
Είναι μικρά, hot, και με 200 σχεδόν άλογα το καθένα σου ανεβάζουν την οδηγική λίμπιντο.
Μικρά «πυραυλάκια»
6.759 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2016)
Τα μικρά GTI χωρίς να κοστίζουν μία περιουσία σου ανεβάζουν την αδρεναλίνη και σου φτιάχνουν τη διάθεση.
autotriti team
Γιατί σου ανεβάζουν τη διάθεση; Διαβάστε:
2. Είναι στημένα έτσι, που κυκλοφορείς με… δυσφορία στην πόλη γιατί η ανάρτησή τους είναι σκληρή, αλλά αυτό σου αρέσει γιατί το περιβάλλον τους είναι η πίστα. Και έτσι σε μεταφέρουν νοητά σε αυτήν…
3. Φυσικά, έχουν επιδόσεις που ζηλεύουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα περισσότερων ίππων (π.χ. το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 7 δλ.).
4. Όσο για την εμφάνιση; Κάποια το «φωνάζουν», άλλα όχι, όλα όμως έχουν εμφάνιση αγωνιστική.
Παρακάτω, ακολουθούν πέντε πυραυλάκια εδάφους-εδάφους τα οποία από γενιά σε γενιά έχουν φτιάξει το δικό τους fun club. Το καθένα, μάλιστα, με το δικό του χαρακτηριστικό.
Από την Γαλλία συναντάμε τα Peugeot 208 GTi και Renault Clio RS. Το πρώτο απόγονος του θρυλικού 205 GT και των πιο πρόσφατων Rallye, το δεύτερο έχει αφήσει το στίγμα του με το «στρίβειν αλά γαλλικά». Σήμερα και τα δύο έχουν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα που αποδίδει 200 άλογα και πιάνουν τα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 και 6,7 δλ. αντίστοιχα. High-light επίσης είναι για το Clio RS το ότι έρχεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Clio RS, ενώ τα υπόλοιπα με χειροκίνητο κιβώτιο.
Από τη Γερμανία, έρχονται τα Opel Corsa OPC και VW Polo GTI. Όπως και στις προηγούμενες γενιές όπου τα άλογα ήταν σημείο αναφοράς, έτσι και τώρα το OPC είναι το ισχυρότερο όλων (207 PS). Επίσης, είναι αυτό που ξεχωρίζει εμφανισιακά πιο πολύ από τις υπόλοιπες εκδόσεις του, αν και όλα βέβαια έχουν κάτι το χαρακτηριστικό. Όσο για το Baby GTI; Όπως και στις υπόλοιπες γενιές, έτσι και τώρα είναι το πιο ραφιναρισμένο, αυτό με το οποίο θα πας γρήγορα χωρίς ιδιαίτερο κόπο πίσω από το τιμόνι, αυτό που συγχωρεί και μικρά λάθη του οδηγού. Στην τελευταία του γενιά έρχεται με 1.800άρη κινητήρα 192 ίππων, όντας το μοναδικό σε αυτά τα κυβικά.
Και τέλος, είναι το Ford Fiesta ST, το οποίο μπορεί να είναι το πιο «αδύναμο» στα χαρτιά (182 άλογα η ιπποδύναμη), είναι όμως το πιο fun to drive με αποτέλεσμα να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κούρσας…
Εσείς όμως τι λέτε;
Ford Fiesta ST | 1,6 turbo | 182 PS | 0-100 σε 6,9 δλ.
Opel Corsa OPC | 1,6 turbo | 207 PS | 0-100 σε 6,8 δλ.
Peugeot 208 GTi | 1,6 turbo | 208 PS | 0-100 σε 6,8 δλ.
Renault Clio RS | 1,6 turbo | 200 PS | 0-100 σε 6,7 δλ.
VW Polo GTI | 1,8 turbo | 192 PS | 0-100 σε 6,7 δλ.
Ποιο από τα πέντε είναι διαχρονικά το καλύτερο μικρό πυραυλάκι;
ST, OPC, GTi, RS ή GTI;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
1. Έχουν μπάσο ήχο που «σκοτώνει» από μακριά και σε κάνει να θέλεις να πυροβολείς συνεχώς με το δεξί σου πόδι.2. Είναι στημένα έτσι, που κυκλοφορείς με… δυσφορία στην πόλη γιατί η ανάρτησή τους είναι σκληρή, αλλά αυτό σου αρέσει γιατί το περιβάλλον τους είναι η πίστα. Και έτσι σε μεταφέρουν νοητά σε αυτήν…
3. Φυσικά, έχουν επιδόσεις που ζηλεύουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα περισσότερων ίππων (π.χ. το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 7 δλ.).
4. Όσο για την εμφάνιση; Κάποια το «φωνάζουν», άλλα όχι, όλα όμως έχουν εμφάνιση αγωνιστική.
