Οδηγήσαμε το νέο Insignia GSi τόσο με 2λιτρο κινητήρα diesel 210 ίππων, όσο και βενζίνης (φωτό) με 260 άλογα.
Κινητήρες-Κιβώτιο: Και βενζίνη και diesel με 8άρι αυτόματο
10.412 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2018)
Aμφότερες οι δύο εκδόσεις αμαξώματος του Insignia GSi είναι διαθέσιμες τόσο με κινητήρα βενζίνης, όσο και με diesel. Ο πρώτος είναι ο 2λιτρος turbo με ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm στις 2.500-4.000 σ.α.λ. Ο δεύτερος αφορά έναν biturbo diesel που αποδίδει 210 άλογα, αλλά με ροπή 480 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Και τα δύο μοτέρ συνεργάζονται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία με paddles στο τιμόνι.
Απάντηση: Πάντα αναφερόμαστε στους μικρού κυβισμού ντίζελ κινητήρες, που δεν μπορούν να πιάσουν τα όρια εκπομπών ρύπων. Πολλές μάρκες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα σταματήσουν την παραγωγή ντίζελ κινητήρων στο άμεσο μέλλον. Αυτό δε σημαίνει πως θα σταματήσουν να παράγονται ντίζελ κινητήρες όλως διόλου.
Ενω η βενζίνη πιάνει τα όρια των εκπομπών ρύπων. Πλάκα μας κάνετε? Το οτι κάνετε προπαγάνδα υπέρ της βενζίνης αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό. Ειμαι κάτοχος και βενζίνης και diesel. Η μέρα με την νύχτα σε όλους τους τομείς. Οχι μόνο στην κατανάλωση.
Αφού το diesel πέθανε. Γιατί η opel βγάζει το insignia με diesel κινητήρα? Για ακόμη μια φορά πέσατε μέσα.
Απάντηση: Πάντα αναφερόμαστε στους μικρού κυβισμού ντίζελ κινητήρες, που δεν μπορούν να πιάσουν τα όρια εκπομπών ρύπων. Πολλές μάρκες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα σταματήσουν την παραγωγή ντίζελ κινητήρων στο άμεσο μέλλον. Αυτό δε σημαίνει πως θα σταματήσουν να παράγονται ντίζελ κινητήρες όλως διόλου.
Ενω η βενζίνη πιάνει τα όρια των εκπομπών ρύπων. Πλάκα μας κάνετε? Το οτι κάνετε προπαγάνδα υπέρ της βενζίνης αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό. Ειμαι κάτοχος και βενζίνης και diesel. Η μέρα με την νύχτα σε όλους τους τομείς. Οχι μόνο στην κατανάλωση.