Καλή ποιότητα κύλισης, μειωμένος θόρυβος και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης τα χαρακτηριστικά του Kia Rio στο δρόμο.
Στο δρόμο: Έμφαση στην ποιότητα κύλισης
33.410 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)
Η ωρίμανση του νέου Kia Rio στην οποία αναφερθήκαμε στην αρχή του κειμένου, πηγάζει από τον τρόπο που πατάει το μοντέλο στο δρόμο. Μας είπαν οι άνθρωποι της Kia πριν μπούμε στο αμάξι πως δουλέψανε πολύ στο να μειώσουν το θόρυβο στην καμπίνα και να βελτιώσουν την ποιότητα κύλισης, και πραγματικά θα πούμε πως έχει γίνει δουλειά. Πιο αναλυτικά, η ανάρτηση αν και λίγο σφικτή απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου (θέλουμε όμως να τη δούμε και στους ελληνικούς δρόμους), ο θόρυβος από τα λάστιχα και τον κινητήρα είναι χαμηλός, το ίδιο και ο αεροδυναμικός θόρυβος, αυξημένα είναι τα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ η ουρά ακολουθεί απροβλημάτιστα την τροχιά σου. Σημείο μόνο που μπορεί να βελτιωθεί ακόμη είναι το τιμόνι, το οποίο δεν συνεισφέρει στο fun to drive, είναι όμως αποτελεσματικό και βελτιωμένο σε σχέση με πριν.
Οσο αφορά την απόσβεση μεταξύ τιμής πετρελαίου και βενζίνης πλέον εδώ στην ελλάδα ο καθένας μας κρατάει το αμάξι γύρω το λιγότερο 10 χρόνια στην ξεφτίλα plus άρα η απόσβεση έχει γίνει και δεν υφίσταται η διαφορά μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου. Το κανούργιο ΚΙΑ RIO πάρα πολύ ωραίο.
Η εξωτερικη εμφανιση του rio ειναι πιο συντηρητικη-συμβατικη σε σχεση με το τωρινο μοντελο αλλα ετσι νομιζω οτι η εταιρεια διευρυνει τις ηλικιακες ομαδες που επιθυμουν να το αποκτησουν. Το εσωτερικο ειναι απιστευτο για ατοκινητο β κατηγοριας δεν εχω λογια. Αυτο που εχω να επισημανω ειναι οτι θελουν μεγαλη βελτιωση στην αισθηση του τιμονιου διοτι ως κατοχος ΚΙΑ εχω να πω οτι ειναι πολυ σκληρο και η παραμικρη διορθωση κατα την οδηγηση ειναι αισθητη.
Πήγα για service σήμερα το Rio μου (μοντέλο 2015) και είχε προς το παρόν βιτρίνα το βασικό μοντέλο του καινούργιου... πρώτη απογοήτευση το κακής (φαινομενικά τουλαχιστον) ποιότητας πλαστικό χερούλι στην πόρτα... δεύτερη απογοήτευση στο πάνελ που βλέπουμε την οθόνη αφής αυτό είχε μια πολύ πολύ μικρή ασπρόμαυρη... εντάξει entry model αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά... θα μπορούσαν να βάλουνε μια μεγαλύτερη έστω και ασπρόμαυρη!! πολύ οικονομία από τη μεριά της ΚΙΑ στο βασικό μοντέλο... ούτε το γερμανικό polo έτσι
Πολυ καλο οπως ολα τα ΚΙΑ αλλωστε!
Οσο αφορά την απόσβεση μεταξύ τιμής πετρελαίου και βενζίνης πλέον εδώ στην ελλάδα ο καθένας μας κρατάει το αμάξι γύρω το λιγότερο 10 χρόνια στην ξεφτίλα plus άρα η απόσβεση έχει γίνει και δεν υφίσταται η διαφορά μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου. Το κανούργιο ΚΙΑ RIO πάρα πολύ ωραίο.
Και πολύ ωραίο και καλύτερο το νέο Kia Rio!
Πιστευω τοτε οτι ο 1000ρης θα εχει παραπανω προτιμηση αν η καταναλωση οπως λετε ειναι στα 7 λιτρα και ο ντιζελ στα 6 λογω αποσβεσης συμφερει ο TGI
Η εξωτερικη εμφανιση του rio ειναι πιο συντηρητικη-συμβατικη σε σχεση με το τωρινο μοντελο αλλα ετσι νομιζω οτι η εταιρεια διευρυνει τις ηλικιακες ομαδες που επιθυμουν να το αποκτησουν. Το εσωτερικο ειναι απιστευτο για ατοκινητο β κατηγοριας δεν εχω λογια. Αυτο που εχω να επισημανω ειναι οτι θελουν μεγαλη βελτιωση στην αισθηση του τιμονιου διοτι ως κατοχος ΚΙΑ εχω να πω οτι ειναι πολυ σκληρο και η παραμικρη διορθωση κατα την οδηγηση ειναι αισθητη.
Πήγα για service σήμερα το Rio μου (μοντέλο 2015) και είχε προς το παρόν βιτρίνα το βασικό μοντέλο του καινούργιου... πρώτη απογοήτευση το κακής (φαινομενικά τουλαχιστον) ποιότητας πλαστικό χερούλι στην πόρτα... δεύτερη απογοήτευση στο πάνελ που βλέπουμε την οθόνη αφής αυτό είχε μια πολύ πολύ μικρή ασπρόμαυρη... εντάξει entry model αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά... θα μπορούσαν να βάλουνε μια μεγαλύτερη έστω και ασπρόμαυρη!! πολύ οικονομία από τη μεριά της ΚΙΑ στο βασικό μοντέλο... ούτε το γερμανικό polo έτσι