
Aμφότερες οι δύο εκδόσεις αμαξώματος του Insignia GSi είναι διαθέσιμες τόσο με κινητήρα βενζίνης, όσο και με diesel. Ο πρώτος είναι ο 2λιτρος turbo με ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm στις 2.500-4.000 σ.α.λ. Ο δεύτερος αφορά έναν biturbo diesel που αποδίδει 210 άλογα, αλλά με ροπή 480 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Και τα δύο μοτέρ συνεργάζονται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία με paddles στο τιμόνι.
43 διαθέσιμα άρθρα για OPEL INSIGNIA
To απολιθωμένο δάσος της Πελοποννήσου
Δοκιμή: Νέο ατμοσφαιρικό Toyota Yaris με 125 PS
Hyundai i30 Vs Volkswagen Golf
Έμπειρος με Toyota GR Yaris στο χιόνι!
«Αλήτικο» Lada Niva με πινελιές G-Class
Διαλέγεις το Value for Money μοντέλο ή όχι;
Τα μικρομεσαία της αγοράς που «καίνε» 1 με 2 λτ./100 χλμ.
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i30 Fastback mild hybrid με 160PS
Video: Χεράς διδάσκει στα πεντάλ!
Θηρίο SUV με 225 άλογα από 1,6 λτ.; Πώς γίνεται;
Πότε θα δούμε τη νέα Mercedes EQA;
Λέει όχι στον ηλεκτρισμό η Toyota GR Corolla
Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Nissan Qashqai
Αφού το diesel πέθανε. Γιατί η opel βγάζει το insignia με diesel κινητήρα? Για ακόμη μια φορά πέσατε μέσα.
Απάντηση: Πάντα αναφερόμαστε στους μικρού κυβισμού ντίζελ κινητήρες, που δεν μπορούν να πιάσουν τα όρια εκπομπών ρύπων. Πολλές μάρκες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα σταματήσουν την παραγωγή ντίζελ κινητήρων στο άμεσο μέλλον. Αυτό δε σημαίνει πως θα σταματήσουν να παράγονται ντίζελ κινητήρες όλως διόλου.
Ενω η βενζίνη πιάνει τα όρια των εκπομπών ρύπων. Πλάκα μας κάνετε? Το οτι κάνετε προπαγάνδα υπέρ της βενζίνης αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό. Ειμαι κάτοχος και βενζίνης και diesel. Η μέρα με την νύχτα σε όλους τους τομείς. Οχι μόνο στην κατανάλωση.