Δείτε παρακάτω τα αναλυτικά διαγράμματα με το πόσο καίνε 30 μικρά μοντέλα βενζίνης και diesel.
Πίνακες & Διαγράμματα: Πραγματικές καταναλώσεις 30 μικρών μοντέλων
34.028 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2016)
Στο παρακάτω διάγραμμα βλέπετε πόσο καίνε το μήνα σε ευρώ, 16 μικρά βενζινοκίνητα μοντέλα της αγοράς.
Δείτε παρακάτω τα αναλυτικά διαγράμματα με το πόσο καίνε 30 μικρά μοντέλα βενζίνης και diesel.
Βενζινοκίνητα | ||
---|---|---|
Μοντέλο | Μετρήσεις κατανάλωσης AutoΤρίτη (λτ.) | Πόσο καίνε το μήνα (ευρώ) |
Toyota Yaris HSD | 4,5 | 79 |
VW Polo 1,0 TSI 90 PS | 5,1 | 89 |
Mitsubishi Space Star 1,2 | 5,7 | 100 |
Citroen C3 1,2 PureTech 82 PS | 5,8 | 102 |
Honda Jazz 1,3 102 PS CVT | 5,8 | 102 |
VW Polo 1,0 TSI 110 PS | 5,9 | 103 |
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 125 PS | 5,9 | 103 |
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS | 5,9 | 103 |
VW Polo 1,0 TSI 110 PS | 5,9 | 103 |
Nissan Micra 1,2 | 6,2 | 109 |
Honda Jazz 1,3 102 PS manual | 6,2 | 109 |
Skoda Fabia 1,2 TSI 90 PS | 6,3 | 110 |
Opel Corsa 1,0T 115 PS | 6,4 | 112 |
Peugeot 208 1,2 82 PS | 6,6 | 116 |
SEAT Ibiza 1,0 TSI 110 PS DSG | 7,5 | 131 |
Στο παρακάτω διάγραμμα βλέπετε πόσο καίνε το μήνα σε ευρώ, 14 μικρά πετρελαιοκίνητα μοντέλα της αγοράς.
Πετρελαιοκίνητα | ||
---|---|---|
Μοντέλο | Μετρήσεις κατανάλωσης AutoΤρίτη (λτ.) | Πόσο καίνε το μήνα (ευρώ) |
Renault Clio 1,5 dCi | 4,3 | 59 |
Opel Corsa 1,3 DTE | 4,4 | 61 |
Peuget 208 1,6 BlueHDI 100 PS | 4,5 | 62 |
Toyota Yaris 1,4 D-4D | 4,6 | 63 |
Citroen C3 1,6 BlueHDI 75 | 4,7 | 65 |
Ford Fiesta 1,5 TDCi 95 PS | 4,8 | 66 |
Citroen C3 1,6 BlueHDI 100 | 4,9 | 67 |
VW Polo 1,4 TDI 90 PS | 4,9 | 67 |
Opel Corsa 1,3 DTE Easytronic | 4,9 | 67 |
Audi A1 Sportback 1,6 TDI | 5,0 | 69 |
Peuget 208 1,6 BlueHDI 75 PS | 5,2 | 72 |
SEAT Ibiza 1,4 TDI 105 PS FR | 5,3 | 73 |
VW Polo 1,4 TDI 105 PS | 5,4 | 74 |
Hyundai i20 1,4 diesel | 5,5 | 76 |
Ο υπολογισμός του κόστους έχει γίνει για 1.250 χλμ. το μήνα και με τιμή βενζίνης 1,402 ευρώ/λίτρο και τιμή diesel 1,102 ευρώ/λίτρο.
Κάποιος πρέπει να είναι άσχετος για να θεωρεί το μηνιαίο κόστος ως μέτρο σύγκρισης, αφήνοντας εκτός των παραμέτρων τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Αρμόζει σε κουβέντα καφενείου και όχι σε περιοδικό αυτοκινήτου. Πόσο έδειχναν τα μηχανάκια σας σε lit/100Km ?
Απάντηση: Στους πίνακες φαίνεται ξεκάθαρα η κατανάλωση κάθε μοντέλου σε λτ./100 χλμ. Τα διανυθέντα χλμ., όπως και η τιμή με βάση τα οποία έγιναν οι υπολογισμοί, αναγράφονται στο τέλος του κειμένου.
Από πότε η κατανάλωση μετριέται σε ευρώ/μήνα ?
Απάντηση: Από τη στιγμή που τα καύσιμα κοστίζουν, άμεσα γίνεται η σύνδεση της ποσότητας τους, με τα χρήματα που χρειάζεται κάποιος το μήνα.
