Πατώντας βαθιά το δεξί πεντάλ του γκαζιού, το αυτοκίνητο χωρίς κανέναν ενδοιασμό εκτοξεύεται μπροστά, έτοιμο να καταπιεί ευθείες και στροφές

Πατώντας βαθιά το δεξί πεντάλ του γκαζιού, το αυτοκίνητο χωρίς κανέναν ενδοιασμό εκτοξεύεται μπροστά, έτοιμο να καταπιεί ευθείες και στροφές

Στο δρόμο - Απολαύστε υπεύθυνα

30.342 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2016)

Σε σχέση με το προηγούμενο Leon CUPRA των 280 ίππων, οι άνθρωποι της SEAT Sport δεν έχουν επέμβει επιπλέον στην ανάρτηση, τα φρένα ή το τιμόνι, εκτός από το πιο «σφιχτό» σετάρισμα των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ κατά την επιλογή «CUPRA» στο SEAT Drive Profile. Από εκεί και πέρα, το κορυφαίο Leon εκπλήσσει με τον τρόπο που μπορεί να συνδυάσει την καθημερινή ευχρηστία και άνεση ενός μικρομεσαίου μοντέλου, με την οδηγική απόλαυση ενός από τα πλέον σκληροπυρηνικά προσθιοκίνητα χάτσμπακ της αγοράς. Η όλη εναλλαγή γίνεται μέσω του συστήματος SEAT Drive Profile με προεπιλεγμένα set-up Comfort, Sport, Individual και CUPRA, το οποίο επεμβαίνει στην απόκριση του κινητήρα, το τιμόνι μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, την ανάρτηση, τη λειτουργία του ESP, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρόσθιο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το κιβώτιο DSG, αλλά και τον ήχο που φθάνει στο εσωτερικό. Ουσιαστικά, στην επιλογή «Comfort» όλα τα παραπάνω ρυθμίζονται ώστε να προσφέρουν ευκολία στην οδήγηση και πολύ καλή άνεση (όσο το επιτρέπουν βέβαια οι τροχοί των 19 ιντσών), ενώ στο «Sport», η ρύθμιση γίνεται πιο δυναμική. Όμως, το Leon CUPRA 290 εκεί όπου δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες είναι στην επιλογή «Cupra». Πατώντας βαθιά το δεξί πεντάλ του γκαζιού, το αυτοκίνητο χωρίς κανέναν ενδοιασμό εκτοξεύεται μπροστά, έτοιμο να καταπιεί ευθείες και στροφές. Ειδικά στο συνεχές στροφιλίκι το Leon CUPRA βρίσκεται στο στοιχείο του, αφού, εξαργυρώνοντας την εμπειρία των ανθρώπων της SEAT από τους αγώνες, το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου θυμίζει κάτι από αγωνιστικές κατασκευές, που ναι μεν αποτρέπει ηθελημένα γλιστρήματα και παιχνιδίσματα με το πίσω μέρος, αλλά όμως πυροβολώντας συνεχώς και μένοντας στο γκάζι, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να απολαύσει εντυπωσιακό στρίψιμο και κυρίως, γρήγορα περάσματα. Ουσιαστική και κυρίως υπέρ του δέοντος διακριτική είναι η δουλειά που κάνει το μπλοκέ, το οποίο το αντιλαμβάνεσαι μόνο στις πλέον οριακές συνθήκες. Στο όλο παιχνίδι της απόλαυσης το ρόλο του παίζει και το άμεσο τιμόνι, αλλά και τα κορυφαία σε απόδοση και άκοπα φρένα, που βρίσκονται συνεχώς στη διάθεσή σου. Και τελικά, αυτό που μένει είναι η απόλαυση της αποτελεσματικότητας του νέου SEAT Leon CUPRA, που σε κάνει να θες ακόμη περισσότερο στροφιλίκι και ακόμη περισσότερη πίεση, γράφοντας συνεχώς χρόνους στο χρονόμετρο του μυαλού σου…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen