
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα infotainment που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, με την οθόνη αφής 5 ή 7 ιντσών (προαιρετικά). Τα θέλαμε μαλακά υλικά στο ταμπλό.
Εσωτερικό: Μοντέρνο, πρακτικό, ευρύχωρο
34.494 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)
Περνώντας στο εσωτερικό του Kia Rio παρατηρούμε το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο με το εξωτερικό, αφού συναντούμε έντονες γραμμές και καμπύλες, οι οποίες δίνουν στο κορεάτικο μικρό την αίσθηση μεγαλύτερων διαστάσεων. Από την πρώτη μας επαφή, αυτό που έχουμε να παρατηρήσουμε είναι πως το συνολικό αποτέλεσμα είναι ευχάριστο (κυρίως στις εκδόσεις με διχρωμία στο ταμπλό) και η ευρυχωρία με την πρακτικότητα τονισμένες.

Αρχικά ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 5 ή 7 ιντσών (προαιρετικά) ψηλά στο κέντρο του ταμπλό, η οποία έχει καλή ευκρίνεια, εύκολο interface (από εκεί χειρίζεσαι ηχοσύστημα, navi κτλ.), ενώ έχει πλήρη συνδεσιμότητα με Android και Apple συσκευές (σ.σ. δεν θα μπορούσε βέβαια να γίνει διαφορετικά, εφόσον το Rio θέλει να διευρύνει το κοινό του! ). Όμορφος επίσης είναι και ο πίνακας οργάνων χωρίς να έχει κάτι το wow, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες για το κλιματισμό, ενώ πολύ μας άρεσαν ο χώρος για μικροαντικείμενα και το ραφάκι για ένα μεγάλο σε ίντσες smartphone μπροστά από τον επιλογέα, όπως και ότι υπάρχουν θύρες USB και πίσω.
Αναφορικά με την ποιότητα θα θέλαμε να βρούμε μαλακά υλικά και όχι σκληρά πλαστικά, όπως δηλαδή συμβαίνει τελευταία με τον ανταγωνισμό, τουλάχιστον όμως η συναρμογή είναι καλή. Τέλος, στο κομμάτι της εργονομίας, το τιμόνι είναι φορτωμένο με διακόπτες, όμως αυτό για κάποιους είναι θετικό μιας και θα μπορούν να κάνουν πολλά από εκεί.
¶νετο πίσω, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Στο κομμάτι των χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές, η θέση οδήγησης είναι αρκετά ρυθμίσιμη και με καλή ορατότητα, πίσω θα καθίσουν άνετα δύο ενήλικες επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 325 λίτρων είναι από τους μεγάλους της κατηγορίας. Κάτι που θα θέλαμε ωστόσο είναι όταν πέφτουν τα καθίσματα, να μην δημιουργείται τόσο μεγάλο «σκαλοπάτι» (όταν απουσιάζει ο διπλός πάτος).

¶νετα θα καθίσουν στο πίσω κάθισμα δύο ενήλικες επιβάτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αρχικά ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 5 ή 7 ιντσών (προαιρετικά) ψηλά στο κέντρο του ταμπλό, η οποία έχει καλή ευκρίνεια, εύκολο interface (από εκεί χειρίζεσαι ηχοσύστημα, navi κτλ.), ενώ έχει πλήρη συνδεσιμότητα με Android και Apple συσκευές (σ.σ. δεν θα μπορούσε βέβαια να γίνει διαφορετικά, εφόσον το Rio θέλει να διευρύνει το κοινό του! ). Όμορφος επίσης είναι και ο πίνακας οργάνων χωρίς να έχει κάτι το wow, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες για το κλιματισμό, ενώ πολύ μας άρεσαν ο χώρος για μικροαντικείμενα και το ραφάκι για ένα μεγάλο σε ίντσες smartphone μπροστά από τον επιλογέα, όπως και ότι υπάρχουν θύρες USB και πίσω.
Αναφορικά με την ποιότητα θα θέλαμε να βρούμε μαλακά υλικά και όχι σκληρά πλαστικά, όπως δηλαδή συμβαίνει τελευταία με τον ανταγωνισμό, τουλάχιστον όμως η συναρμογή είναι καλή. Τέλος, στο κομμάτι της εργονομίας, το τιμόνι είναι φορτωμένο με διακόπτες, όμως αυτό για κάποιους είναι θετικό μιας και θα μπορούν να κάνουν πολλά από εκεί.
¶νετο πίσω, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Στο κομμάτι των χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές, η θέση οδήγησης είναι αρκετά ρυθμίσιμη και με καλή ορατότητα, πίσω θα καθίσουν άνετα δύο ενήλικες επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 325 λίτρων είναι από τους μεγάλους της κατηγορίας. Κάτι που θα θέλαμε ωστόσο είναι όταν πέφτουν τα καθίσματα, να μην δημιουργείται τόσο μεγάλο «σκαλοπάτι» (όταν απουσιάζει ο διπλός πάτος).
Πολυ καλο οπως ολα τα ΚΙΑ αλλωστε!
Οσο αφορά την απόσβεση μεταξύ τιμής πετρελαίου και βενζίνης πλέον εδώ στην ελλάδα ο καθένας μας κρατάει το αμάξι γύρω το λιγότερο 10 χρόνια στην ξεφτίλα plus άρα η απόσβεση έχει γίνει και δεν υφίσταται η διαφορά μεταξύ βενζινοκίνητου και πετρελαιοκίνητου. Το κανούργιο ΚΙΑ RIO πάρα πολύ ωραίο.
Και πολύ ωραίο και καλύτερο το νέο Kia Rio!
Πιστευω τοτε οτι ο 1000ρης θα εχει παραπανω προτιμηση αν η καταναλωση οπως λετε ειναι στα 7 λιτρα και ο ντιζελ στα 6 λογω αποσβεσης συμφερει ο TGI
Η εξωτερικη εμφανιση του rio ειναι πιο συντηρητικη-συμβατικη σε σχεση με το τωρινο μοντελο αλλα ετσι νομιζω οτι η εταιρεια διευρυνει τις ηλικιακες ομαδες που επιθυμουν να το αποκτησουν. Το εσωτερικο ειναι απιστευτο για ατοκινητο β κατηγοριας δεν εχω λογια. Αυτο που εχω να επισημανω ειναι οτι θελουν μεγαλη βελτιωση στην αισθηση του τιμονιου διοτι ως κατοχος ΚΙΑ εχω να πω οτι ειναι πολυ σκληρο και η παραμικρη διορθωση κατα την οδηγηση ειναι αισθητη.
Πήγα για service σήμερα το Rio μου (μοντέλο 2015) και είχε προς το παρόν βιτρίνα το βασικό μοντέλο του καινούργιου... πρώτη απογοήτευση το κακής (φαινομενικά τουλαχιστον) ποιότητας πλαστικό χερούλι στην πόρτα... δεύτερη απογοήτευση στο πάνελ που βλέπουμε την οθόνη αφής αυτό είχε μια πολύ πολύ μικρή ασπρόμαυρη... εντάξει entry model αλλά όχι και έτσι ρε παιδιά... θα μπορούσαν να βάλουνε μια μεγαλύτερη έστω και ασπρόμαυρη!! πολύ οικονομία από τη μεριά της ΚΙΑ στο βασικό μοντέλο... ούτε το γερμανικό polo έτσι