" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι νέες εκδόσεις ST-Line των Fiesta και Focus, θα μοιάζουν με τα «καυτά» ST μοντέλα, αλλά αντίθετα με εκείνα θα εστιάζουν στην οικονομία αντί για τις επιδόσεις.

Το Fiesta ST-Line διατίθεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, ενώ το παρόν δίνει ο κινητήρας 1.0 EcoBoost (100, 125 και 140 PS), αλλά και η diesel έκδοση 1.5 TDCi των 95 αλόγων.

Στο Focus ST-Line (hatchback και station wagon) συναντάμε τον 1.0 EcoBoost (125 PS), τον 1.5 EcoBoost (150 ή 182 PS), αλλά και τους diesel 1.5 TDCi (120 PS) και 2.0 TDCi (150 PS).

Μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσουν άλλα δύο Ford ST-Line μοντέλα.

Η κίνηση αυτή της Ford, έχει ίδια λογική με αυτό που κάνουν και άλλες εταιρείες, όπως η VW με τις R-Line εκδόσεις, αλλά και η Mercedes-Benz με τις AMG Line εξοπλιστικές εκδόσεις των μοντέλων τους.

Νέα Ford ST-Line

Διαβάστηκε από 8419 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2016

Η Ford λανσάρει τις εκδόσεις ST-Line στα Fiesta και Focus, που δείχνουν «καυτές» όπως τα «κανονικά» ST μοντέλα, αλλά –αντί για τις επιδόσεις- εστιάζουν στην οικονομία. Δείτε τις επιλογές σε αμαξώματα και κινητήρες…

 
Οι νέες εκδόσεις ST-Line των Fiesta και Focus, θα μοιάζουν με τα «καυτά» ST μοντέλα, αλλά αντίθετα με εκείνα θα εστιάζουν στην οικονομία αντί για τις επιδόσεις. Η κίνηση αυτή της Ford, έχει ίδια λογική με αυτό που κάνουν και άλλες εταιρείες, όπως η VW με τις R-Line εκδόσεις, αλλά και η Mercedes-Benz με τις AMG Line εξοπλιστικές εκδόσεις των μοντέλων τους.

Τα Fiesta ST-Line και Focus ST-Line, λοιπόν, διαθέτουν σπορ ανάρτηση που τα χαμηλώνει κατά 10 χλστ., ενώ φορούν και ένα bodykit που τα κάνει να ξεχωρίζουν από τις «κανονικές» τους εκδόσεις. Επιπλέον, νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες τους, οι προβολείς ομίχλης έχουν σκούρο περίβλημα, η γρίλια έχει τη μορφή κυψέλης, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί διαχύτης. Στο εσωτερικό, πάλι, έχουν μπει σπορ καθίσματα και τιμόνι, αλλά και πεντάλ αλουμινίου.

Το Fiesta ST-Line διατίθεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, ενώ το παρόν δίνει ο κινητήρας 1.0 EcoBoost στις εκδοχές των 100, 125 και 140 ίππων. όσοι θέλουν πετρέλαιο, μπορούν να κοιτάξουν την έκδοση 1.5 TDCi των 95 αλόγων, που έχει εκπομπές CO2 της τάξης των 94 γρ./χλμ.

Στο Focus ST-Line, πάλι, η βασική επιλογή βενζίνης είναι η 1.0 EcoBoost των 125 ίππων, ενώ πιο πάνω συναντάμε το 1.5 EcoBoost σύνολο των 150 ή 182 αλόγων. Δύο είναι οι diesel επιλογές, η 1.5 TDCi των 120 ίππων και η 2.0 TDCi των 150 αλόγων. Το Focus ST-Line προσφέρεται τόσο ως hatchback όσο και ως station wagon.

 

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »