Οδηγώντας για λίγα χλμ. το ADAM S διαπιστώσαμε την υπεροχή του πλαισίου, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν έδειξε να ζορίζεται από την αυξημένη ιπποδύναμη.

Opel ADAM S: To διαβολάκι

29.584 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2015

Στα πλαίσια της παρουσίασης του Corsa OPC είχαμε και μια σύντομη οδηγική επαφή με το Opel ADAM S, που είναι η πιο σπορτίφ έκδοση του trendy μίνι της γερμανικής φίρμας. «Φοράει» κινητήρα 1,4 turbo Ecotec με 150 άλογα και εξωτερικά διαθέτει χαρακτηριστικά στοιχεία, όπως η μεγάλη αεροτομή πίσω ή η φάσα από ανθρακονήματα στη μάσκα. Τα διαπιστευτήρια του ADAM S έχουν συνέχεια στο ειδικά ρυθμισμένο σπορ πλαίσιο, στο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, στα φρένα του OPC και στο σύστημα ESP, που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η Opel υπόσχεται 0 – 100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. και τελική 210 χλμ./ώρα με κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 139 γρ./χλμ. 


Οδηγώντας για λίγα χλμ. το ADAM S διαπιστώσαμε την υπεροχή του πλαισίου, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν έδειξε να ζορίζεται από την αυξημένη ιπποδύναμη. «Γεμάτο» σε όλη την κλίμακα των στροφών, το ADAM S δεν έχει την εκρηκτικότητα, που ίσως θα περίμενε κάποιος, αλλά το πυραυλάκι της Opel είναι ευχάριστο και στρίβει δυναμικά θυμίζοντας λόγω και μεγέθους go kart. Περισσότερα όμως εν Ελλάδι, μιας και το αυτοκίνητο έρχεται σύντομα στο auto Τρίτη για πλήρη δοκιμή.

Tags: OPEL CORSA
 
  • loukia

    Σταθερή αξία αξία το opel opc, μαζί με το ford, το peugeot, το renault, το suzuki, το citroen, το alfa romeo το mini που είναι ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ της κατηγορίας για όσους το οδηγήσαν και ξέρουν από οδήγηση και όχι από ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ εκφράσεις με 100 nick name εδώ στο auto triti. Όμορφο σε εμφάνιση, μονοδιάστατο, αλλά κάνει αυτά που υπόσχεται πολύ καλά.Στην κατηγορία βέβαια και σε συγκριτικά με όλες τις μάρκες, οδηγικά δεν ξεπερνάει το μίνι και το σιτροέν σε οδηγική αίσθηση.Μπορείτε να δείτε εδώ στον υπολογιστή σας, κάποιες μετρήσεις από διάφορες μάρκες για να έχετε μία ιδέα, βέβαια αλλιώς είναι στην οδήγηση, καθείς τι απαιτήσεις, τι ιδιοσυγκρασία, πως στέκεται το όχημα, κ.τ.λ. στην δική του προσωπικότητα. http://www.zeperfs.com/en/duel4504-5622.htm

      49
  • Grego

    Δεν ειπε "πολυ ανωτερο σε ολα", αλλα οτι ειναι ξεκαθαρα πιο απολαυστικο οδηγικα. Ουτε αυτο σημαινει οτι ειναι χαλι. Μην μεταφραζουμε τα πραγματα οπως θελουμε και οπως μας αρεσει...

      30
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    φαντασου για τι μιλαμε ετσι? τωρινης γενιας αμαξι με 182hp( FIESTA ST ) ειναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΑ απο το νεας γενιας κορσα . . ΤΟΣΟ ΧΑΛΙ ΔΗΛΑΔΗ !! ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ FIESTA RS , ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΑΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ . .

      9
  • Yiannis Stathis

    Όλα τα OPC ανέκαθεν ήταν βαριά και χωρίς ιδιαίτερες οδηγικές αρετές. Σκοπός τους ήταν να εντυπωσιάζουν 18άρηδες και τα κατάφερναν μια χαρά σ'αυτό. Η Ford απ' την άλλη έχει πολύ καλύτερη παράδοση σε sport κατασκευές και φροντίζει να το επιβεβαιώνει...

      6
  • akis

    οποιος οδηγησε clio rs δε δοκιμαζει κατι αλλο.το opc μονο για ευθεια.....αλλιως τα τριημερα κοντα....

