Τραβάει καλά, έχει νεύρο και ψηλά, ενώ υπόσχεται και χαμηλά νούμερα κατανάλωσης ο νέος 1.000άρης turbo βενζίνης των 100 ίππων.

Τραβάει καλά, έχει νεύρο και ψηλά, ενώ υπόσχεται και χαμηλά νούμερα κατανάλωσης ο νέος 1.000άρης turbo βενζίνης των 100 ίππων.

Κινητήρες: Πρώτη φορά με 1.000άρη turbo βενζίνης

33.411 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)

Η γκάμα του νέου Kia Rio αποτελείται από 3 κινητήρες βενζίνης και έναν diesel. Από αυτούς βέβαια, δύο είναι οι σημαντικότεροι: Ο πρώτος είναι ένας 1.000άρης turbo βενζίνης απόδοσης 100 και 120 ίππων, και ο δεύτερος ένας 1.400άρης diesel απόδοσης 77 και 90 ίππων. Κατά την παρουσίαση του μοντέλου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τους δύο, όπως επίσης και τον βασικό 1.200άρη των 84 ίππων που θα αποτελεί την πιο οικονομική επιλογή. Αυτός κινεί απροβλημάτιστα το μοντέλο, εφόσον δεν αναζητάς τις επιδόσεις. Στο ζουμί τώρα, 1.000άρης των 100 ίππων και 172 Nm ροπής (τόση ροπή έχει και ο 120άρης) κινεί σβέλτα το μοντέλο, έχει αρκετή ροπή μετά τις 1.800 σ.α.λ., δύναμη μέχρι ψηλά όπου εκεί μόνο αποκαλύπτει τη 3κύλινδρη φύση του και είναι αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση (είδαμε κοντά στα 7,0 λτ./100 χλμ., όμως θα πρέπει να γίνει η σχετική μέτρηση στην Ελλάδα). Ο diesel των 90 ίππων από την άλλη, έχει επίσης πολιτισμένη λειτουργία και λίγους κραδασμούς, σε κερδίζει περισσότερο με τα 240 Nm ροπής παρά τα 90 άλογα, ενώ και αυτός υπόσχεται χαμηλά νούμερα κατανάλωσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
citroen