Παρακάτω, ακολουθούν πέντε πυραυλάκια εδάφους-εδάφους τα οποία από γενιά σε γενιά έχουν φτιάξει το δικό τους fun club. Το καθένα, μάλιστα, με το δικό του χαρακτηριστικό.
Από την Γαλλία συναντάμε τα Peugeot 208 GTi και Renault Clio RS. Το πρώτο απόγονος του θρυλικού 205 GT και των πιο πρόσφατων Rallye, το δεύτερο έχει αφήσει το στίγμα του με το «στρίβειν αλά γαλλικά». Σήμερα και τα δύο έχουν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα που αποδίδει 200 άλογα και πιάνουν τα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 και 6,7 δλ. αντίστοιχα. High-light επίσης είναι για το Clio RS το ότι έρχεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Clio RS, ενώ τα υπόλοιπα με χειροκίνητο κιβώτιο.
Από τη Γερμανία, έρχονται τα Opel Corsa OPC και VW Polo GTI. Όπως και στις προηγούμενες γενιές όπου τα άλογα ήταν σημείο αναφοράς, έτσι και τώρα το OPC είναι το ισχυρότερο όλων (207 PS). Επίσης, είναι αυτό που ξεχωρίζει εμφανισιακά πιο πολύ από τις υπόλοιπες εκδόσεις του, αν και όλα βέβαια έχουν κάτι το χαρακτηριστικό. Όσο για το Baby GTI; Όπως και στις υπόλοιπες γενιές, έτσι και τώρα είναι το πιο ραφιναρισμένο, αυτό με το οποίο θα πας γρήγορα χωρίς ιδιαίτερο κόπο πίσω από το τιμόνι, αυτό που συγχωρεί και μικρά λάθη του οδηγού. Στην τελευταία του γενιά έρχεται με 1.800άρη κινητήρα 192 ίππων, όντας το μοναδικό σε αυτά τα κυβικά.
Και τέλος, είναι το Ford Fiesta ST, το οποίο μπορεί να είναι το πιο «αδύναμο» στα χαρτιά (182 άλογα η ιπποδύναμη), είναι όμως το πιο fun to drive με αποτέλεσμα να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κούρσας…
Εσείς όμως τι λέτε;
Ford Fiesta ST | 1,6 turbo | 182 PS | 0-100 σε 6,9 δλ.
Opel Corsa OPC | 1,6 turbo | 207 PS | 0-100 σε 6,8 δλ.
Peugeot 208 GTi | 1,6 turbo | 208 PS | 0-100 σε 6,8 δλ.
Renault Clio RS | 1,6 turbo | 200 PS | 0-100 σε 6,7 δλ.
VW Polo GTI | 1,8 turbo | 192 PS | 0-100 σε 6,7 δλ.
Ποιο από τα πέντε είναι διαχρονικά το καλύτερο μικρό πυραυλάκι;
ST, OPC, GTi, RS ή GTI;
Ειναι πολυ ομορφα και δυναμικα με εμφανιση που σου ανεβαζει την αδρεναλινη και σε ωθει να τα πιεσεις στο οριο τους. Οσο δε για τον κινητηρα τους, πραγματικα κεντανε. Ειναι αυτοκινητα που σε φτιαχνουν. Πρωτα απ'ολα διαθετουν ομορφο bodykit και ολοκληρωμενο, με εμπροσθια spoiler, ποδιες , πλαινα spoiler επισης και μια πολυ ωραια αεροτομη. Προτιμω δε τα ατμοσφαιρικα γιατι καρατουν ψηλα τη ροπη τους. Και τα turbo ομως δε με χαλανε το αντιθετο κιολας. Το μονο αρνητικο που βελεπω ειναι η αρκετα αυξημενη τους τιμη σε σχεση με τις απλες, συμβατικες εκδοσεις τους. Αν και δικαιολογειται γιατι χρειζονται επεμβασεις σε μηχανικα μερη μεσω ενισχυσεων των silentblocks, περιφερειακα μερη του αυτοκινητου, μεγαλυτερη εξατμιση αλλα και εξωτερικα μεσω του full bodykit, με αυτα τα λεφτα αγοραζεις ενα μεγαλυτερο σε διαστασεις αυτοκινητο, ακομη και ενα προσιτο καθαροαιμο σπορ. Τα αγαπημενα μου hot μικρα GTI ειναι τα Opel Corsa OPC, Ford Fiesta ST στην 3θυρη του εκδοχη που ειναι πιο σπορ, VW Polo GTI αλλα και το Renault Clio RS.
Όλα καλά εκτός από τη δυνατότητα για πίσω κίνηση. Ούτε ένα από αυτά δεν έχει πίσω κίνηση, για να ικανοποιήσει και εμάς που μας αρέσει το drift.