
Αν δε φορτίζεις στο σπίτι, το κόστος κίνησης ενός ηλεκτρικού στην πόλη είναι γύρω στα 5 ευρώ/100 χλμ. Η εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης του Yaris Hybrid στην πόλη εξασφαλίζει κόστος 5,6 ευρώ/100 χλμ. που είναι ό,τι πιο κοντά σε ηλεκτρικό. Και χωρίς το άγχος της φόρτισης...
Όταν δεν φορτίζεις σπίτι τα ηλεκτρικά θέλουν στην πόλη 5 ευρώ/100 χλμ.
Το υβριδικό Yaris είναι το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο στην πόλη (καίει 3,3 λίτρα).
Σε επιδόσεις, προσπερνάει το ίδιο γρήγορα με τα ηλεκτρικά.
Η μεγάλη διαφορά: Δεν έχεις άγχος αυτονομίας και όποτε θελήσεις κάνεις και ταξίδι.
Tα ηλεκτρικά στην πόλη αν δεν φορτίζεις σπίτι θέλουν 5 ευρώ/100 χλμ.
Ένα ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο στις μετακινήσεις στην πόλη βγαίνει πολύ οικονομικό μιας και η κατανάλωση ενέργειας αφενός ελαχιστοποιείται και αφετέρου τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα και το φρενάρισμα δίνουν πίσω ενέργεια στην μπαταρία. Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως ο μέσος όρος κατανάλωσης ενέργειας στην πόλη για τα μικρά ηλεκτρικά είναι γύρω στις 12 KWh/100 χλμ. Αν φορτίζεις σπίτι μιλάμε για ένα κόστος των 2 ευρώ/100 χλμ. (υπολογιζόμενη τιμή kWh 0,17 €). Αυτό δεν κοντράρεται από κανένα καύσιμο. Δεν έχουν όλοι όμως τη δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι για αυτό θα δούμε και το κόστος με φόρτιση σε AC φορτιστή (μέχρι 22 kW). Σε αυτήν την περίπτωση το κόστος γίνεται σχεδόν 5 ευρώ /100 χλμ. (τιμή kWh 0,4 €).
Το ανανεωμένο υβριδικό Yaris είναι το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο στην πόλη
Από τη δοκιμή του ανανεωμένου Toyota Yaris Hybrid με τα 130 άλογα και από τις σχετικές μετρήσεις μας προέκυψε πως το ιαπωνικό μικρό χάρη στις αυξημένες ικανότητες του να κινείται ηλεκτρικά έχει μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη 3,3 λτ./100 χλμ. (σσ: σε αρκετές περιπτώσεις πέφτει και στα 3 λτ./100 χλμ.). Αυτή είναι μια επίδοση ρεκόρ για βενζινοκίνητο αυτοκίνητο (όχι plug-in). Με τιμή λίτρου στο 1,7 ευρώ προκύπτει ένα κόστος κίνησης στα 5,6 ευρώ, που σχεδόν ταυτίζεται με το κόστος ηλεκτρικού που φορτίζει εκτός σπιτιού (όχι ταχυφόρτιση). Ακόμα όμως και με φόρτιση στο σπίτι το κόστος του κίνησης του Yaris είναι ό,τι πιο κοντά σε αυτό του ηλεκτρικού.

Στα πλεονεκτήμα του υβριδικού Toyota Yaris είναι φυσικά η καλοφτιαγμένη και ευρύχωρη καμπίνα επιβατών, όπως και το αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει άνεση και ευκολία στην πόλη.
Δεν έχεις άγχος αυτονομίας και όποτε θελήσεις κάνεις και ταξίδι
Κακά τα ψέματα. Σήμερα τουλάχιστον, το ηλεκτρικό θέλει προγραμματισμό για να έχεις επαρκή αυτονομία. Και στο ταξίδι η αυτονομία των ηλεκτρικών μειώνεται σημαντικά. Τα ηλεκτρικά μικρά μάλιστα που έχουν μπαταρίες 40-50 kWh δύσκολα ξεπερνούν τα 250-280 χλμ. στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (όπως έχουν δείξει οι μετρήσεις μας). Mε το υβριδικό Toyota Yaris (και κάθε υβριδικό) τέτοιο άγχος δεν έχεις. Η ηλεκτροκίνηση εξασφαλίζεται από την τροφοδότηση της (μικρής) μπαταρίας με την ενέργεια που παράγεται όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι και όταν φρενάρει. Και βενζίνη για να βάλεις στο ρεζερβουάρ υπάρχει παντού.
Δεν υστερεί σε προσπέρασμα όντας κοντά στο μέσο όρο των ηλεκτρικών μικρών
Το υβριδικό Toyota Yaris έχει το δικό του αυτόματο σύστημα μετάδοσης και έτσι ισοφαρίζει την ευκολία οδήγησης και την ευελιξία των ηλεκτρικών στην πόλη. Και παρότι τα ηλεκτρικά έχουν ένα ευχάριστο «πέταγμα» λόγω της ροπής που αποδίδεται από το μηδέν, στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις που «μετράνε» στην καθημερινότητα, το Yaris δεν μένει πίσω. Οι μετρήσεις μας για το προσπέρασμα 60-100 χλμ./ώρα έδειξαν για την έκδοση των 130 ίππων 5,3 δλ. και 5,9 δλ. για την έκδοση με τους 116 ίππους. Ο μέσος όρος των μικρών ηλεκτρικών στην επιτάχυνση 60-100 είναι γύρω στα 4,5 δλ. (όπως προκύπτει από το αρχείο των μετρήσεών μας πάντα).