Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κατανάλωση, επιδόσεις & οδική συμπεριφορά

1.041 Επισκέψεις στο άρθρο (28/10/2025)
Η δεξαμενή των 40 λτ. LPG προσφέρει μεγάλη οικονομία καυσίμου, ενώ τα έξτρα 50 λίτρα βενζίνης αυξάνουν την αυτονομία αλλά και πόσα χρήματα «καις».
6 Φωτογραφίες »

Η δεξαμενή των 40 λτ. LPG προσφέρει μεγάλη οικονομία καυσίμου, ενώ τα έξτρα 50 λίτρα βενζίνης αυξάνουν την αυτονομία αλλά και πόσα χρήματα «καις».

Οικονομικό σε κατανάλωση το Dacia Sandero Stepway (LPG) - 7 ευρώ/100 χλμ.


Ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας των 136 ίππων κάτω από το καπό του Opel Mokka αποτελεί βάση για το ήπια υβριδικό σύστημα που βλέπουμε στα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου Stellantis.
6 Φωτογραφίες »

Ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας των 136 ίππων κάτω από το καπό του Opel Mokka αποτελεί βάση για το ήπια υβριδικό σύστημα που βλέπουμε στα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου Stellantis.

Τώρα που οι diesel επιλογές είναι ολοένα και λιγότερες, η υγραεριοκίνηση αποτελεί μια εναλλακτική για κάποιον που βάζει την οικονομία καυσίμου σε πρώτο πλάνο, τουλάχιστον εφόσον μιλάμε για οδηγούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση. Το LPG μέχρι στιγμής κοστίζει λίγο (0,944 ευρώ/λτ.), εξ ου και το χαμηλό κόστος μετακίνησης που χαρακτηρίζει το Dacia Sandero Stepway (περίπου 7 ευρώ/ 100 χλμ.).
 
Με το βενζινοκίνητο Opel Mokka από την άλλη, το κόστος χρήσης γυροφέρνει τα 10-11 ευρώ σε οδήγηση σε πόλη και ταξίδι. Το νούμερο αυτό είναι από τα καλά της κατηγορίας, αν υπολογίσουμε την απουσία κάποιας εξηλεκτρισμένης τεχνολογίας (μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ.).

Πιο δυνατό μοτέρ για το Mokka (136 PS), προσπερνά πολύ πιο γρήγορα

Αναφορικά με τους κινητήρες των δύο αυτοκινήτων πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι το Mokka είναι ένα μοντέλο με πολύ πιο ισχυρό σύνολο 136 ίππων, έναντι των 100 αλόγων που έχει το Sandero Stepway εφόσον κινείσαι με LPG (90 με βενζίνη). Αυτή η διαφορά στην ιπποδύναμη μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις υπέρ του Mokka.
Συγκεκριμένα, σε χρόνους ρεπρίζ θα δούμε το Opel να είναι ταχύτερο από 1-2 δλ., αλλά πιο σημαντικό είναι το πώς μεταφράζεται ο χρόνος σε μία προσπέραση. Για παράδειγμα, στον επαρχιακό δρόμο (60-100 χλμ./ώρα) το Dacia θα βγει 25 μέτρα παραπάνω στο αντίθετο ρεύμα για μία προσπέραση, ενώ στην Εθνική Οδό (80-120 χλμ./ώρα) το Opel θα προσπεράσει στην αριστερή λωρίδα σε περίπου 50 μέτρα λιγότερα.

Εύχρηστο στην καθημερινότητα αλλά «δύσκολο» στο ταξίδι το Sandero Stepway, πιο ολοκληρωμένο & ευχάριστο οδηγικά το Mokka

Το πιο εύρωστο σύνολο του Mokka συνδυάζεται και με ένα σημαντικά καλύτερο οδηγικό πάτημα. Η αίσθηση που σου δίνει το SUVάκι της Opel αλλά και η επίδοσή του στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (75,5 χλμ./ώρα στο Elk/Moose Test) συνθέτουν μία αρκούντως ευχάριστη αίσθηση, την οποία συμπληρώνουν τα αρκετά αποδοτικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,3 μέτρα) και η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης απέναντι στα περισσότερα κακοτράχαλα των ελληνικών δρόμων.
 
Στον αντίποδα, το Dacia Sandero Stepway επενδύει περισσότερο στην ευχρηστία μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 10,4 μ.), προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης στο χρήστη του. Στον αυτοκινητόδρομο, πάντως, η ηχομόνωση είναι μέτρια στην καμπίνα και ο αεροδυναμικός θόρυβος έντονος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα, στοιχείο που δεν θα κάνει τόσο ευχάριστο ένα μακρινό ταξίδι. Κατά τα άλλα, η καλή απόσταση από το έδαφος (20,1 εκ.) θα βοηθήσει στο πατημένο χώμα.

Σελίδα 1Μικρά SUV σε καλή τιμή από»: Dacia Sandero Stepway ή Opel Mokka;
Σελίδα 2Κατανάλωση, επιδόσεις & οδική συμπεριφορά
Σελίδα 3Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά