Πως είναι στο δρόμο η νέα GLC Coupe; Στρίβει σαν κουπέ και πάει σαν Crossover; Δείτε την αναλυτική μας δοκιμή!

H GLC Coupe βασίζεται εν πολλοίς στην GLC SUV που έχουμε ήδη γνωρίσει, ωστόσο ως κουπέ φέρει το δικό της ξεχωριστό αισθητικό προφίλ.

Test: Mercedes GLC Coupe

23.910 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2016

Η Mercedes διευρύνει την γκάμα της στα crossover με τη νέα GLC Coupe,η οποία έρχεται να εντυπωσιάσει με την εμφάνιση της.

 
What is new
- 4θυρη κουπέ έκδοση της GLC
- Με κινητήρα 2,2 λίτρων diesel, 204 ίππων
- Kαίει 8,3 λτ./100 χλμ.
- Από 60.130 ευρώ
 
+ Εμφάνιση, συνολικός κουπέ χαρακτήρας, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά
- Ορατότητα, κατανάλωση υπό πίεση, χώρος αποσκευών
 
Με τα Crossover αυτοκίνητα να έχουν ήδη εγκαθιδρύσει τους νόμους τους στην παγκόσμια αγορά, βρισκόμαστε πλέον στην εποχή της εξέλιξης της αρχικής τους ιδέας. Aπό τα τετραγωνισμένα οχήματα του παρελθόντος και τα «ανοργασμικά» αυτοκίνητα της κατηγορίας σε επίπεδο επιδόσεων και οδικής συμπεριφοράς, περάσαμε στην εποχή που αυτά δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα επιβατικά μοντέλα των εταιρειών που βασίζονται, ενώ στην premium κατηγορία, προσφέρουν και κάτι πολύ σημαντικό. Προστιθέμενη αξία στο ήδη ψηλό κύρος και prestige. Η Mercedes βλέποντας την BMW να αλωνίζει στην κατηγορία, έσπευσε να φτιάξει και εκείνη τα δικά της SAC (Sport Activity Coupe) αυτοκίνητα, σε όλες τις κατηγορίες. Η GLC Coupe είναι η μικρότερη ξεχωριστή πρόταση στην γκάμα της εταιρείας προς το παρόν (δείτε στις προηγούμενες σελίδες του τεύχους, τι περιμένουμε στην κατηγορία) και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, αποτελεί μια εξαιρετική προσπάθεια για να κερδίσει και τον πιο «παραδοσιακό» φίλο της Mercedes, αλλά και να κάνει φίλους και από άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων γενικότερα. 
 
Μυώδης σχεδίαση συνολικά με πινελιές υψηλής «ραπτικής»
H GLC Coupe βασίζεται εν πολλοίς στην GLC SUV που έχουμε ήδη γνωρίσει, ωστόσο ως κουπέ φέρει το δικό της ξεχωριστό αισθητικό προφίλ. Συνολικά η GLC Coupe είναι επιβλητική μέσω του όγκου και της σχεδίασής της με το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Στο εμπρός μέρος ακολουθεί τη λογική της σχεδίασης της GLC έχει όμως πιο τονισμένα τα δυναμικά της χαρακτηριστικά, όπως εκείνα εκφράζονται μέσω του νέου πιο σπορ προφυλακτήρα και του καπό με τα έντονα νεύρα που το διατρέχουν. Στα πλαϊνά του αμαξώματος και μέχρι την τρίτη κολώνα του, οι μικρότερες γυάλινες επιφάνειες αρκούν για να μαρτυρήσουν αυτό που θα ακολουθήσει. Ο υπερυψωμένος πίσω όγκος σε συνάρτηση με την έντονα κεκλιμένη οροφή σε εκείνο το σημείο είναι τα βασικά στοιχεία της κουπέ εμφάνισης, ωστόσο τα μεγάλα, στενόμακρα και εντυπωσιακά all LED πίσω φωτιστικά σώματα, αποτελούν από μόνα τους ένα σημείο που μπορεί να κολλήσεις κοιτάζοντάς τας, σαν ένα κόσμημα που πλαισιώνει ένα ρούχο υψηλής ραπτικής.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • anti-vw

    Οποιος έχει να δώσει τα 60000 plus που κάνει δεν νομίζω να τον ενδιαφέρει πόσο κατανάλωση έχει,είτε είναι βενζίνη ή πετρέλαιο.

      4
  • πετραν

    στην αρχη νομιζα οτι ηταν BMW X6 αλλα μετα ειδα το σημα τη ΜΕRCEDES μπροστα! καθολου φαντασια στο σχεδιασμο απο τη 2η εταιρεια!

      4
  • Παναγιώτης

    Δεν καιει τιποτα γιατι ειναι Diesel, η βενζινη θα ηθελε ελαχιστα 14 στα 100 και υπο πιεση 20,αν και σε αυτες τις κατηγοριες δεν θα ενδιαφερθει κανεις να το παρει σε βενζινη

      4