Octavia RS χωρίς το «βραχνά» των φόρων;

12.012 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2020)

Πότε μπορούσες να αγοράσεις μια Octavia RS χωρίς να φοβάσαι την εφορία; Η νέα της γενιά φαίνεται πως θα το καταφέρει!


Μπορεί τα υβριδικά να κάθονται στον λαιμό των περισσότερων φίλων της πραγματικής αυτοκίνησης, όμως πως μπορείς να τα αγνοήσεις όταν όχι μόνο σου προσφέρουν τις επιδόσεις, όχι μόνο τις συνδυάζουν με καλή κατανάλωση, αλλά τώρα τις αφήνουν να ξεγλιστρήσουν και από την εφορία;
 
Πάρε για παράδειγμα την Skoda Octavia RS. Το μοντέλο σταθμός στα αυτοκίνητα επιδόσεων της τσεχικής εταιρείας μας έδωσε στην πρώτη του γενιά ένα αυτοκίνητο που όλοι αγαπήσαμε. Με τις αδυναμίες του 1.800άρη τούρμπο που παρά το πολύ γκάζι δεν ήταν ιδιαίτερα σπορ, και με την απλότητα ενός πατώματος με έμφαση ξεκάθαρα στην πρακτικότητα ενός μικρού και οικονομικού οικογενειακού μικρομεσαίου, η πρώτη γενιά vRS έγινε ανάρπαστη.
 
Μια κομψή μπερλίνα, με εκρηκτικές επιδόσεις, ασφαλή οδική συμπεριφορά, και χωρίς το φορολογικό κόστος του δίλιτρου. Όμως η χαρά αυτή κράτησε μόλις μια γενιά. Γιατί έκτοτε η Skoda χρησιμοποιεί για την κορυφαία έκδοση της Octavia τη σειρά δίλιτρων TFSI, κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό, αφού είναι τα μοτέρ με την υψηλότερη απόδοση σε τέσσερις κυλίνδρους, για όλον τον όμιλο.
 
Τώρα όμως το πράγμα αλλάζει. Η Skoda κάνει πρώτη στον όμιλο το βήμα να «γυρίσει» την νέα Octavia RS σε υβριδική. Και έτσι το αυτοκίνητο έχει πλέον μόλις 130 άλογα από τον 1.4άρη τούρμπο, και άλλα 115 από τον ηλεκτροκινητήρα. Στο σύνολο, με 245 άλογα, η νέα vRS θα είναι η ισχυρότερη και γρηγορότερη στην ιστορία της.
 
Τα νούμερα που κάνουν όμως πραγματικά ρεκόρ αναμένεται να είναι κατανάλωση και οι ρύποι, ενώ η RS θα κάνει και 50 χιλιόμετρα διαδρομής χωρίς να παίρνει καν μπροστά ο βενζινοκινητήρας.
 
Με τη νέα εμφάνιση του αυτοκινήτου, το ολοκαίνουργιο σαλόνι, και κυρίως το φιλικό για το περιβάλλον κινητήριο σύνολο, η νέα RS θεωρούν οι Τσέχοι ότι θα ξεπεράσει κάθε άλλη γενιά σε δημοτικότητα, και ελπίζουν μέχρι και 20% επί των συνολικών πωλήσεων της Octavia.
 
Ειδικότερα για την Ελλάδα, η Skoda θέλει η νέα RS να ξαναγίνει το μοντέλο επιδόσεων που θα κλέψει καρδιές, όπως έκανε στην πρώτη της γενιά.
 
Εσείς όμως τι λέτε; Υβριδική RS και βγάζουμε τη γλώσσα στην εφορία; Ή καλύτερα δίλιτρη, απόλυτη και χωρίς ηλεκτρικά μοτέρ, αλλά και χωρίς να μπορούμε να την έχουμε;

Toyota
peugeot