Η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ καλή με την ιπποδύναμη να αγγίζει τους 150 ονομαστικούς ίππους.

Η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ καλή με την ιπποδύναμη να αγγίζει τους 150 ονομαστικούς ίππους.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πλουραλιστικός συνδυασμός

20.663 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2015)

Κάτω από το καπό του VW Passat, υπάρχει ο γνωστός 2λιτρος TDI κινητήρας ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 340 Nm ροπής. Ένα πολύ καλό μηχανικό σύνολο, το οποίο διακρίνεται για την μεστή, ραφιναρισμένη αλλά και ήσυχη λειτουργία του σε όλο το φάσμα στροφών. Πέρα από την απλωμένη δύναμη (μετά τις 4.000 σ.α.λ. εμφανίζεται μια πτώση ισχύος) είναι και πολύ ελαστικός, χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με το DSG κιβώτιο συμβάλλει σημαντικά στην μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,4 δλ., ενώ στην διαδικασία των ρεπρίζ αποκαλύπτεται και η ελαστικότητα του 2,0 TDI κινητήρα. Έτσι τα 60-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δλ., ενώ τα 80-120 χλμ/ώρα σε 8,8 δλ. Στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του VW Passat ταιριάζει γάντι και το γνωστό ημιαυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. ¶μεσο και γρήγορο στην λειτουργία του (τόσο στα ανεβάσματα, όσο και στα κατεβάσματα σχέσεων), δίνει ρεσιτάλ σε επίπεδο αίσθησης, αλλά και συνεργασίας με τον 2λιτρο κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CORAL GAS PASXA
OPEL