      5
  • akis

    δε γνωριζω αν καποιοι απο τους φιλους οδηγησαν ποτε clio rs.μετα απο αυτο αντε και το τωρινο φιεστα..ολα τα αλλα-μαζι και το opc-υπαρχουν για ευθειες μονο που μονο ο 18χρονος θα εντυπωσιαστει.παρεπιπτοντως,το προηγουμενο opc δεν ηταν και τοσο καλα ζυγισμενο....μονο δυναμη δε φτανει...

      5
  • pentousat

    7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 174 γρ./χλμ-> Για μικρό, 1.6 κυβικά και 207 Hp το έτος 2015 μεταφράζεται σαν παλιάς τεχνολογίας κινητήρα (το πιο πιθανό) ή πολύ χάλια αερδυναμική. Υπάρχουν μικρομεσαία 2.0L, ή ακόμη και 3.0L μεσαία με αρκετά μεγαλύτερη ιπποδύναμη και χαμηλότερη ονομαστική μέση κατανάλωση και εκπομπές CO2.

      4
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    ΣΤΑ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ GTI ( AN ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΕΤΣΙ ) , ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, EINAI ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ TO FIESTA ST ΑΠ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ !!Η ΦΟΡΝΤ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΤΕ ΠΙΟ LIGHT ( ST )ΕΙΤΕ ΠΙΟ HARD ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ (RS ) !! ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ OPC KATI CLIO KATI 208GTI KATI ΚΟΥΠΕΡΑΚΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ !!ΛΥΠΑΜΑΙ . . FIESTA ST IS BY FAR N.1 SO PLEASE TRY HARDER . . .

      4
  • giorgos alfa75 america

    Mεταξυ οpc και fiesta ,ειναι πολυ πιο αξιολογη επιλογη το fiesta,ελπιζω και η alfa romeo να βγαλει την mito GTA 1750cc 240hp για να εχουμε τρελα γλεντια

      4
  • denon

    Είναι βαρύ, μεταξύ άλλων, διότι χρησιμοποιούν πλαίσιο του grande punto απο το 2005. Έλεος. Όμορφο, sexy, αλλα ως εκεί. Νομίζω οι ψεύτικοι αεραγωγοί στο καπό και στα φωτα ομίχλης δηλώνουν και το κοινό που απευθύνεται.

      3
  • soundofvoid

    Eτοιμοι ολοι να θαψουν χωρις να το εχουν οδηγησει... Μια ζωη ακουμε τα ιδια και τα ιδια...Ford RS, Renault sport κλπ κλπ. Κανεις δεν αμφισβητει οτι ειναι καλα αυτοκινητα. Ομως οι νεοφερμενοι καμμια φορα αποδυκνυονται καλυτεροι οπως στο τεστ εδω https://www.youtube.com/watch?v=20MxScd4eLY που το "παλιο" Corsa τρωει λαχανο το νεο Clio...και οχι σε ευθειες κυριοι! Για να μην πιασουμε το Astra που καταπινει απο διαφημισμενους "οδηγικους παραδεισους" https://www.youtube.com/watch?v=bc_tUsKLajw μεχρι ακριβοτερες κατασκευες με ανωτερα pedigree https://www.youtube.com/watch?v=bc_tUsKLajw επισης οχι σε ευθειες... Aλλα δεν εχει σημασια. Εσεις ξερετε καλυτερα. Μενει να βρει το Corsa το St σε μικτη διαδρομη για να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακκος... https://www.youtube.com/watch?v=KNNcQ1t7XPY

      2
  • mike

    Ολα αυτα τα κουβαδακια που ειναι παραφορτωμενα με αλογα και λοιπα καλουδια ειναι για να κονομανε τα λαμογια οι εταιρειες αφου καγκουρες να τα πληρωνουν θα υπαρχουν παντα.Αμα τρακαρεις με δαυτο γινεσαι με την μια αλοιφη για καλλους.Το site να δω αν το fiesta ειναι ταχυτερο 0.2 σε καποια μετρηση και χειροτερο 0.3 σε αλλη μετρηση ειναι μονο για 18χρονα που την εχουν ολη μερα σηκωμενη.

      2
  • Μάνος

    Παιδιά το 'χετε ήδη οδηγήσει τέλη Απριλίου θυμάμαι. Πολύ ωραίο δυναμικό και πολεμικό το νέο Corsa OPC. Αν και θα επέλεγα το Fiesta ST, είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

      1