιραζόταν το πάτωμα του smart forfour), μας αφήνει χρόνους. 

Το Space Star ακολουθεί μια εντελώς νέα φιλοσοφία, στην οποία πρωτεύοντα στοιχεία της υπόστασης του είναι η παροχή όσο το δυνατόν περισσότερης οικονομίας κίνησης και εκπομπών CO2, το συνολικό του βάρος που έχει περιοριστεί στο λιγότερο δυνατό και το Value for Money. Το Space Star είναι το «παγκόσμιο» αυτοκίνητο της Mitsubishi, που σημαίνει ότι θα πωλείται σε όλο τον κόσμο σε χαμηλή τιμή, χωρίς όμως να είναι «φτηνό». Ωστόσο κατασκευάζεται σε ένα και μόνο εργοστάσιο της ιαπωνικής φίρμας στην Ταϊλάνδη.

Mε compact διαστάσεις 
Σε αντίθεση με την τάση της εποχής, που θέλει τα μικρά μοντέλα να παίρνουν μπόι και να φλερτάρουν με τα 4 μέτρα, το μήκος του Space Star είναι μόλις 3.719 χλστ. (-230 χλστ. σε σχέση με το Colt). Βασισμένο στην νέα πλάτφορμα «global small» της Mitsubishi έχει μεταξόνιο στα 2.450 χλστ., ενώ η σχεδίαση δεν παραπέμπει σε κάποιο άλλο μοντέλο της φίρμας. Έχουμε λοιπόν ένα 5θυρο αμάξωμα με πολλές καμπύλες και σχετικά δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα με το επιθετικό κάτω μέρος του. 

Κορυφαία αεροδυναμική
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (cd:0,27), για τα δεδομένα της κατηγορίας, που σίγουρα επηρεάζει με τον καλύτερο τρόπο και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η επίδοση του Space Star βασίστηκε:

Στο φαρδύτερο εμπρός μετατρόχιο έναντι του πίσω για σχήμα σταγόνας, καθώς και στις κοφτές πίσω γωνίες για μείωση του στροβιλισμού και σταθεροποίηση της ροής. Στην καινοτόμο σχεδίαση της οροφής που στενεύει προς τα πίσω, περιορίζοντας την αντίσταση. Στην αεροδυναμική κάλυψη του κάτω μέρους του αμαξώματος. Στο βελτιστοποιημένο σχήμα του εμπρός προφυλακτήρα για ομαλότερη ροή αέρα στο πλάι. Στα αποτελεσματικά αεροδυναμικά στοιχεία, όπως σπόιλερ, μεγάλη αεροτομή οροφής, επίπεδα τάσια τροχών, κλπ, για μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και της άντωσης.

Παθητική ασφάλεια: Υψηλά ποσοστά, αλλά με 4 αστέρια
Το νέο Mitsubishi Space Star απέσπασε 4 αστέρια στα crash tests παθητικής ασφαλείας που διεξάγει ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNcap. Ωστόσο σημείωσε πολύ καλές επιμέρους βαθμολογίες και η απώλεια της κορυφαίας διάκρισης οφείλεται όχι σε δομικές, αλλά σε ελλείψεις σχετικά με το βομβητή για τις πίσω ζώνες ασφαλείας και τον περιοριστή ταχύτητας.