ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
 

Νέο Omoda 4: Το B-SUV που ετοιμάζεται για την Ευρώπη

11.711 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2025)
Νέο Omoda 4: Το B-SUV που ετοιμάζεται για την Ευρώπη
5 Φωτογραφίες »

Η Omoda, επεκτείνει τη γκάμα της με ένα ολοκαίνουργιο Β-SUV.
Το Omoda 4 υιοθετεί μια εντυπωσιακή σχεδιαστική γλώσσα με έντονες γωνίες σε πολλές επιφάνειες.
Ποιοτικά υλικά και σπορ σχεδίαση στο εσωτερικό.
Θα κυκλοφορήσει και καυτή έκδοση με το όνομα Omoda 4 Ultra.

autotriti team

Η Omoda, επεκτείνει τη γκάμα της με ένα ολοκαίνουργιο Β-SUV

Η Omoda, επεκτείνει τη γκάμα της με ένα ολοκαίνουργιο Β-SUV — το Omoda 4 — που στοχεύει να «χτυπήσει» δυναμικά την ευρωπαϊκή αγορά. Το μοντέλο έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης και στη συνέχεια παρουσιάστηκε πιο αναλυτικά στο πλαίσιο του Omoda & Jaecoo International User Summit 2025 στην πόλη Wuhu της Κίνας. Αρχικά είχε παρουσιαστεί ως Omoda 3, όμως σε μια ξαφνική στρατηγική κίνηση οι Κινέζοι άλλαξαν μέσα σε μία νύχτα την ονομασία του σε Omoda 4 — μια ενέργεια που πιθανόν υποδηλώνει πως σύντομα θα δούμε και ένα ακόμη μικρότερο SUV να εντάσσεται στη σειρά της μάρκας. Η εμπορική διάθεση του Omoda 4 είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2025, ενώ η παγκόσμια κυκλοφορία θα ακολουθήσει το 2026, με δεδομένη την είσοδο και στην ελληνική αγορά.

Το Omoda 4 υιοθετεί μια εντυπωσιακή σχεδιαστική γλώσσα με έντονες γωνίες σε πολλές επιφάνειες

Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα T1X, κοινή με τα Omoda 5, 7 και 9, καθώς και τα μοντέλα της Jaecoo. Με μήκος 4.420 χιλιοστά, το Omoda 4 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το τρέχον Omoda 5. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, Plug-in υβριδικό σύστημα και συμβατική βενζινοκίνητη επιλογή. Το μοντέλο που παρουσιάστηκε δεν διέθετε θύρα φόρτισης, γεγονός που υποδηλώνει πως πρόκειται για την έκδοση με τον 1,5 λιτρο turbo κινητήρα Acteco, με ισχύ περίπου 154 ίππους και ροπή 230 Nm — όπως δείχνει και η ένδειξη “225T” στο πίσω μέρος. Αισθητικά, το Omoda 4 υιοθετεί μια εντυπωσιακή σχεδιαστική γραμμή με έντονες γωνίες σε πολλές επιφάνειες. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η διπλή διάταξη LED φωτιστικών σωμάτων και η εξαγωνική εισαγωγή αέρα, ενώ στο προφίλ εντοπίζουμε εξαγωνικά μοτίβα στα φτερά, στους καθρέπτες και τις λαβές — συνοδευόμενα από διχρωμική οροφή, ενισχυμένους θόλους και 18άρες ζάντες. Η πίσω όψη υιοθετεί πιο διακριτική σχεδίαση, με λεπτά LED φώτα με ζιγκ‑ζαγκ υπογραφή, roof spoiler και διακοσμητικά στοιχεία που συντονίζονται με τα πλαϊνά προστατευτικά.

Ποιοτικά υλικά και σπορ σχεδίαση στο εσωτερικό

Το εσωτερικό παραπέμπει σε cockpit μαχητικού αεροσκάφους, με κουμπί εκκίνησης τύπου jet fighter στο κέντρο της κονσόλας. Ο χώρος προσφέρει sport καθίσματα με εξαγωνικά μοτίβα, κάθετη οθόνη infotainment, πανοραμική γυάλινη οροφή, δυνατότητα σύνδεσης με Nintendo Switch, καθώς και ένα πρακτικό πορτμπαγκάζ που διαθέτει ρεζέρβα ανάγκης.

Θα κυκλοφορήσει και καυτή έκδοση με το όνομα Omoda 4 Ultra

Ήδη έχει επιβεβαιωθεί ότι θα κυκλοφορήσει και μια πιο δυναμική έκδοση, η Omoda 4 Ultra, με επιπλέον σχεδιαστικά στοιχεία και σπορ χαρακτήρα (που τονίζεται από το μεγάλο πίσω spoiler). Με το Omoda 4, η εταιρεία φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί στην Ευρώπη δημοφιλή B‑SUV όπως τα Toyota Yaris Cross, Hyundai Bayon και Renault Captur. Μαζί με το Jaecoo 5, το Omoda 4 θα αποτελέσει ένα από τα μικρότερα μοντέλα στοχεύοντας να προσεγγίσει ένα δυναμικό, τεχνολογικά απαιτητικό κοινό.

Autotriti.gr