
1. Από τα πιο κορυφαία σε άνεση μοντέλα που έχουμε οδηγήσει εδώ και χρόνια.
2. Έχει σοφιστικέ αερανάρτηση που σηκώνεται μόνη της όταν φορτώσεις βάρος.
3. Βγάζει 381 άλογα και έχει κατανάλωση μόλις 6,0 λτ./100 χλμ..
4. Έχει επιδόσεις supercar 60-100 κι 80-120 χλμ./ώρα σε2,7 και 3,2 δλ. αντίστοιχα.
autotriti team
Βγάζει 381 άλογα και έχει κατανάλωση μόλις 6,0 λτ./100 χλμ.
Οι συστάσεις για την C-Class είναι περιττές, αφού αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Mercedes, με σχεδόν 11 εκ. πωλήσεις. Στην τελευταία της γενιά η κορυφαία της έκδοση C 400 e (πλην της AMG φυσικά) έρχεται με plug-in υβριδική τεχνολογία και συνδυαστική απόδοση 381 ίππων, η οποία και πέρασε από το «μικροσκόπιο» του Test Center μας.
Έχει επιδόσεις supercar 60-100 κι 80-120 χλμ./ώρα σε2,7 και 3,2 δλ. αντίστοιχα
Τι είδαμε στο test center ; Επιδόσεις που θυμίζουν supercar. H C 400 e χρειάζεται μόλις 5,3 δλ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι, δε, οι ρεπρίζ της. Θέλει 2,3 και 3,7 δλ. για να επιταχύνει από τα 60 στα 100 και τα 80 στα 120 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Μάλιστα οι εντυπωσιακές επιδόσεις συνδυάζονται και με πολύ χαμηλή κατανάλωση, μόλις 6,0 λτ./100 χλμ. συνδυάζοντας και τις δύο πηγές ενέργειας.

Είχα πολλά χρόνια να δοκιμάσω αυτοκίνητο (για την ακρίβεια πάλι μια Mercedes της S-Class) και να μείνω τόσο εντυπωσιασμένος από τον τρόπο που σιδερώνει τις λακκούβες.
Το κορυφαίο σε άνεση μοντέλο που έχουμε οδηγήσει εδώ και χρόνια
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της C 400 e πάντως είναι κάτι που δεν αποτυπώνεται σε αριθμούς. Αναφερόμαστε στην ανάρτησή της και την άνεση που προσφέρει στο δρόμο. Είχα πολλά χρόνια να δοκιμάσω αυτοκίνητο (για την ακρίβεια πάλι μια Mercedes της S-Class) και να μείνω τόσο εντυπωσιασμένος από τον τρόπο που σιδερώνει τις λακκούβες, είτε σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, είτε σε γρήγορους ρυθμούς.
Έχει σοφιστικέ αερανάρτηση που σηκώνεται μόνη της όταν φορτώσεις βάρος
«Υπεύθυνοι» για αυτό είναι τα διπλά ψαλίδια μπροστά και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι με αερανάρτηση πίσω, η οποία μάλιστα έχει την ιδιότητα να διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος. Αν δηλαδή φορτώσετε έξτρα βάρος και η C 400 e «κάτσει», τότε αυτόματα σηκώνεται η ανάρτηση στο προηγούμενο επίπεδο.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή της Mercedes C 400 e 4MATIC
Σελίδα 2 | Εκλεπτυσμένη εμφάνιση με σπορτίφ γραμμές |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής σε ένα προαγμένο τεχνολογικά περιβάλλον |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Αποδοτικός, οικονομικός και με 85 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Απολαμβάνεις την κάθε διαδρομή |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |