• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Renault Megane αλλάζει δραματικά σε σχέση με τον προκάτοχό του.

To νευρώδες καπό και τα φωτιστικά σώματα, μαζί με τα LED φώτα ημέρας που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα, σχηματίζουν «C».

Οι έντονες σαγηνευτικές καμπύλες ξεχωρίζουν στο πλάι του μοντέλου.

Πιο «επιθετική» εμφάνιση με σπορτιφ λεπτομέρειες παρατηρούνται στην GT έκδοση του Megane.

Νέες σχεδιαστικές γραμμές για την τέταρτη γενιά του Megane με φουτουριστικές λεπτομέρειες.

Νέο Renault Megane

22.291 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/11/2016

Με τετραδιεύθυνση, νέα γκάμα κινητήρων, πιο δυναμική σχεδίαση και υβριδική έκδοση έρχεται το υποψήφιο για Best Car 2017, νέο Renault Megane.

 
Που διαφέρει
Με νέα πιο δυναμική σχεδίαση 
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και σε χώρους
Πλούσια γκάμα κινητήρων από 90 έως 205 ίππους
Το 2017 και σε υβριδική έκδοση
Διαθέσιμο και σε έκδοση με τετραδιεύθυνση
 
Πιο δυναμικό από ποτέ και μεγαλύτερο σε διαστάσεις
Βασικό γνώρισμα της 4ης γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου της Renault, είναι η ιδιαίτερα δυναμική σχεδίαση, σε σύγκριση με τα προηγούμενα Megane. Έτσι στο εμπρόσθιο τμήμα κυριαρχεί η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες (χρωμιωμένες σε όλες τις εκδόσεις πλην της GT), οι οποίες περιβάλλουν το σήμα της Renault, το καπό είναι νευρώδες και τα φωτιστικά σώματα, μαζί με τα LED φώτα ημέρας που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα, σχηματίζουν «C». Το προφίλ του Megane ξεχωρίζει από τα τονισμένα φτερά, αλλά και το τελείωμα των πίσω θυρών. Στο πίσω μέρος τα φώτα κλέβουν την παράσταση καθώς εκτείνονται ως το κέντρο της πέμπτης πόρτας και ανάμεσά τους παρεμβαίνει μόνο το σήμα της μάρκας.
 
Αναφορικά με τις διαστάσεις, το αμάξωμα είναι μακρύτερο κατά 64 χλστ. (4,359 χλστ.) φαρδύτερο κατά 47 χλστ. εμπρός (1,591 χλστ.) και κατά 39 χλστ. πίσω (1,586 χλστ.) και χαμηλότερο κατά 25 χλστ. (1,447 χλστ.) σε σχέση πάντα με το προηγούμενο Megane.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • vankat

    ΤΟ ΝΕΟ MEGAN ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ....ΓΑΛΛΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!

      17
  • GreekBoy

    Το είδα και στην έκθεση εντυπωσιακό: όμορφο, ποιοτικό, στιβαρό. Θα το αγόραζα ευχαρίστως και το διλημμα θα ήταν Renault Megane ή Peugeot 3008. Ευχαριστώ

      7
  • Vicarious

    Πολύ ωραίο το νέο Megane. Να δούμε όμως και τιμούλα. Αν κινηθεί σε επίπεδα Focus, θα πουλήσει. Αν κινηθεί σε επίπεδα Golf, θα χαντακωθεί. Για την ελληνική αγορά μιλάω, γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη θα πουλήσει ούτως ή άλλως...

      4
  • France

    Νάτα μας! Θα θυμάστε που λεγαμε ότι οι ντιζελ ζουν και...βασιλεύουν. Ορίστε οι αποδείξεις η αγαπημενη μου ρενό ξεσκιστηκε να βγαζει καθε λογής ντιζελ και καλά κανει γιατι βλέπει κατα που τραβά το αυτοκινητιστικο κοινό.. Οχι που θα πέθαιναν οι ντιζελ

      2
  • Παναγιώτης

    Η δοσιλογη renault και Γερμανια που θελουν σταδιακα να κατεργησουν τους Diesel κινητηρες μετα το 2020-2030 και βενζινης παλι εγινε κινητηρας προτιμησης ο Diesel ,και ηλεκτρικα να μπουν παλι οφελος δεν θα υπαρχει κτεο θα περνας και σημα ραδιερνεργειας θα σου βαλουν χαχαχααχχα

      2
  • Kostas

    Πραγματικά πολύ όμορφο, στιβαρό με πολύ καλή σχεδίαση,εκτιμώ ότι μαζί με το νέο Nissan micra θα ταραξουν τα νερά της κατηγορίας τους.

      1
  • Kossch

    Αγαπητή Loukia, νομιζω οτι δεν ερχονται λογω ρυπων. Γι'αυτό τα τουρμπισαν ολα τα μοτερ για να πεσουν οι ρυποι. Μπορει να κανω και λαθος ομως.

     
  • loukia

    Ερώτηση κρίσεως και απορία μαζί!!!ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ;