• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μετρό: Έγινε το πρώτο βήμα για επέκταση παράλληλα με την Κηφισίας

1.288 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/3/2021

Ο Κώστας Καραμανλής αποκάλυψε πως έγινε το πρώτο βήμα για την επέκταση του Μετρό παράλληλα με την Κηφισίας, μίλησε για το θέμα των διοδίων στον κόμβο της Βαρυμπόμπης, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην ενίσχυση του στόλου των αστικών λεωφορείων, αλλά και στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης.


Το πρώτο βήμα για την επέκταση του Μετρό από την Κατεχάκη μέχρι το Μαρούσι, παράλληλα με την Λεωφόρο Κηφισίας, έχει ήδη γίνει, αποκάλυψε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε διαδικτυακή συζήτηση για τα μεγάλα έργα υποδομής στη βόρεια Αθήνα. Συγκεκριμένα είπε πως έχουν ολοκληρωθεί οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές μελέτες, ενώ όταν υλοποιηθεί το έργο, το Μετρό θα περνά από το Φάρο Φιλοθέης, το Χαλάνδρι, το Ολυμπιακό Στάδιο στο Μαρούσι και θα φτάνει στην Πεύκη. Το δεύτερο στάδιο είναι να γίνουν οι προωθημένες αναγνωριστικές μελέτες και να βρεθεί χρηματοδότηση, ενώ εκτίμησε ότι το έργο θα μπορέσει να ενταχθεί στο επόμενο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο, δηλαδή μετά το 2027 και αφού θα έχει τελειώσει το πρώτο σκέλος της Γραμμής 4 του Μετρό.
 
Μιλώντας για τη Γραμμή 4 του Μετρό ο Υπουργός υποσχέθηκε πως οι πρόδρομες εργασίες θα ξεκινήσουν εντός του 2021, ενώ πρόσθεσε ότι το επόμενο βήμα θα είναι η επέκταση της Γραμμής 4 από το άλσος Βεϊκου μέχρι τα Πευκάκια, ώστε να ενώνεται με τη Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ.
 
Αναφερόμενος στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που θα συνδέει την Αττική Οδό με την Εθνική Οδό. Υπογράμμισε ότι το έργο αυτό θα δημοπρατηθεί εντός του 2021 και πως δεν θα υπάρχουν διόδια, καθώς δεν θα ενταχθεί στην Αττική Οδό, αλλά θα είναι ένα ξεχωριστό δημόσιο έργο, που θα προταθεί για χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης θα ξεκινά από τον ομώνυμο κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει μετά από 3,8 χλμ στον κόμβο Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού στην Κάτω Κηφισιά, προσφέροντας εναλλακτική δίοδο και συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση της κορεσμένης Αττικής Οδού και ιδίως του κόμβου της Μεταμόρφωσης.
 
Για τα διόδια στον κόμβο Βαρυμπόμπης επισήμανε ότι η σύμβαση παραχώρησης αναφέρει πως πρέπει να μπουν διόδια, αλλά αυτό δε θα συμβεί σε αυτή τη φάση. Σημείωσε όμως πως εκκρεμούν ακόμη ζητήματα περιβαλλοντικών όρων και αδειοδότησης, και το υπουργείο έχει έρθει σε διαπραγμάτευση με τον παραχωρησιούχο αναζητώντας λύση.
 
Τέλος αναφορικά με την ενίσχυση των ΜΜΜ τόνισε ότι μετά από 10 χρόνια γίνονται προσλήψεις οδηγών και τεχνικών, ενώ στο στόλο αναμένουμε ακόμα 300 λεωφορεία με leasing. Επιπρόσθετα το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνει και ο μεγάλος διαγωνισμός για την αγορά 1.300 συνολικά λεωφορείων σε δύο φάσεις (800 στην πρώτη φάση και 700 στη δεύτερη), πολλά εκ των οποίων θα είναι ηλεκτροκίνητα, ενώ υποσχέθηκε πως πολύ σύντομα 1.500 λεωφορεία θα βρίσκονται στο δρόμο, αφού οι εικόνες συνωστισμού είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια