• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγήσαμε το νέο Insignia GSi τόσο με 2λιτρο κινητήρα diesel 210 ίππων, όσο και βενζίνης (φωτό) με 260 άλογα.

    Κινητήρες-Κιβώτιο: Και βενζίνη και diesel με 8άρι αυτόματο

    Διαβάστηκε από 6344 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2018
     

    Aμφότερες οι δύο εκδόσεις αμαξώματος του Insignia GSi είναι διαθέσιμες τόσο με κινητήρα βενζίνης, όσο και με diesel. Ο πρώτος είναι ο 2λιτρος turbo με ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm στις 2.500-4.000 σ.α.λ. Ο δεύτερος αφορά έναν biturbo diesel που αποδίδει 210 άλογα, αλλά με ροπή 480 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Και τα δύο μοτέρ συνεργάζονται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία με paddles στο τιμόνι.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια