Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test αυτονομίας: Μία εβδομάδα 24/7 με το ηλεκτρικό Citroen C3

3.079 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2025)
Test αυτονομίας: Μία εβδομάδα 24/7 με το ηλεκτρικό Citroen C3
3 Φωτογραφίες »

Κάναμε 260 χλμ. με 5,5 ευρώ σε πόλη και ανοιχτό δρόμο.
Μετά από μία εβδομάδα είχαμε ακόμα 20% στην μπαταρία.
Άνετο στην καθημερινότητα, λόγω μαλακής ανάρτησης και ευκολίας στο χειρισμό.
Βολικό για τους επιβάτες, καθώς χωράει καφέ, κινητό και πορτοφόλι στην κονσόλα.

autotriti team

Μία εβδομάδα με το ηλεκτρικό Citroen C3

To ηλεκτρικό Citroen C3 (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του), αποτελεί ένα από τα πιο value for money ηλεκτρικά της αγοράς και ξεχωρίζει για το trendy του στιλ που του χαρίζει η SUV αισθητική του. Αυτήν τη φορά όμως, αυτό που θέλουμε είναι να μοιραστούμε την εμπειρία της χρήσης μαζί του 24/7. Άλλωστε υπάρχουν ακόμα αρκετοί που βλέπουν με σκεπτικισμό τη συμβίωση με ένα ηλεκτρικό μοντέλο, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να μεταφέρουμε τη καθημερινή εμπειρία, πέρα από αριθμούς και μετρήσεις μιας αναλυτικής δοκιμής.    

Κάναμε 260 χλμ. με 5,5 ευρώ και έμεινε 20% στην μπαταρία

Πριν περιγράψουμε την εμπειρία μας να σας δώσουμε κάποια βασικά key facts: Συνολικά κάναμε 260 χλμ. από τα οποία περίπου τα μισά ήταν σε ενδοαστικές μετακινήσεις. Τα υπόλοιπα έγιναν κυρίως σε αυτοκινητόδρομους ή λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας, ενώ μετά το πέρας της εβδομάδας είχε μείνει ακόμα 20% ποσοστό μπαταρίας. Θεωρητικά λοιπόν θα μπορούσαμε να κάνουμε κοντά στα 300 χλμ..

Τώρα, όσον αφορά στο κόστος, η μέση κατανάλωση του e-C3 σε μια εβδομάδα χρήσης ήταν στις 14,5 kWh/100 χλμ.. Συνεπώς υπολογίζοντας με 0,16 ευρώ που είναι η τιμή του οικιακού ρεύματος, σημαίνει πως με 2,27 ευρώ κάνεις 100 χλμ.. Έτσι στην περίπτωσή μας, για 260 χλμ., το κόστος ήταν 5,45 ευρώ.


η μέση κατανάλωση του e-C3 σε μια εβδομάδα χρήσης ήταν στις 14,5 kWh/100 χλμ.. Συνεπώς υπολογίζοντας με 0,16 ευρώ που είναι η τιμή του οικιακού ρεύματος, σημαίνει πως με 2,27 ευρώ κάνεις 100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

η μέση κατανάλωση του e-C3 σε μια εβδομάδα χρήσης ήταν στις 14,5 kWh/100 χλμ.. Συνεπώς υπολογίζοντας με 0,16 ευρώ που είναι η τιμή του οικιακού ρεύματος, σημαίνει πως με 2,27 ευρώ κάνεις 100 χλμ..

Ξεκινώντας τη βδομάδα με 100% μπαταρία, ψωνίσαμε και φορτίσαμε συγχρόνως

Το Citroen e-C3 εφοδιάζεται με μπαταρία 44 kWh, συνεπώς σε έναν οποιοδήποτε δημόσιο 11άρη φορτιστή σε ένα δίωρο έχει γεμίσει το 50%. Στην περίπτωσή μας τώρα, χρειάστηκε λιγότερος χρόνος να το «γεμίσουμε» πριν ξεκινήσουμε τη δοκιμή μας, καθώς βρισκόταν  λίγο πάνω από 90%. Δε χρειαζόταν ωστόσο θέλαμε να ξεκινήσουμε τη δοκιμή μας «γεμάτοι». Έτσι λοιπόν εκμεταλλευτήκαμε μια σύντομη στάση για ψώνια στο super market φορτίζοντας. Δύο σε ένα δηλαδή και ψωνίσαμε και φορτίσαμε.

150 χλμ. στην πόλη και δε φάγαμε ούτε τη μισή μπαταρία

Τα καθημερινά δρομολόγια με το Citroen e-C3 ήταν λίγο πολύ στάνταρ, καθώς περιλάμβαναν τη διαδρομή σπίτι-γραφείο η οποία είναι 20 χλμ. πηγαιν-έλα. Φυσικά από εκεί και πέρα, κατά τη διάρκεια της ημέρας προσθέστε αρκετές εξωτερικές υποχρεώσεις, όπως γυμναστήριο ψώνια, αλλά και ενίοτε κάποιες κοινωνικές υποχρεώσεις. Οι αποστάσεις βέβαια ήταν μικρές και όλες μέσα στην πόλη τις οποίες όμως αν τις βάλεις κάτω βγάζουν καμιά 10αριά χιλιόμετρα την ημέρα. Έτσι λοιπόν «μαζεύτηκαν» κοντά στα 150 χλμ.. όλα μέσα στην πόλη και με σχετικά αυξημένη κίνηση.

Εδώ να πούμε ότι το e-C3 είχε κατανάλωση γύρω στις 12 kWh/100 χλμ., με τη χαμηλή κατανάλωση να οφείλεται στο συνδυασμό χαμηλού βάρους (για ηλεκτρικό) και του συστήματος διαχείρισης ενέργειας που αποδίδει γραμμικά την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Έτσι μετά το πέρας της εργάσιμης εβδομάδας η μπαταρία ήταν ακόμα στο 55%.

Διαβάστε παρακάτω τη συνέχεια της εμπειρίας μας μαις εβδομάδας με το ηλεκτρικό Citroen C3

Σελίδα 2¶νετο στην καθημερινότητα, λόγω μαλακής ανάρτησης
Σελίδα 3Αεροδρόμιο, παραλία και κέντρο