Εντάξει με την κατανάλωση το καταλαβαίνω, αλλα που γνωρίζετε ποσα χιλιόμετρα θα διανυθούν και βγαζετε το κόστος καυσίμου;
Απάντηση: Τα διανυθέντα χλμ., όπως και η τιμή του εκάστοτε καυσίμου, με βάση τα οποία έγιναν οι υπολογισμοί, αναγράφονται στο τέλος του κειμένου.
Δεν μας εξηγείτε τι ακριβώς περιλαμβάνουν οι μετρήσεις σας. Έχουν οδήγηση ήρεμη / επιθετική / αυτοκτονική; Έχουν οδήγηση μέσα / έξω / μεικτή; Περιλαμβάνουν τέστ μετρήσεων 0-100 / ρεπρίζ / τελικές; Έχουν χρησιμοποιηθεί πολλοί οδηγοί; Έχει χρησιμοποιηθεί παντού η ίδια διαδρομή; Έστω και ένα από τα προηγούμενα να ισχύει ή όχι τότε δεν έχουμε να κάνουμε με αντικειμενικές μετρήσεις.
Κανένα fiat???ωραίο τεστ..
Ας μπουμε λιγο στη ωμη πραγματικοτητα. Το ποσο καιει το δικο μου και ποσο πραγματικα με καιει ειναι ενα εξαρτωμενο σημειο τριβης. Οταν πριν 4 χρονια το αυτοκινητο που ειχα ( βενζινη-2000cc-200hp) η εταιρεια το εδινε 8.1/100χλμ εγω κανοντας περιπου 2000χλμ το μηνα πληρωνα 300-350 στο πρατηριο κατι που με εκαιγε ιδιαιτερα και με αναγκαζε πλεον να προσπαθω να κανω τις απαραιτητες μετακινησεις με χαμηλη ταχυτητα. Τωρα εχοντας πετρελαιοκινητο (1600-115hp) που η εταιρεια το δινει 4.5/100χλμ κανω παλι τα ιδια χιλιομετρα, δεν σκεφτομαι να μην παω καπου λογω κοστους, δεν σκεφτομαι την καταναλωση, και ο μηνας μου στοιχιζει περιπου 120 ευρω. Προφανως και οι καταναλωσεις που δινουν οι εταιρειες δεν ειναι οι πραγματικες στο δρομο, ειναι ομως ενα τεραστιο μετρο συγκρισης απο τη στιγμη που ειναι τυποποιημενες για να ξερουμε πραγματικα τι αγοραζουμε και τι θα δινουμε με βαση τις δικες μας αναγκες και προπαντως τις δικες μας δυνατοτητες.
Τα διανυθέντα χιλιόμετρα με τις δοκιμές που κάνατε είναι πολύ λίγα. Από φανάρι σε φανάρι ?? Με υψηλό ή χαμηλό κυκλοφοριακό φόρτο ??? Είναι τόσο λίγα τα χιλιόμετρα που υπάρχουν τόσο πολλοί αστάθμητοι παράγοντες που κάνουν μη αξιόπιστες τις μετρήσεις σας. Ας κρίνουν οι αναγνώστες.
Ρε αγαπητά μου παιδιά, αυτά τα εργοστάσια με τόσους ... άσχετους που έχουν στα team τους, τίποτα δεν κάνουν σωστά!!! Ευτυχώς που είστε εσείς και μας ενημερώνετε για να ... ξεστραβωθούμε. Δεν πιστεύω να προσπαθείτε να προωθήσετε κανένα μοντέλο σε βάρος κάποιων άλλων! Φιλικά
Οι μετρήσεις που κάνανε οι κατασκευαστές παλιότερα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Τα αυτοκίνητα πριν το 2008 καίγανε σχεδόν ότι ανακοίνωνε ο κατασκευαστής με ευκολία, π.χ.λέγανε 6,7 στον μεικτό κύκλο και το αμάξι έκαιγε τόσο. Μετά το 2009 με τη μανία των χαμηλών ρύπων και της κατανάλωσης ανακοινώνουν 4 λίτρα μέση κατανάλωση και καίνε 6+ και έχουν πραγματικούς ρύπους όχι 80-100 γρ. αλλά 120 και 140+γρ. (Ford Fiesta 2002-2008 6,7 λτ. έδινε ο κατασκευαστής 6,7 λτ είναι η μέση πραγματική, μετρημένη στην αντλία και όχι στο trip computer εδώ και 50.000 km)
Πολύ καλό Άρθρο μετρησα με σχεδον ίδια μεθοδολογία σε 1,6 Ντιζελ Renegade εκτός με 120-130 καταν.5,4 με 2 άτομα Χωρίς φορτίο εντός 6,7.