Αυτούσιο από τις υπόλοιπες εκδόσεις της C-Class προέρχεται το εσωτερικό της GLC Coupe. Καλή ποιότητα και high tech αέρας, που συνδυάζει την πολυτέλεια με τον δυναμισμό.
Εσωτερικό: Σαν άλλη C-Class
28.024 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2016)
To εσωτερικό της GLC Coupe δεν διαφέρει σε τίποτα τόσο από την GLC SUV όσο και από τη C-Class, αφού αμφότερα τα μοντέλα βασίζονται στη δημοφιλή μπερλίνα της Mercedes. ΄Ετσι, ο διάκοσμος είναι γνώριμος και πάλι ευχάριστος, αλλά όλα βρίσκονται πιο ψηλά. Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και άνετη, όμως η ορατότητα είναι περιορισμένη προς όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου, απόρροια της σχεδίασής του. Η εργονομία και σε αυτή τη Mercedes χρειάζεται αρκετό χρόνο εξοικείωσης με το σύστημα infotainment COMAND Online να διαθέτει για τον χειρισμό του και πιεζοπεριστροφικό διακόπτη και pad. Η οθόνη του συστήματος αυτού που θυμίζει tablet και πάλι δεν «δένει» αρμονικά με το σύνολο. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλού επιπέδου όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλα τα αυτοκίνητα της εταιρείας, με ανάλογο επίπεδο φινιρίσματος και συναρμολόγησης.
Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και άνετη όμως η ορατότητα είναι περιορισμένη.
Γενικότερα, το εσωτερικό της GLC Coupe εκφράζει άμεσα τον πολυτελή προσανατολισμό της, ταιριάζοντας παράλληλα και με το νεανικό ύφος της κατασκευής στο σύνολό της.
Δεν καιει τιποτα γιατι ειναι Diesel, η βενζινη θα ηθελε ελαχιστα 14 στα 100 και υπο πιεση 20,αν και σε αυτες τις κατηγοριες δεν θα ενδιαφερθει κανεις να το παρει σε βενζινη
Οποιος έχει να δώσει τα 60000 plus που κάνει δεν νομίζω να τον ενδιαφέρει πόσο κατανάλωση έχει,είτε είναι βενζίνη ή πετρέλαιο.
στην αρχη νομιζα οτι ηταν BMW X6 αλλα μετα ειδα το σημα τη ΜΕRCEDES μπροστα! καθολου φαντασια στο σχεδιασμο απο τη 2η εταιρεια!
Δεν καιει τιποτα γιατι ειναι Diesel, η βενζινη θα ηθελε ελαχιστα 14 στα 100 και υπο πιεση 20,αν και σε αυτες τις κατηγοριες δεν θα ενδιαφερθει κανεις να το παρει σε βενζινη