Αν αναλογιστείς τον όγκο και το βάρος της και επιμείνεις μετά την υποστροφική συμπεριφορά της στην αρχική τοποθέτηση, η GLC Coupe θα εμφανίσει το πολύ καλό της οδηγικό προφίλ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αν αναλογιστείς τον όγκο και το βάρος της και επιμείνεις μετά την υποστροφική συμπεριφορά της στην αρχική τοποθέτηση, η GLC Coupe θα εμφανίσει το πολύ καλό της οδηγικό προφίλ.

Στο δρόμο: Αρχοντικό πάτημα με άνεση

27.987 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2016)

Στο δρόμο η νέα Mercedes GLC Coupe είναι ιδιαίτερα ευχάριστη προσφέροντας σε σχέση με την GLC πιο «ασφάλτινη» αίσθηση συνολικά. Η ανάρτηση είναι σαφώς εστιασμένη στην άνεση και σε αυτή τη Mercedes, διαθέτει ωστόσο μικρότερη διαδρομή από την GLC SUV και είναι και πιο σφιχτή, με αποτέλεσμα να εμφανίζει πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Πιο αναλυτικά, η GLC Coupe διακρίνεται για την κορυφαία ποιότητα κύλισης που εμφανίζει, παραμένοντας άνετη ακόμα και σε πέρασμα από έντονες ανωμαλίες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μπορεί να κινηθεί σε δύσβατα εκτός δρόμου κομμάτια παρά και την σχετικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και την τετρακίνηση 4MATIC που διαθέτει. Η GLC Coupe πατάει γερά και μεταφέρει επάρκεια πληροφοριών στον οδηγό της για να κινηθεί αν το θελήσει γρήγορα. Το αμάξωμα δεν κρύβει τον όγκο και το βάρος του στην αρχική τοποθέτηση σε μια στροφή, ωστόσο δεν εμφανίζει body roll ικανό να φοβίσει τον οδηγό. Έτσι οι κλίσεις δεν επηρεάζουν την ουδετερότητά της, ενώ και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας όταν χρειαστεί θα επέμβει για να εξαλείψει τις υποστροφικές τάσεις εν τη γενέσει τους. Τα φρένα με τη σειρά τους εξασφαλίζουν την εύκολη ακινητοποίηση της GLC ενώ -το σημαντικότερο- δεν εμφανίζουν σημάδια κόπωσης σε διαδοχικά φρεναρίσματα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL